#


داوود هزینه و وحید خزایی دو شاخ اینستا که از ترکیه اخراج شدند

9 نوامبر 2018 بدون نظر 3879 بازدید

داوود هزینه و وحید خزایی دو شاخ اینستا که از ترکیه اخراج شدند

اخراج وحید خزایی و داوود هزینه از کشور ترکیه

دولت ترکیه دو جوان شناخته ‌شده ایرانی در اینستاگرام را از این کشور اخراج کرد. «وحید خزایی» و «داوود هزینه» دو جوان معروف که در میان کاربران به شاخ ‌های اینستاگرام معروف شده بودند، به خاطر رفتارهای ناپسندی که انجام داده بودند از ترکیه اخراج شدند.

این طور که مشخص شده داوود هزینه از ترکیه به گرجستان رفته و وحید خزایی هم که مدتی قبل از این کشور اخراج شده به ‌زودی بعد از مشخص شدن پرونده قضائی‌ اش از کشور ترکیه خارج می ‌شود.

این دو نفر مدتی قبل در ترکیه با هم مشاجره داشتند و با چاقو و سلاح گرم به جان هم افتادند. وحید خزایی و داوود هزینه در زمان اقامت خود در ترکیه در کنار راه انداختن چند سایت شرط‌ بندی از طریق قمار به کسب درآمد مشغول بودند.

این دو نفر به خاطر پست ‌های زیاد و عجیب و غریب شان دنبال کننده های زیادی را برای خود در اینستاگرام دست و پا کردند.

داستان معروف شدن وحید خزایی در میان ایرانی ‌ها از منتشر شدن چند عکس آغاز شد؛ تصاویری که خیلی زود پای پلیس را به برنامه های این شاخ اینستا باز کرد.

بعد از مدتی وحید خزایی از طرف پلیس فتا شناسایی و بازداشت شد. به‌ دنبال آن، حرف ها و گمانه‌ زنی‌ های زیادی در مورد محکومیت وی بر سر زبان‌ ها افتاد.

با اینکه وحید خزایی بعد از بازداشت شدن به دفعات اعلام کرد که تصاویر منتشر شده کار او نبوده و موبایل او دزدیده شده و تمام دختران جوانی که عکس های آن ها در کنار وی در شبکه‌ های مجازی منتشر شده از اقوام نزدیک او هستند، ولی به غیر از طرفدارانش هیچ کس دیگری حرف‌ های او را باور نکرد.

با توجه به این که، وحید خزایی بعد از مدتی مجدداً فعالیت ‌هایش را در شبکه ‌های اجتماعی شروع کرد. تا اینکه سرانجام به طور عجیبی از کشور فرار کرد و سر از ترکیه در آورد.

با فرار کردن وحید خزایی و رفتن او به ترکیه و تأیید فرار او از طرف مقامات قضائی و پلیس کشور، وی فعالیت ‌هایش را در ترکیه دوباره شروع کرد، ولی باز هم در خصوص انتشار تصاویر و عکس‌ هایی که موجب بازداشت وی در ایران شده بود، اظهار بی‌ اطلاعی می ‌کرد.

وحید خزایی در ترکیه با خیال آسوده ‌تر به گذاشتن پست ‌های عجیب و غریب و نامناسبش ادامه می ‌داد و هر روز به شمار طرفداران و فالوورهایش در اینستاگرام افزوده می ‌شد، ولی این مرتبه او رقیب تازه ای را در برابرش می ‌دید؛ داوود غفاری که وی هم یکی از جوان های معروف اینستاگرام برای کاربران ایرانی بود.

داوود همان جوانی می باشد که پس از منتشر نمودن پستی در بین کاربران این شبکه اجتماعی به «داوود هزینه» معروف شد. این دو نفر در زمان اقامت شان در ترکیه اقدام به راه اندازی چند سایت شرط‌ بندی و قمار کرده بودند و منبع درآمدشان هم از این راه تأمین می شد.

آن ها که چند مرتبه هم به ‌صورت زنده در اینستاگرام با هم خوش و بش کردند، بعد از مدتی روابط شان خراب شد. در این بین، هر چند یکی دیگر از شاخ ‌های اینستاگرام به نام «بهادر وحشی» که او هم دقیقاً در استانبول زندگی می کرد، سر و کله اش پیدا شد.

مشاجره داوود هزینه با وحید خزایی درست از شبی آغاز شد که «بهادر وحشی» به دعوت وحید به منزل او رفت، ولی به دلیل نامعلومی موفق نشد به خانه او برود.

بهادر درست همان شب بعد از خلف وعده وحید، به منزل داوود رفت و از همان ‌جا مشاجره وحید و داوود شروع شد. هر چند بعدها وحید خزایی در توجیه رفتارش با بهادر و راه ندادن وی به منزلش گفت که او در همان ساعت خوابیده بوده و هیچ عمدی هم در کار نبوده است.

ولی مشاجره داوود و وحید هر روز بالاتر می گرفت تا این که در نتیجه این دو نفر مدتی قبل در خیابان ‌های استانبول به طور وحشتناکی با یکدیگر درگیر شدند.

عکس های درگیری این شاخ اینستاگرام که با صدای شلیک چند گلوله شروع ‌شد و در پی آن دعوای شدیدی میان داوود و هوادارانش با وحید خزایی صورت گرفت، به دفعات در شبکه‌ های اجتماعی دست‌ به ‌دست شد.

آن گونه که عکس های منتشر شده از این درگیری نشان می ‌دهد، این دو نفر بعد از تیراندازی که دقیقاً مشخص نیست از طرف هواداران داوود و دار و دسته آنهاست یا وحید خزایی، با چاقو با یکدیگر درگیر می ‌شوند.

هر چند نکته جالب در این میان وجود دو مامور امنیتی در نزدیکی محل دعوای آن دو نفر می باشد که به طور عجیبی خودشان را مخفی می ‌کنند و نسبت به این درگیری ها در یک اماکن عمومی بی‌ تفاوت می باشند.

بعد از این درگیری، هر دو سرِ مشاجره با منتشر نمودن یک فیلم کوتاه برای هم دوباره خط و نشان کشیدند. این دو نفر بعد از چند ساعت از طرف پلیس آزاد شدند.

پس از چند روز، داوود در کلیپ کوتاه ادعا کرد که این مشاجره یک نمایش ساختگی برای جذب طرفداران بیشتر برای سایت‌ های شرط‌ بندی شان بوده است؛ ادعایی که هر چند به هیچ عنوان از طرف وحید به آن جواب داده نشد.

اکنون دولت ترکیه این دو نفر را از خاک این کشور اخراج کرده است. داوود هزینه مدتی قبل بعد از مطلع شدن از این تصمیم دولت کشور ترکیه، آن کشور را به مقصد گرجستان ترک کرده است و وحید خزایی هم منتظر مشخص شدن پرونده قضائی خود در این کشور می باشد و می بایست به ‌زودی خاک این کشور را ترک نماید.

در حال حاضر مشخصات دقیقی در خصوص دلیل اخراج این دو جوان ایرانی به دست نیامده است، ولی دو فرضیه احتمال بیشتری دارد؛ اول درگیری این دو نفر در شهر استانبول و دوم کارهای مجرمانه این دو نفر که هر دو در این کشور اقدام به راه‌اندازی شبکه های شرط ‌بندی و قمار کرده بودند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *