#


فیلم قاتل اهلی

فیلم قاتل اهلی
7 فوریه 2017 بدون نظر 2731 بازدید

فیلم قاتل اهلی

 

نشست خبری قاتل اهلی در هفتمین شب جشنواره فجر با درگیری لفظی

روزهایی که «مسعود کیمیایی» کارگردان پیشکسوت ایران و فیلم سینمایی قاتل اهلی و تهیه کننده آن دو راه جدا را رفتند و کیمیایی دوست نداشت آتش این اختلافات شعله ور تر شود، شاید تصور نمی کرد که این مشاجره ها به جشنواره فجر نیز راه یابد.

هفتمین شب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر (شنبه) با جدل، بحث و دعوا در نشست خبری «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی پایانیافت.

کارگردان این فیلم :

این را همه می دانیم که مسعود کیمیایی ستاره بزرگ سینمای ایران وقتی فیلمی در جشنواره دارد، هر فیلمی و با هر کیفیتی، بودنش در جشنواره می‌شود مهمترین خبر، بزرگترین اتفاق و جذاب‌ترین حضور ؛

اما متاسفانه امسال این حضور جذاب با چاشنی تلخ دعوا و حاشیه بین تهیه کننده و او همراه بود و کام بزرگان دیگر سینمای ایران همچون «داریوش مهرجویی» و «فریدون جیرانی» را هم تلخ کرد.

روز گذشته در هفتمین شب جشنواره در برج میلاد، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی «پوران درخشنده» و ساعت ١٨ فیلم «سارا و آیدا» به کارگردانی «مازیار میری» به نمایش درآمد.

در ادامه اکران های روز شنبه ساعت ۲۰ و ٣٠ دقیقه فیلم «سد معبر» به کارگردانی «محسن قرایی» و ساعت ٢٣ فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی روی پرده رفت.

نشست خبری

آخرین نشست خبری شنبه شب مربوط به فیلم «قاتل اهلی» را می توان از شلوغ ترین نشست های خبری فیلم فجر تاکنون نام برد، که نه تنها جایی برای نشستن، بلکه برای ایستادن هم جا نبود.

«منصور لشکری قوچانی» تهیه کننده این فیلم هنگامی که گفت «فیلم تدوین دوباره خواهد شد و باید ۱۵ دقیقه آن کوتاه شود» با واکنش «مسعود کیمیایی» مواجه شد که به وی پاسخ داد: اصلاح و تدوین دوباره در حیطه اختیارات شما نیست.

«محمود گبرلو» مجری نشست نیز در ادامه با آرام کردن این فضا از تهیه کننده و کارگردان فیلم خواست که آرامش خود را حفظ کرده و اختلافات را کنار بگذارند.

کیمیایی در پاسخ به میانجی گری گبرلو مجری نشست گفت:

کنجکاوی ایجاد کرده و خبرنگاران حق دارند سوال کنند. آقای قوچانی کارش تبلیغات بوده و خوب اینکار را بلد است، در کنار من برای خودش تبلیغات کرده و مدام عکس گرفته است، او نمی تواند به من انتقاد کند، به پولاد انتقاد می کند.

من بعد از ۵٠ سال به خاطر پسرم فیلم را زیاد و کم نمی کنم.

«پولاد کیمیایی» که چندین بار می خواست، صحبت کند اما فرصت برای او مهیا نشده بود، گفت:

به خاطر تداخل این فیلم با «گشت ارشاد ٢» من قصد بازی نداشتم اما خود آقای لشکری قوچانی تهیه کننده از من خواست که در کنار پدر باشم.

بعد از این بگو مگوهایی که میان مسعود کیمیایی و تهیه کننده فیلمش اتفاق افتاد هم همه ای میان حضار به وجود آمد که با وساطت افراد و مجری برنامه قائل ختم شد و ادامه نشست با بررسی و تحلیل فیلم های دیگر ادامه پیدا کرد.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *