#


آشنایی با زنان عجیب در جهان

9 نوامبر 2018 بدون نظر 4449 بازدید

آشنایی با زنان عجیب در جهان

معرفی عجیب ترین زنان مشهور در دنیا

اغلب انسان ها دارای زندگی های ساده می باشند و به همین صورت هم به زندگی شان ادامه می دهند. ولی تعدادی از افراد هم هستند که با قابلیت های فوق العاده ای که دارند، موفق شدند تا نام شان را در بین معروف ترین افراد دنیا ثبت کنند. ما در این مطلب قصد داریم زنانی را به شما معرفی نماییم که با ویژگی های منحصر به فرد خود به شهرت جهانی رسیده اند. پس چنانچه شما هم علاقه مندید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

لورن ویلیامز: پاهای کشیده

لورن ویلیامز « Lauren Williams» یک مدل آمریکایی می باشد، ولی موردی که وی را از سایر مانکن ها جدا می کند، بلند بودن بیش از اندازه پاهایش است. ممکن است باور نکنید ولی قد او2 متر و اندازه پاهایش به1.24 متر می رسد. وی این بلندی پاهایش را از خانواده خود به ارث برده است.

زلاتا: انعطاف پذیری بدن

زلاتا « Zlata» ژیمناستیک کار اهل روسیه است که به خاطر انعطاف پذیری بیش از اندازه بدنش معروف شد. وی قادر است اندامش را به مدل های مختلف به هم بپیچاند. به طور مثال یکی از کارهای منحصر به فرد او این می باشد که قادر است  به اندازه ای اندامش را جمع کند که در یک جعبه پنجاه سانتی متری جا شود.

کریستین والتون: ناخن های بلند

در سال2013 بود که اسم کریستین والتون «Christine Walton» به واسطه ناخن های بلندش در کتاب گینس به ثبت رسید. اندازه ناخن های او به7.5 متر می رسد. وی از سال1993 بود که تصمیم گرفت ناخن هایش را دیگر کوتاه نکند و همین موضوع باعث شد که موفق شود بیست سال آن ها را کوتاه نکند و بالاخره این رکورد را در کتاب گینس ثبت کند.

لیزی ولاسکز: اندام لاغر

لیزی ولاسکز «Lizzie Velazquez» به عنوان نویسنده و سخنران انگیزشی فعالیت دارد. وی به یک بیماری نادر مبتلا می باشد که مانع از ذخیره‌ سازی چربی در بدنش می ‌شود. در اصل وی هیچ وقت وزنی بالاتر از 29 کیلوگرم نداشته است. به طوری که او باید هر پانزده دقیقه غذا بخورد اما از این غذایی که می‌ خورد هیچ چربی ‌ای در بدنش تولید نمی‌ شود. به عقیده خودش این یک موهبت خدادادی است که هر چه دلش می خواهد می ‌خورد ولی چاق نمی ‌شود. وی به خاطر لاغری بیش از اندازه اش به یکی ستاره های دنیا تبدیل شده است.

آشا ماندلا: موهای بلند

آشا ماندلا « Asha Mandela» به عنوان زنی که بیست و پنج سال است که موهای خود را کوتاه نکرده و در حال حاضر با16.7 متر مو صاحب رکورد بلندترین مو در دنیا است. وی هر روز مجبور است موهای بافته شده اش را با خود به هر جا که می خواهد برو د ببرد. پزشکان به او تأکید کرده اند که به خاطر خطر ابتلا به بیماری های باکتریایی موهای خود را اصلاح کند ولی مهم تر از هر چیز وزن زیاد موهای او می باشد که باعث انحنای ستون فقراتش شده است. با توجه به این ماندلا به خاطر این که اعلام کرده موهای او مهم ترین بخش زندگی او می باشد، حاضر به اصلاح کردن موهای خود نمی شود.

پیکسی فاکس: کمر باریک

پیکسی فاکس «Pixee Fox» باریک ترین کمر را در جهان دارد. وی علاقه زیادی به عروسک های باربی داشت، به این ترتیب تصمیم گرفت تا خودش را شبیه به آن ها درست کند. وی چند مرتبه روی اندامش عمل جراحی انجام داد تا در آخر دور کمرش را به سی و پنج سانتی متر رساند. وی برای عمل های زیبایی که روی صورت، کمر، لب و اندام های دیگر بدنش انجام داده، تاکنون هشتاد هزار دلار خرج کرده است.

جیوتی آمگ: کوتاه ترین قد

جیوتی آمگ «Jyoti Amge» به کوتاه قد ترین زن دنیا معروف شده است. قد این زندکلاً58 سانتی متر است. اسم او در سال2011 میلادی به عنوان کوتاه قد ترین زن دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. نکته جالب توجه اینجاست که بعد از معروف شدن، وی نیمه گمشده خود را که کوتاه قد ترین مرد دنیا شناخته می شود را پیدا کرد.

ایمی مالینز: دونده بی پا

ایمی مالینز « Aimee Mullins» یک ورزشکار می باشد ولی شهرت وی فقط به این موضوع تمام نمی شود بلکه وی به دلیل نقص عضوی که دارد به معروفیت و محبوبیت رسیده است. او به صورت مادرزادی دو پا نداشت ولی این بیماری هیچ وقت مانع از رسیدن به آرزوهای او نشد. وی با وجود این که اصلاً پا ندارد ولی در مسابقات دو حضور پیدا می کند و مانند یک ستاره می درخشد.

ناتالیا پارتیکا: تنیسور بی دست

ناتالیا پارتیکا « NATALIA PARTYKA» ورزشکار دنیای تنیس می باشد که به صورت مادرزدی دست راست ندارد ولی این نقص عضو هم مانع از رسیدن به اهداف او نشد. با توجه به این که وی علاقه زیادی به بازی تنیس داشت، تصمیم گرفت که آن را به صورت حرفه ای انجام دهد. او تنیس را از سن هفت سالگی شروع و در سن یازده سالگی نخستین مدال خود را دریافت نمود. وی هم اکنون بهترین تنیسور دنیا به حساب می آید.

اریکا اروین: بلندترین مانکن جهان

اریکا اروین «ERICKA ERVIN» به عنوان قد بلندترین مدل در دنیا شناخته می شود. قد بلند وی همواره از سنین کودکی آزارش می داد تا این که سرانجام تصمیم گرفت تا آن را قبول کند و زندگی دیگری را شروع نماید. وی هم اکنون نه تنها به عنوان یک مدل موفق شناخته می شود، بلکه در زمینه ورزش هم به عنوان مربی فعالیت دارد. در سال 2014، از وی به خاطر بلند بودن بیش از اندازه قدش مصاحبه کردند که همین موضوع هم بر شهرت، محبوبیت و حتی افزایش اعتماد به نفس او هم تاثیری مثبت گذاشت.

والریا لویکانوا: شباهت به باربی

والریا لویکانوا «VALERIA LUYKANOVA»، اهل کشور اکراین، به خاطر علاقه بسیار زیادی که به عروسک های باربی داشت، تصمیم می گیرد تا ظاهرش را عوض کند. وی چشم هایش را بزرگ؛ لبانش را کوچک و کمرش را هم باریک کرد. در اصل وی به خاطر این که شبیه به عروسک باربی شود، حاضر به تحمل عمل های جراحی مختلف شد. علاوه بر همه این عمل ها، او یک برنامه غذایی دشواری دارد و هر روز ورزش های خیلی دشواری را انجام می دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *