#


نهنگ عنبر 2 رکورد افتتاحیه ها را درسینمای ایران شکست

نهنگ عنبر 2
11 می 2017 بدون نظر 1581 بازدید

نهنگ عنبر 2 رکورد افتتاحیه ها را درسینمای ایران شکست

نهنگ عنبر 2 رکورد افتتاحیه ها را درسینمای ایران شکست

به گزارش از من بپرس، نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا توانست با فروش 245 میلیون تومانی در اولین روز اکرانش رکورد فروش در روز افتتاحیه را در سینمای ایران بشکند.

بنا به گفته های علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران این فروش تنها مربوط به سینماهای تهران می شود زیرا به دلیل آماده نبودن، این فیلم هنوز در شهرستان ها اکران نشده است.

سرتیپی همچنین از رسیدن نهنگ عنبر 2 به سئانس فوق العاده در شب افتتاحیه خبر داد.

وی با اشاره به این رکوردشکنی فیلم گفت: شب گذشته فروش فیلم در سینما کوروش ۷۰ میلیون تومان بود که فروش بیشتری از فیلم‌ های گذشته این سینما داشته است.

رکوردداران فروش در یک روز

رکورد قبلی فروش در یک روز مربوط به فیلم گشت ۲ می شود که توانست در پردیس کوروش به فروش 62 میلیون تومانی در روز تعطیل برسد.

فروشنده، آخرین ساخته اصغر فرهادی نیز در سال گذشته در روز تعطیل فروشی بالغ بر 60 میلیون تومان را در پردیس در کورش تجربه کرده بود.

اگر فروش نهنگ عنبر 2: سکلکشن رؤیا به همین ترتیب ادامه پیدا کند، به احتمال زیاد خواهد توانست به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

این فیلم علاوه بر حضور بازیگرانی مانند رضا عطاران و مهناز افشار که چهره هایی بفروش هستند، با استفاده از خاطره خوش قسمت قبلی می تواند به این مهم دست پیدا کند. در صورت به واقعیت پیوستن این پیش بینی، سناریوی گشت 2 برای سلکشن رؤیا نیز تکرار خواهد شد.

گشت ارشاد در سال 1390 به فروش یک میلیارد و نیمی رسیده بود، اما قسمت دوم آن تا کنون بیش از هفده میلیون فروش داشته است.

با این پیش فرض ها دور از ذهن نیست که این اتفاق درباره قسمت دوم نهنگ عنبر نیز رخ دهد. کسی چه می داند، شاید رکوردزنی های میلیاردی سینمایی که بسیاری از تعطیل شدن آن حرف می زنند، هنوز در آغاز راه باشد.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *