#


جدیدترین اخبار از آثار رسیده به وارش

وارش
27 دسامبر 2018 بدون نظر 1273 بازدید

جدیدترین اخبار از آثار رسیده به وارش

جدیدترین اخبار از آثار رسیده به وارش

مدیر بین الملل نهمین جشنواره فیلم فجر از وارش خبر داد که در مدت زمان ۳۰ روز از زمان انتشار فراخوان این جشنواره ۶ هزار فیلم خارجی به آن ارسال شده است.

 روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خانم الهه نوبخت مدیر بخش بین الملل نهمین جشنواره اظهار کرد: میراث مشترک کشورهای حوزه دریای کاسپین و کشورهای زبان فارسی ،محور اصلی نهمین جشنواره فیلم واقع در بخش بین الملل است و در این بخش میزبان فیلم هایی با شاخص رفتاری و زیستی گفتاری و فرهنگی مشترک هستیم.

 وی ادامه داد جشنواره فیلم rush سبب شده است که برای فیلمسازان دغدغه ای ایجاد می گردد برای ایجاد فضاهای مشترک بومی ،شیوه زندگی، فضاهای مشترک رفتاری و بهره‌برداری از طبیعت مشترک.

 نوبخت عنوان کرد: تولید چنین فیلم هایی با موضوع میراث مشترک و می‌تواند باعث شناخت بیشتر مخاطبان با فرهنگ کشورهای فارسی‌زبان و کشورهای حوزه دریای کاسپین شود.

 ایشان درباره اطلاع رسانی به فیلمسازان کشورهای مختلف یادآور شد که از فیلمسازان منطقه برای حضور در این رویداد با فراخوانی  که به کمپانی های بین المللی فعال ارسال کرده بودیم دعوت نمودیم.

 ایشان ادامه دادند: در این مدت کوتاه که فراخوان در اختیار کمپانی های بین المللی گرفته است بیش از ۶ هزار اثر خارجی در آن ثبت نام نموده اند و پیش بینی می شود که تا پایان مهلت ارسال آثار شاهد استقبال بسیار زیادی از سوی فیلمسازان منطقه باشیم.

 در اول آذرماه فراخوان نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد و تا ۱۰ بهمن ماه علاقه‌مندان مهلت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند . این جشنواره به دبیری مهدی قربانپور در اردیبهشت سال ۹۷ در استان مازندران برگزار خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *