#


کارولینا هررا برندی فعال در دنیای مد

کارولینا هررا
31 اکتبر 2017 بدون نظر 2099 بازدید

کارولینا هررا برندی فعال در دنیای مد

کارولینا هررا برندی فعال در دنیای مد

یکی از طراحان مطرح عرصه مد و فشن خانمی به نام کارولینا هررا است که اصالتی آمریکایی ونزوئلایی دارد و در زمینه طراحی لباس های شیک تبحر خاصی را دارا می باشد. این طراح معروف برای اشخاص مهمی لباس های زیبایی را طراحی کرده است که مهمترین آن ها ژاکلین کندی و میشل اوباما می باشد. کارولینا هررا علاوه بر این شخصیت ها برای همسران رئیس جمهوری های آمریکا لباس های فاخری را طراحی و تولید کرده است. طراحی های هررا به قدری خاص و ویژه بودند که مجله نیویورک تایمز نام او را با عنوان ستاره ای بی ادعا و درخشان در دنیا معرفی کرده است. در این مقاله بخشی از بیوگرافی این طراح مطرح جهانی را با هم مرور می کنیم.

کارولینا هررا

کارولینا هررا

بیوگرافی کارولینا هررا

کارولینا هررا با نام اصلی ماریا کارولینا جوزفینا متولد کاراکاس در ژانویه سال ۱۹۳۹ میلادی می باشد که پدرش به عنوان فرماندار کاراکاس شناخته می شد و مشوق اصلی ورود کارولینا هررا به عرصه مد مادر بزرگش بود. زمانی که کارولینا دختری کوچک بود مادر بزرگش او را به همراه خود برای دیدن نمایش های مد بالنسیاگا می برد تا شوق طراحی را در او به وجود بیاورد.تشویق مادر بزرگ کارولینا به اندازه ای بود که برای او از برند های معروفی همچون دیور و لانوین کادوها و لباس های زیبایی را می خرید.

کارولینا هررا

کارولینا هررا

بعدها کارولینا هررا در این خصوص بیان کرد که با دیدن این لباس ها و کادوهای زیبا کم کم به دیدن چیزهای با ارزش و زیبا عادت کرده و تمایل پیدا کرد که وارد عرصه طراحی لباس شود. زمانی که کارولینا هررا در سن هیجده سالگی قرار داشت مردی ثروتمند که ونزوئلایی بود از او درخواست ازدواج کرد و کارولینا با این پیشنهاد اعلام موافقت کرد. حاصل ازدواج کارولینا هررا دو دختر بود اما زندگی مشترک او مدت زیادی به طول نینجامید و پس از هفت سال کارولینا از همسر خود جدا شد. ورود کارولینا به دنیای مد یک سال پس از جدایی اش اتفاق افتاد و او به عنوان مشاور در یک مغازه شروع به کار کرد و توانست کم کم با این حرفه آشنایی پیدا کند اما باز هم کار او به اینجا ختم نشده و تصمیمات جدیدی در زندگی خود گرفت.

کارولینا هررا

کارولینا هررا

کارولینا هررا در سال ۱۹۸۰ میلادی بود که به شهر نیویرک آمده و این نقل مکان موجب شد با اشخاص معروفی مانند اندی وارهول آشنایی پیدا کند. مدت زیادی طول نکشید که کارولینا به علت داشتن استایل ویژه خود که در عین حال دراماتیک نیز بود توانست توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند و خود را به عنوان یک فرد شیک پوش نیویورکی به دیگران معرفی کند.

شروع کار هررا

آغاز به کار اولین نمایش مد کارولینا هررا زمانی بود که دیانا وریلند که در آن زمان به عنوان ادیتور مجله ووگ کار می کرد به او پیشنهاد داد در حرفه طراحی لباس کار کند. این مساله در اصل نقطه آغاز کار رسمی هررا به شمار می رود و این کار باعث شد کارولینا هررا بیشتر وارد این عرصه شده و با کسب تجارب بسیاری بتواند برندی با نام خود را پایه گذاری نماید.

کارولینا هررا

برند

کارها و طراحی های کارولینا هررا به قدری زیبا و فریبنده بود کهباعث شد مجلات گوناگونی که در عرصه مد فعالیت داشتند از کارهای خاص او صحبت کنند و نمونه ای کار اورا در مجلات خود تبلیغ کنند. کارهای زیبای هررا مورد پسند و توجه افراد مهمی همچون ژاکلین کندی قرار گرفت به طوری که از کارولینا درخواست کرد تا لباس عروسی دخترش یعنی دیانا کندی را او طراحی کند.

کارولینا هررا

برند

در سال های پایانی دهه ۱۹۸۰ میلادی بود که یک کمپانی که عمده فعالیتش بر روی تولید عطرهای مخصوص بود محصولات خود را با نام کارولینا هررا سراسر جهان عرضه کرد. کارولینا هررا در سال ۱۹۹۵ میلادی تصمیم گرفت برند خود را تاسیس کند و از نام خود برای معرفی آن به جهان استفاده کرد. مدیریت این برند از روز اول بر عهده خود هررا بود ودر حال حاضر صد و چهار کشور در سراسر جهان چیزی در حدود دویست و هشتاد فروشگاه این برند جهانی را دارند.

کارولینا هررا

برند 

طراحی های زیبا و دلفریب کارولینا هررا موجب سرازیر شدن فوجی از جوایز بین المللی به سوی او گشته است یکی از جوایزی که هررا توانست به آن دست پیدا کند نشان خاندان سلطنتی اسپانیا می باشد و توانسته از سال ۱۹۹۹ میلادی به عضویت انجمن طراحان آمریکا درآمده و هر ساله طرح های زیبا و خارق العاده ای را در نمایش های مد عرضه می کند. کارولینا هررا هنوز هم در حال فعالیت در حرفه خود بوده و لباس های بینظیری را برای اشخاص مهمی طراحی می کند؛ البته عمده طراحی های او در زمینه لباس زنانه و لباس عروس می باشد که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *