#


فیلم سینمایی “چهار راه استانبول” به جشنواره فیلم فجر نمی رسد

19 دسامبر 2017 يك نظر 1791 بازدید

فیلم سینمایی “چهار راه استانبول” به جشنواره فیلم فجر نمی رسد

فیلم سینمایی “چهار راه استانبول” به جشنواره فیلم فجر نمی رسد

قرار بود که فیلم سینمایی “چهار راه استانبول” در جشنواره سی و ششم فیلم فجر به نمایش گذاشته شود ولی امروز مصطفی کیایی خبر داد که احتمالا این فیلم سینمایی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور نخواهد داشت. این فیلم سینمایی اشاراتی به حادثه ی تلخی که در سال گذشته مربوط به ساختمان پلاسکو می شد دارد و در آن به ظاهر ساختما پلاسکو را بازسازی می کنند.

مصطفی کیایی درمورد آخرین وضعیت این فیلم و حضور آن در جشنواره سی و ششم فیلم فجر بیان کرد: در حال حاضر درگیر کارهای فنی این اثر می باشیم که بسیار سخت است و به زمان بیشتری لازم دارد. از طرفی دیگر داشتن کیفیت مناسب و دلخواه برای ما دارای اهمیت زیادی می باشد.

کیایی همچنین در مورد اکران فیلم سینمایی “چهار راه استانبول” در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: این فیلم سینمایی به احتمال خیلی زیاد نمی تواند که در جشنواره سی و ششم فیمل فجر حضور پیدا کند.

مصطفی کیایی قبل از این فیلم سینمایی فیلم های دیگری چون “بعد از ظهر سگی سگی” ، “خط ویژه” ، “بارکد” ، “ضد گلوله” و “عصر یخبندان” را  ساخته است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده بود.

بازیگرانی که در فیلم سینمایی “چهار راه استانبول” ایفای نقش کرده اند عبارتند از: بهرام رادان، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، سعید چنگیزیان، محسن کیایی، ماهور الوند، مهدی پاکدل و مسعود کرامتی.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *