#


کاربردی ترین نکات در مورد پوشیدن تیشرت مردانه

تیشرت مردانه
9 ژوئن 2017 بدون نظر 1193 بازدید

کاربردی ترین نکات در مورد پوشیدن تیشرت مردانه

کاربردی ترین نکات در مورد پوشیدن تیشرت مردانه

شاید اغلب شما گمان کنید که پوشیدن تیشرت برای هر فردی مناسب نیست و شما محکوم هستید که تا آخر عمر لباس های رسمی را بپوشید ؛ اما به هیچ عنوان اینگونه نیست . ما چند نکته کاربردی را برای پوشیدن تیشرت مردانه به شما آموزش می دهیم .

تیشرتی با اندازه مناسب را برای خود انتخاب کنید

یک تیشرت مردانه مناسب باید همیشه فیت و اندازه بدن شما باشد . سعی کنید هرگز تیشرت مردانه ای که تنگ یا گشاد است نپوشید . همواره باید به فرم بدنی خودتان توجه داشته باشید و تیشرت را انتخاب کنید که با بدن شما هماهنگی کافی داشته باشد . همچنین به دو نکته مهم دیگر هم توجه داشته باشید که یکی طول آستین تیشرت است که نه خیلی کوتاه بوده و نه خیلی بلند . نکته ی دیگری که باید مد نظر قرار داده شود طول خود تیشرت است . برخی از انواع تیشرت ها را می توان درون شلوار قرار داد .

به جنس تیشرت توجه کنید

تیشرت مردانه

تیشرت مردانه

هنگامی که می خواهید تیشرت بخرید فقط به تگ قیمت آن توجه نکنید و از جنس آن اطلاع داشته باشید . انواع جنس تیشرت عبارتند از :

پنبه ای

که مناسب روزهای گرم بوده و عرق بدن را خوب جذب می کند .

پیما

نوعی از تیشرت ها است که ضد پرز دادن بوده و ضد چروک می باشد .

مرینو

نوعی تیشرت است که از پشم گوسفند مرینو تولید شده است و ضد عرق است .

ژرسه

نوعی پارچه است که از پنبه و الیف مصنوعی ساخته شده است که برای تیشرت بسیار مناسب می باشد .

قدرت اکسسوری را فراموش نکنید

برای اینکه خوشتیپ تر شوید سعی کنی از انواع اکسسوری های مردانه همچون انگشتر ، گردنبند و ساعت مچی ای که با لباس شما تناسب زیادی دارد استفاده کنید . این اکسسوری ها می تواند به همراه تیشرت مناسب استایلی زیبا به شما ببخشد .

تیشرت یقه هفت بپوشید

تیشرت مردانه

تیشرت مردانه

یکی از مناسب ترین انواع تیشرت مردانه که باعث کشیده تر دیده شدن گردن شما می شود . و به طبع آن قد شما بلندتر به نظر می رسد تیشرت های یقه هفت هستند . زمانی که می خواهید از این تیشرت ها استفاده کنید باید دقت داشته باشید که یقه آن خیلی هم باز نباشد و موهای اطراف گردن را به خوبی مرتب کنید .

رنگ کلاسیک را برای تیشرت انتخاب کنید

همیشه سعی کنید ۳ رنگ طوسی ، مشکی و آبی اقیانوسی را فراموش نکنید . این سه رنگ در طول تمام این سال ها مد بوده و بسیاری از افراد را به سمت خود مجذوب کرده اند .

طوسی

این یکی از معدود رنگ هایی است که با طیف های رنگی روشن تر و تیره تر از خود به خوبی ست می شوند .

مشکی

مهم ترین مشکل این رنگ می تواند رنگ پریدگی آن باشد .

آبی اقیانوسی

جزو رنگ هایی است که افراد بسیاری طرفدار آن می باشند و آن را انتخاب می کنند .

یک جلیقه خوش دوخت انتخاب کنید

بد نیست یک نکته را در مورد جلیقه بدایند و آن هم اینکه این لباس باعث شیک تر و ثروتمندتر دیده شدن ظاهر شما خواهد بود . البته باید به یاد داشته باشید که این لباس با هر مدل تیشرتی تناسب ندارد . و بهتر است که یک پولوشرت مناسب را برای ست کردن با آن انتخاب نمایید تا ظاهر جذاب داشته باشید .

ست کردن شلوار جین و تیشرت

تیشرت مردانه

تیشرت مردانه

بهتر است به جای استفاده از شلوارهای کتان و یا پارچه ای یک شلوار جین را که متناسب بافرم بدن شما است را انتخاب کنید . پیشنهادی که ما می توانیم به شما بدهیم شلوار جین آبی تیره با تیشرت روشن است البته این انتخاب رنگ شلوار و تیشرت به سلیقه شما نیز بستگی فراوانی دارد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *