#


استایل مردانه و بهاری با لباس های به روز

10 آوریل 2018 بدون نظر 1941 بازدید

استایل مردانه و بهاری با لباس های به روز

ظاهری مردانه با استفاده از لباس های به روز و مناسب بهار

با اینکه روزهای بهاری به تازگی آغاز شده ولی بد نیست کمی دورنگر بوده و برای روزهایی که هوا کمی گرم تر می شود فکری کنیم و لباس مناسبی را انتخاب نمائیم. حالا نیز دیر نشده و بهتر است از همین الآن به فکر بوده و لباس مناسبی را برای روزهایی که در پیش است در نظر بگیریم تا هم در هوای گرم اذیت نشویم و هم  این که در آن زمان با عجله لباسی را نپوشیم. مردان برای روزهای گرم و بهاری لباس هایی را نیاز دارند تا آن ها را از شر گرما حفظ کرده و مانع از ایجاد ناراحتی برای آن ها گردد به همین دلیل توصیه می کنیم حتما این مطلب را بخوانید تا با لباس های مختلفی که در این روزها می توانید استفاده کنید آشنایی بیشتری داشته باشید. مردان نیز به مانند خانم ها علاقه زیادی دارند تا به مد باشند و استایل جذابی را از خود نشان دهند به همین دلیل لباس هایی را برای معرفی انتخاب کرده ایم که می توانید با استفاده از آن ها ظاهری جذاب و مرتب را برای خود به وجود آورده و در کنار آن به مد نیز باشید.

کت اسپرت راه راه

بیشتر برندهایی که در عرصه مد و فشن فعالیت می کنند کت های اسپرت را در بین طراحی هایی که مخصوص بهار و تابستان است وارد کرده اند. راه راه هایی که به صورت افقی و پهن هستند و یا ترکیبی از پارچه های راه راه و ساده یکی از مهمترین طرح هایی است که در مد فصل بهار جای گرفته است. از لباس هایی که راه راه هستند می توانید در محیط های مختلفی همچون رسمی و غیر رسمی استفاده نمائید و با پوشیدن آن ها احساس راحتی داشته باشید. برای اینکه بتوانید ظاهری رسمی را برای خود ایجاد کنید کافی است از کت های اسپرت راه راه به همراه شلواری که دارای قد کمی کوتاه است و یا از شلوارهایی که دمپا پاکتی هستند به همراه پیراهن سفید دکمه دار و کفش راحتی و یا کفش آکسفورد که طرح ساده ای دارد استفاده نموده و ست جذابی را به وجود بیاورید.

اگر جزو آن دسته از مردانی هستید که ترجیح می دهند ظاهرشان کمتر رسمی باشد و در واقع به دنبال استایل غیر رسمی هستید می توانید برای شیک و جذاب تر به نظر رسیدن از تیشرتی که دارای یقه گرد است به همراه صندل چرمی استفاده کرده و آن را با کت اسپرت خود ست نموده و استایلی غیر رسمی و در عین حال جذاب را برای خود به وجود بیاورید. اگر اهل ریسک کردن هستید توصیه می کنیم دو طرح راه راه را با یکدیگر ست نمائید که البته این ترکیب طرفداران بسیاری را برای خود دارد. کتی که دارای راه راه عمودی پهن است به همراه بلوزی که دارای راه راه افقی باریک است می تواند زیبایی زیادی را به همراه داشته باشد.

استفاده از پیراهن های طرح دار

زمانی که از پیراهن طرح دار استفاده می کنید چه آن را به تنهایی استفاده کنید و چه به همراه کت تابستانی سبک ادغام کرده و یا به همراه کاپشن چرم از آن استفاده کنید در واقع طبق مد روز عمل نموده اید و می توانید ظاهری زیبا و جذاب را برای خود ایجاد کنید. پیراهن هایی که دارای طرح هستند یکی از مدهایی هستند که در دهه هفتاد میلادی بسیار مورد توجه قرار داشتند ولی مجددا به وسیله طراحان وارد عرصه مد و لباس مردانه شده اند و می توانند استایلی جذاب را به وجود بیاورند. برای داشتن استایلی زیبا با این پیراهن ها می توانید از شلوار مشکی که کمی آزاد است و همینطور شلوارهای کتانی استفاده نموده و ظاهری جذاب و فریبنده را برای خود به وجود بیاورید.

برای اینکه بتوانید پیراهن طرح دار خود بیشتر نشان دهید و زیباتر جلوه گر شود می توانید از لباس و کفش های ساده و بدون طرح به همراه آن ها استفاده نمائید. پیراهن هایی که دارای طرح هایی همچون گل و طرح های استوایی و خال های بزرگ و طرح های هندسی هستند به عنوان یکی از برترین گرایش هایی به شمار می روند که می توانید از آن بیشترین استفاده را ببرید.

استفاده از کتانی سفید و استایلی جذاب

یکی از ملزوماتی که همیشه باید در بین لباس های مردانه وجود داشته باشد کفش کتانی سفید است که می تواند جذابیتی خاص را برای تان به وجود بیاورد. زمانی که از کتانی سفید در استایل خود استفاده می کنید در واقع به دیگر لباس های تان اجازه می دهید به سادگی با آن ست شوند. می توانید کت و شلواری که به رنگ آبی تیره است را به همراه پیراهن طرح دار ترکیب کرده و برای تکمیل استایل خود از کتانی سفید کمک بگیرید و ترکیبی فوق العاده و هماهنگ را به وجود بیاورید. شلواری که دارای دمپای پاکتی است با تیشرتی که دارای یقه گرد است در کنار این دسته از کفش ها یکی از ترکیب های پرطرفدار است و افراد بسیاری استفاده از آن را ترجیح می دهند.

استفاده از جین

یکی از لباس هایی که وجود آن در کمد لباس هر فردی لازم است لباس جین می باشد. برندهایی همچون تام فورد و پرادا برای استفاده در فصل بهار و تابستان جین های فوق العاده ای را طراحی نموده اند. زمانی که دو یا سه لباس جین با یکدیگر ترکیب شوند می توان گفت استایلی فوق العاده و جذاب را ایجاد خواهند کرد که طرفداران زیادی را دارد. در خصوص استفاده از لباس های جین قواعد کلی وجود دارد که یکی از آن ها این است که زمانی که دو لباس جین را همزمان می پوشید بهتر است در خصوص رنگ و طرح آن ها توجه داشته باشید و سعی کنید متفاوت باشد، به همین دلیل زمانی که شلوار جین آبی روشن پوشیده اید در خصوص پیراهن و یا کت خود به سراغ رنگ تیره تر آن بروید. جین های خاکستری و خاکی و مشکی و سفید نیز دارای طرفداران زیادی هستند و به راحتی می توان آن ها را با یکدیگر ست کرد و یا در کنار لباس های دیگر مورد استفاده قرار داد. این در حالی است که به راحتی نمی توان جین آبی را با هر لباسی ست کرد و باید به دنبال ترکیب مناسبی برای آن بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *