#


کوین اسپیسی: قصد ادامه «خانه پوشالی» را داریم

سریال «خانه پوشالی»
13 می 2017 بدون نظر 1421 بازدید

کوین اسپیسی: قصد ادامه «خانه پوشالی» را داریم

کوین اسپیسی: قصد ادامه «خانه پوشالی» را داریم

به گزارش از من بپرس، فصل پنجم «خانه پوشالی» تا یک ماه آینده در شبکه آنلاین «نتفلیکس» پخش خواهد شد؛ این در حالی است که دوره زمامداری باراک اوباما به اتمام رسیده است و رییس جمهور جدید در کاخ سفید حضور دارد. در روزهای اخیر، ستاره و تهیه کننده اجرایی این سریال، کوین اسپیسی به همراه مدیر بخش محتوای شبکه نتفلیکس در مراسم تبلیغاتی «خانه پوشالی» حضور یافته اند و درباره تاثیرات احتمالی سیاست‌های دولت کنونی امریکا بر آینده این سریال سیاسی به گفت و گو نشستند.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، ساراندوس درباره اینکه چگونه خطوط اصلی داستان پیش خواهد رفت گفت: «ما در فصل های گذشته این سریال توانستیم تار و پود آن را ببافیم. تقریبا به شباهت نظاره کردن به گوی پیشگویی بوده. برخی از خطوط اصلی داستانی قبل از اینکه در واقعیت اتفاق بیافتد و به تیتر روزنامه ها بدل شود، در حین نگارش فیلمنامه پیش بینی شده بودند».

کیوین اسپیسی در ادامه ساندراس افزود: « هیچ وقت ما نگران نبودیم که طبق رخدادهای روز پیش برویم. اصلا به این موضوع فکر نمی کنیم. تنها تلاشمان این است که به اهداف مان پایبند باشیم. از مهمترین انتظارات من این است که برخلاف حدس مخاطبانمان پیش برویم و به پیشبرد سریال در سمت های مختلف و گشودن درهای مختلف ادامه دهیم. دوست نداریم دستمان رو شود و قابل حدس زدن باشیم».

همچنین ساراندوس  اذعان کرد که از ابتدای پخش سریال، بینندگان به همزمانی و هم شکل بودن بعضی حوادث در فیلم و جهان واقعی پی بردند. بسیاری از مردم، شخصیت های آندروود  و کلر را با بیل و هیلاری کیلینتون مقایسه کرده اند.

کوین اسپیسی

کوین اسپیسی

آینده سریال «خانه پوشالی»

اسپیسی  در ادامه سخنانش اضافه کرد: «در گذشته فکر می کردیم حاضر نیستیم مردم بدانند که جریان فیلم به کدام سو در حال حرکت است. هیج زمانی تصمیم نداشتیم که در دنیای واقعی سیاست ایفای نقش کنیم، بلکه می خواستیم دنیای موازی به وجود آوریم، چه بسا دنیایی که برخی افراد آن را ترجیح بدهند».

در ادامه، ساراندوس و کیوین اسپیسی درباره آینده سریال پس از انتشار فصل جدید سخن گفتند. ساراندوس گفت: اگر از فصل پنجم همانند فصل های گذشته استقبال شود، البته علتی هم ندارد خلافش ثابت شود، حتما ادامه خواهیم داد». او افزود: «دنیای سریال «خانه پوشالی» خارق العاده است؛ در مواجه با انتخابات خودش را احیا می کند و انسان های در این دنیا وارد و خارج می شوند. فکر می کنم همین قضیه موجب می شود هیچ کدام از فصل های گذشته شبیه به هم نباشد؛ دقیقا مثل دنیای سیاست در واقعیت که در هر دوره نو و بدون تکرار می شود».

ستاره برنده اسکار هم تاکید کرد: «تا زمانی که احساس کنیم داستان تازه ای برای بیان کردن داریم و هنوز مکان های باقی مانده که به آن سر نزدیم و همچنان می توانیم لذت ببریم و بینندگان مان هم به همین حد سرگرم می شوند، پیش خواهیم رفت».

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *