#


رضا رشیدپور از جواد خیابانی حمایت کرد

27 اکتبر 2018 بدون نظر 1149 بازدید

رضا رشیدپور از جواد خیابانی حمایت کرد

رشیدپور نسبت به ماجرای انگلیسی صحبت کردن جواد خیابانی چه واکنشی نشان داد؟

اجرای امروز صبح رضا رشید پور در برنامه حالا خورشید با دفاع این مجری از جواد خیابانی گزارشگر مسابقات فوتبال شروع شد. جواد خیابانی در آخر بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بولیوی شروع به مصاحبه کردن با فاریاس سرمربی تیم بولیوی به زبان انگلیسی کرد و نداشتن تسلط کامل او به زبان انگلیسی یک موج بدی را علیه این گزارشگر در شبکه های اجتماعی به راه انداخت تا این که جواد خیابانی مجبور به واکنش در یک برنامه دیگر و دفاع از خود شد.

جواد خیابانی در دفاع از خود این گونه عنوان کرد:”می خواهید پس از آن که از این دنیا رفتم، از من اسطوره بسازید؟!”

رضا رشید پور به دنبال همین موضوع در برنامه امروز خود بیان کرد: زمانی که حرف های جواد را در شبکه ورزش گوش کردم، واقعا ناراحت شدم. هنگامی که به طرف یک نفر حمله می کنیم، به هیچ وجه حال و روز آن طرف، زن و فرزند و دوستانش را متوجه نمی شویم.

رشید پور در ادامه گفت:«شوخی کردن که به هیچ عنوان مشکلی ندارد. خیابانی انگلیسی را بامزه بیان کرد و اشکالی ندارد که با او شوخی کنید، ولی این که حمله می کنیم و شخصیتش را زیر سوال می بریم واقعاً درست نیست. مگر چند تا خیابانی داریم؟ حالا یک اتفاقی افتاده است، آیا واقعاً درست است که بیاییم و نظرات شخصیتی در مورد او بنویسیم؟ من اگر به جای برادر کوچک تر شما باشم، می گویم شوخی کردن هیچ اشکالی ندارد و اتفاقاً جواد خیابانی هم از آن دسته افرادی است با ظرفیت بالا و این که یک YES یا NO را به صورت دیگری بیان کرده، نباید او را کوچک کنیم. به هیچ وجه جای توجیه ندارد. مگر تمامی ما، انگلیسی صحبت کردن را به خوبی بلدیم؟ تمام ما در هنگام خواندن متون انگلیسی، اشتباهاتی داریم و در همین خصوص می گویم که حق نداریم شخصیت کسی را خرد کنیم.»

لازم به گفتن است تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک دیدار دوستانه برابر بولیوی را برنده شد. گل های تیم ملی فوتبال ایران را برابر بولیوی علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی به ثمر رساندند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *