#


قصر شیرین به کارگردانی میرکریمی به نیمه خود رسید

8 دسامبر 2018 بدون نظر 1551 بازدید

قصر شیرین به کارگردانی میرکریمی به نیمه خود رسید

قصر شیرین به کارگردانی میرکریمی به نیمه خود رسید

رضا میرکریمی به عنوان کارگردان فیلم قصر شیرین عنوان کرده که کار این اثر هنری به نیمه رسیده و حامد بهداد یکی از بازیگران نقش اول فیلم قصر شیرین به شمار می رود. فیلم قصر شیرین از روزهای میانی مهرماه در استان کهگیلویه و بویراحمد فیلمبرداری خود را آغاز کرده و براساس گفته های میرکریمی فیلمبرداری آن تا نیمه دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بازیگران نقش اول قصر شیرین حامد بهداد، ژیلا شاهی، آزاده نوبهار، اکبر آئین، محمد اشکان فر، محمد عسگری، نیوشا علیپور، یونا تدین و بابک لطفی خواجه پاشا هستند. محسن قرائی و محمد داوودی باتوجه به طرحی که از سوی سیدرضا میرکریمی عنوان شده نویسندگی فیلمنامه قصر شیرین را برعهده داشته اند.

در ساخت این فیلم عوامل دیگری نیز نقش دارند که می توان به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی، نویسندگی محسن قرائی و محمد داوودی اشاره کرد. مدیر فیلمبرداری قصر شیرین مرتضی هدایی بوده و طراحی صحنه و لباس را نیز آتوسا قلمفرسایی انجام داده است. برنامه ریز و دستیار کارگردان محمد عسگری بوده و صدابرداری این فیلم برعهده سعید بجنوردی است. محمود دهقانی به عنوان طراح چهره پردازی، آرش قاسمی به عنوان صداگذار، ماریا میرنژاد به عنوان منشی صحنه و همایون قربانی نیز به عنوان دستیار اول فیلمبردار از عوامل دیگر تولید قصر شیرین به شمار می روند. عکاسی این فیلم برعهده حافظ احمدی و مجری طرح و مدیر تولید نیز محمد صادق میرکریمی است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *