#


بازیگر تاج و تخت برنده جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹ شد

ریچارد مدن
14 ژانویه 2019 بدون نظر 3527 بازدید

بازیگر تاج و تخت برنده جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹ شد

بازیگر تاج و تخت برنده جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹ شد

 جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب ۲۰۱۹ را به ریچارد مدن بازیگر جوانی که با بازی در سریال بازی تاج و تخت به شهرت رسید از آن خود کرد.

 جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب ۲۰۱۹ در دستان ریچارد مدن

 با اعلام بهترینهای جشنواره گلدن گلوب و اهدای جوایز هفتاد و ششمین دوره این مراسم به پایان رسید

 برخی از بخش‌ها تصورات در درست از آب در نیامد و جوایز نصیب چهره‌های دیگری شد و برندگان ای که در بین آنها می توان اسامی جدید را دید همه را غافلگیر کردند.

 غافلگیری مدن در مراسم جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹

 برنده بهترین بازیگر مرد سریال درام ریچارد مدن هنرپیشه جوانی که با نقش آفرینی در سریال تاج و تخت به شهرت رسیده بود با صدای  دعوت میزبان غافلگیر شد و به روی صحنه رفت.

 ریچارد مدن برنده جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹

 با اینکه در حضور بازیگران سرشناس دیگر این کار برای او ساده نبود اما برخی این جایزه را برای او پیش بینی کرده بودند و در نهایت این جایزه به دلیل ایفای نقش بادیگارد در سریال بادیگارد به او تعلق گرفت. ریچارد مدن در این سریال بادیگارد توانایی های قابل توجهی را دارا می باشد و سابقه جنگیدن در کشور افغانستان را دارد.

 این جایزه و نقش آفرینی بسیار خوب ریچارد مدن  به شایعاتی ممنوع بر توجه باربارا بروکلی تهیه کننده نامدار آمریکایی به او برای انتخابش به عنوان ایفای نقشی مشابه جیمز باند قوت بدهد و با توجه به شایعات قبلی دیلی میل نام او را به عنوان بهترین بازیگر مرد سال همراه با این تیتر منتشر کرد که هنرپیشه ۳۲ ساله شانس حضورش در ۰۰۷ به جای دنیل گرگ ۵۰ ساله در  جیمز باند   این جایزه قوت بخشید.

 باربارا بروکلی سازنده سری فیلمهای جیمز باند به گفته برخی از منابع چشمش به دنبال ریچارد مدن بازیگر سریال بادیگارد است وبا توجه به شایعات گفته می‌شود قرار است ریچارد مدن و نقش جیمز باند را به دست آورد اما هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *