#


دوقلوهای جورج کلونی به دنیا آمدند

جورج کلونی و امل علم الدین
7 ژوئن 2017 بدون نظر 2159 بازدید

دوقلوهای جورج کلونی به دنیا آمدند

دوقلوهای جورج کلونی به دنیا آمدند

به گزارش از من بپرس، جورج کلونی، بازیگر سرشناس و امل علم الدین، همسر بریتانیایی-لبنانی اش امروز صاحب دو قلوهای شان الا و الکساندر شدند.

این خبر را بی بی سی منتشر کرده و در آن از قول استن روزنفیلد که نماینده کلونی است نقل شده که دوقلوها خوشحال، سالم و خوب هستند.

امل علم الدین دومین همسر جورج کلونی بعد از تالیا بالسام است.

جورج کلونی 56 ساله پیش از آشنایی با علم الدین مدتی با استیسی کیبلر، بازیگر، مدل و کشتی گیر حرفه ای نیز رابطه داشت. او مشابه چنین روابطی را با کریستا آلن که یک مدل است، لیزا اسنودان، مدل بریتانیایی و الیزابتا کانالیس که او نیز یک مدل و بازیگر ایتالیایی است، تجربه کرده بود که هیچ کدام به سرانجام نرسید.

امل علم الدین یک وکیل بریتانیایی-لبنانی است و وکالت افراد مشهوری چون جولیان آسانژ، مدیر سایت افشاگر ویکی لیکس و یولیا تیموشینکو نخست وزیر پیشین اوکراین را به عهده داشته است.

در مراسم ازدواج این زوج که در سال ۲۰۱۴ در شهر ونیز برگزار شد، برخی از ستارگان هالیوودی همچون ساندرا بولاک، برد پیت، رابرت دونیرو، مت دیمون، آنجلینا جولی، بیل موری و سیدنی کرافورد حضور داشتند.

جورج کلونی در سال 2006 در فیلم سیریانا که وقایعش در سوریه می گذرد، بازی کرد و توانست اسکار نقش دوم بازیگری را به خاطر این فیلم کسب کند. صحنه آغازین فیلم کلونی را در هتلی در تهران نشان می دهد!!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *