#


ساخت سری دوم رالی ایرانی

6 دسامبر 2018 بدون نظر 1373 بازدید

ساخت سری دوم رالی ایرانی

ساخت سری دوم رالی ایرانی

رالی ایرانی مسابقه ای تلویزیونی است که سری اول آن با نقدهای بسیاری همراه بود و درحال حاضر سری دوم آن در دست ساخت قرار گرفته است. آرش معیریان کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد و درخصوص ویژگی ها و قابلیت های فصل دوم توضیحاتی را ارائه داده است.

آرش معیریان اعلام نمود که: در فصل اول این مسابقه تنها سه گروه آقایان، خانم ها و زوج زن و شوهر حضور داشتند اما درفصل دوم کمی تغییرات ایجاد شده و شش تیم دو نفره حضور دارند. در ساخت سری دوم این مجموعه بازیگرانی مطرح حضور دارند که نقش های مهم و کلیدی برعهده داشته و باعث شده اند فصل دوم رالی ایرانی تنوع بیشتری نسبت به فصل نخست داشته باشد.

معیریان در ادامه صحبت های خود افزود: در فصل نخست رالی ایرانی در شش قسمت پخش د اما فصل دوم این برنامه دارای13 قسمت است و فضاهایی انتخاب شده اند که تنوع بصری موجود در اقلیم ایران را نشان می دهند. فصل دوم رالی ایرانی نسبت به فصل نخست آن تغییرات زیادی دارد و این مجموعه علاوه بر مناطق بکر و زیبای مازندران و گیلان در مناطق کویری و دشت و مناطق خشک نیز اجرا شده است. درواقع باید بگوئیم این مجموعه در محدوده ای حدود سه هزار کیلومتر از شهرهای مازندران و گیلان تصویربرداری شده است.

درخصوص تعداد دوربین هایی که رقابت این شش گروه را به تصویر کشیده اند از معیریان سوال پرسیده شد که در پاسخ عنوان کرد: درخصوص هر یک از گروه های دو نفره از سه دوربین استفاده شده است که می توانند از آغاز مسابقه فعالیت آن ها را ثبت کرده و دنبال کنند. ضبط این مسابقه حدود10 روز به طول انجامید و با درنظر گرفتن6 گروه حدود18 دوربین و سیزده فیلمبردار به صورت همزمان در بخش های شمالی و جنوبی و مناطق مرکزی ایران فیلمبرداری مسابقه را بر عهده داشتند. سه دوربین نیز همواره در کنار فرزاد حسنی به عنوان مجری مسابقه بوده است.

در انتهاب از معیریان پرسیده شد که آیا سوپرایز و غافلگیری خاصی برای بینندگان این برنامه خواهند داشت یا خیر که وی عنوان کرد: دوستان و مخاطبانی که همراه فصل اول مسابقه رالی ایرانی بودند و این برنامه را دنبال کردند باید درنظر داشته باشند که فصل دوم حدود ده برابر جذابیت بیشتری نسبت به فصل اول خواهد داشت. طراحی رالی ایرانی به گونه ای است که هیچ بخش و اتفاقی را بینندگان قادر به پیش بینی نخواهند بود و می توان گفت مسابقه ای بسیار هیجان انگیز در دست تولید قرار دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *