#


شبکه نمایش فیلم هایی با بازی برد پیت را نمایش خواهد داد

17 دسامبر 2018 بدون نظر 2541 بازدید

شبکه نمایش فیلم هایی با بازی برد پیت را نمایش خواهد داد

شبکه نمایش فیلم هایی با بازی برد پیت را نمایش خواهد داد

شبکه نمایش سیما طی روزهای آینده فیلم هایی را که برد پیت در آن ها به ایفای نقش پرداخته را در بخش مرم پرونده بازیگران به نمایش خواهد گذاشت. ویلیام بردلی پیت که با نام اختصاری برد پیت شناخته می شود یکی از بازیگران و تهیه کنندگان مشهور آمریکایی است که از سال1991 میلادی به صورت حرفه ای کار خود را آغاز کرده است. نخستین فیلم او تلما و لوییز بود که در سال1991 ساخته شد و برد پیت تنها به مدت14 دقیقه در آن ایفای نقش داشته است.

پس از بازی در فیلم تلما و لوئیز برد پیت با درخواست بازی در فیلم های دیگری نیز روبه رو شد و از سال های1991 تا95 توانست به عنوان نقش اصلی در فیلم های بسیاری بازی کند و به یک فوق ستاره تبدیل شد. فیلم هفت از دیگر آثاری است که برد پیت درسال1995 در آن بازی کرده است. این فیلم از سوی منتقدان و تماشاگران سینما مورد توجه واقع شد تا جایی که از آن تحت عنوان یکی از فیلم های شاهکار دهه90 یاد می شود. برد پیت در این فیلم با مورگان فریمن همبازی بوده و توانستند کاری حیرت انگیز را در معرض دید تماشاچیان قرار دهند.

برد پیت در این فیلم نخستین تجربه همکاری خود با دیوید فینچر را داشته که یکی از کارگردانان مشهور و صاحب سبک در دنیای هالیوود شناخته می شود. دوازده میمون از دیگر کارهایی است که برد پیت در سال1997 در نقش یک بیمار روانی ظاهر شده و توانسته در مراسم گلدن گلوب جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را برای خود کسب کند. فیلم خوابگردها نیز از دیگر کارهایی است که برد پیت به همراه بازیگرانی مانند رابرت دنیرو و داستین هافمن به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر آمریکایی در فیلم دیگری به نام متعلق به شیطان نیز ظاهر شده و بازی فوق العاده ای را به همراه هریسون فورد به تصویر کشیده است. در فیلم با جو بلک آشنا شوید برد پیت در کنار آنتونی هاپکینز نقش بازی کرده و توانسته توجه تماشاگران را بار دیگر به خود جلب کند.

پس از این فیلم برد پیت مدت کوتاهی دور از عرصه هنرپیشگی بود اما مجددا درسال1999 بازگشته و یک بار دیگر با دیوید فینچر در فیلم باشگاه مشت زنی همبازی شده است. در این فیلم ادوارد نورتون نیز حضور داشت و برد پیت توانست به محبوبیت و شهرت بیشتری دست پیدا کند. کمدی جنایی که به نام قاپ زنی در سال2001 ساخته شده و محصول کشور انگلستان بود از دیگر کارهایی است که برد پیت با ریچی همکاری داشته و توانسته فیلمی جذاب و تماشایی را در کنار بنیسیو دل توره خلق کند. در همین سال بود که برد پیت فیلم کمدی رمانتیک دیگری را به همراه جولیا رابرتز بازی کرد. فیلم جاسوس بازی از دیگر کارهای برد پیت به شمار می رود که در آن پیت با رابرت ردفورد همبازی بوده است.

در سال2001 برد پیت به عنوان یکی از بازیگران میهمان در فصل هشتم سریال دوستان نقشی کوتاه را ایفا کرد و توانست نامزد دریافت جایزه امی در بخش بازیگر برجسته مهمان کمدی انتخاب شود. در دسامبر سال2001 استیون سودربرگ فیلمی را با عنوان یازده یار اوشن ساخت که در این فیلم برد پیت نیز به ایفای نقش پرداخته است. یازده یار اوشن به نوعی بازسازی فیمی مربوط به دهه شصت میلادی بوده و جرج کلونی و مت دیمون، اندی گارسیا و جولیا رابرتز بازیگران همکار پیت بودند. برد پیت در عرصه دوبله نیز فعالیت های بسیاری را انجام داده که می توان به دوبله شخصیت سندباد در فیلم انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا در سال2003 اشاره کرد. البته کار دوبله پیت به این انیمیشن خلاصه نشده و او یک قسمت از پادشاه جهن را نیز دوبلوری کرده است.

بازیگری پیت در فیلم های تروا و با بازی در نقش آشیل به اوج رسید و برای اینکه بتواند در این فیلم بهترین بازی را داشته باشد حدود6 ماه دوره آموزش شمشیرزنی دید. او این فیلم را از لحاظ فروش به عنوان یکی از بهترین فیلم های خود درنظر دارد. شبکه نمایش سیما قصد دارد در روزهای پایاین این هفته فیلم های هفت و بنجامین باتن را که برد پیت در آن ها به نقش پردازی پرداخته است پخش کند. فیلم های دیگری همچون بازی پول، شیطان درون، قاپ زنی، جسی جیمز و ماشین جنگ از دیگر آثاری هستند که بردپیش در آن ها بازی کرده است. این فیلم ها قرار است به ترتیب از روز شنبه24 آذر تا روز جمعه30 آذر ساعت21 از این شبکه به تصویر کشیده شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *