#


اسپانسر مسابقه برنده باش تغییر پیدا می کند؟

مسابقه برنده باش
29 آوریل 2019 بدون نظر 1317 بازدید

اسپانسر مسابقه برنده باش تغییر پیدا می کند؟

همان طور که می دانیم در چند هفته اخیر حواشی زیادی درباره  مسابقه برنده باش به وجود امده است که همین ها باعث شده است تا مدیران به فکر بیفتند تا برای از بین بردن این حواشی کارهایی را صورت دهند. مدیر شبکه سوم سیما در این باره بیان کرده است که راهنمایی هایی که رهبر انقلاب بیان نمونده اند و هم چنین رئیس سازمان صدا و سیما نیز درباره سازماندهی اسپانسرها صحبت هایی را داشته است نتیجه بر آن شده است که اسپانسری که این برنامه را از لحاظ مالی پشتیبانی می کند می تواند در آن اصلاحاتی صورت گیرد و هم چنین ظرفیت های این برنامه نیز افزوده شود.

همین تغییراتی که در این مسابقه ایجاد شده است باعث می شود تا مردم از این به بعد در این برنامه بتوانند نقش بیش تری داشته باشند.درمورد شبهاتی که از نظر شرعی نیز به این برنامه وارد شده بوود نیز بیان کرده است که مراجع بیان کرده اند که اگر جوایزی که در مسابقه به شرکت کنندگان داده می شود نباید از همان وجهی باشد که از شرکت کنندگان دریافت شده است. در این صورت این برنامه و پولی که بندگان ان دریافت می کنند شرعی خواهد بود.

مسابقه

پس پیش بینی شده است که جوایز از مصوبات شبکه تامین شود و مربوط به وجه که احتمالا از شرکت کنندگان بدست می آید نخواهد بود. پس برای این مسابقه استفتا مطرح نخواهد بود.

صحبت های رئیس صدا و سیما درباره اسپانسر مسابقه برنده باش

بعد از این که رهبر انقلاب درمورد فرهنگ هایی صحبت کردند که فرهنگ کار را دچار خدشه می کند به اداره بازرگانی صدا و سیما نیز دستوری را دادند که خواهان تجدید نظر در اسپانسرهایی شد که با فرهنگ کسب و کار مخالف بودند.متن دستوری که رئیس صدا و سیما بیان کرده است به شرح زیر است:

جناب آقای مهدوی مهر
مدیرکل بازرگانی سازمان
سلام علیکم
با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر ، نسبت به بروز و ظهور رسانه ای اسپانسرهایی که مانع این فضیلت هستند تجدید نظر کنید .

علی عسکری
رییس سازمان صدا وسیما

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *