#


بازیگران فیلم آشوب در سینما آزادی بلیت می فروشند

آشوب
31 می 2017 بدون نظر 2653 بازدید

بازیگران فیلم آشوب در سینما آزادی بلیت می فروشند

بازیگران فیلم آشوب در سینما آزادی بلیت می فروشند

به گزارش از من بپرس، کوروش تهامی و امیرحسین صدیق قرار است که امشب نیز برای فروش بلیت و تماشای فیلم «آشوب» با تماشاگران به سینما آزادی بروند.

مریم قربانی ‌نیا، مشاور رسانه‌ای آشوب اعلام کرده که این تصمیم به دنبال استقبال مردم از بلیت‌ فروشی توسط هنرمندان اتخاذ شده است. بنابراین امشب نیز کوروش تهامی بازیگر نقش اول این فیلم و نیز امیرحسین صدیق دیگر بازیگر آن و همچنین کاظم راست‌ گفتار کارگردان فیلم بلیت های امشب چهارشنبه 10 خرداد ماه سینما آزادی را به مخاطبان خواهند فروخت و پس از آن به همراه آنها فیلم را به تماشا خواهند نشست.

آشوب که یک عاشقانه سیاسی معرفی شده، درباره یکی از نخستین فارغ‌ التحصیلان رشته ادبیات دانشگاه تهران با بازی کوروش تهامی است که به ادبیات و روزنامه ‌نگاری علاقه فراوان دارد، ولی اوضاع سیاسی جامعه ایران در آن دوره پر التهاب، مسیر دیگری را پیش پای او می گذارد.

پُرستاره ترین فیلم سینمای ایران

در این فیلم پکه در پوستر آن قید شده «پُرستاره ترین فیلم سینمای ایران»، علاوه بر کوروش تهامی، بازیگران صاحب نامی همچون فرهاد آییش، آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، داریوش کاردان، حبیب دهقان ‌نسب، شهره لرستانی، یکتا ناصر، آشا محرابی، لیلا اوتادی، همایون ارشادی، امیرحسین صدیق، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فخرالدین صدیق شریف، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، پریا شمس، میرطاهر مظلومی، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری‌ نژاد، خسرو امیرصادقی و شروین امیرصادقی  نیز حضور دارند.

کاظم راست ‌گفتار نویسنده، کارگردان و تهیه ‌کننده آشوب است. او با فیلم عروس خوش قدم وارد سینما شده و کارگردانی فیلم پرفروش «نقاب» به نویسندگی پیمان قاسم خانی را نیز در کارنامه خود دارد.

دیگرعوامل آشوب عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی

مدیر صدابرداری: محمود سماک ‌باشی

طراحى، صداگذارى و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوى نژاد

تدوین: روزبه کلباسی

موسیقی: علی راست‌ گفتار

طراح گریم: شهرام خلج

مدیر هنری: نیلوفر راست‌ گفتار

گفتنی است خواننده قطعات موسیقی آشوب، وحید تاج از شاگردان محمدرضا شجریان است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *