#


لباس مناسب و جذابیتی مردانه در تابستان

7 آوریل 2018 بدون نظر 1533 بازدید

لباس مناسب و جذابیتی مردانه در تابستان

جذابیتی مردانه در تابستان با انتخاب لباس مناسب

یکی از مواردی که برای تابستان کمی سخت به نظر می رسد انتخاب لباس مناسب برای این فصل است؛ چرا که باید در کنار زیبایی راحتی و خنک بودن لباس ها را نیز در نظر گرفت. اگر نمی توانید به راحتی لباسی را برای پوشیدن در فصل تابستان انتخاب کنید می توانید این مطلب را مد نظر قرار داده و با ست هایی که عنوان می کنیم استایلی جذاب را برای خود به وجود بیاورید. طراحان بسیاری زمان گذاشته اند تا بتوانند این لباس ها را به زیبایی با یکدیگر ترکیب کرده و ست مناسب و جذابی را به وجود بیاورند بنابراین آشنایی با آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

استفاده از شلوار نخی به همراه بلوز پولو و کفش لوفر

برای مواقعی که قصد دارید در کنار راحت بودن زیبایی استایل خود را نیز رعایت کنید می توانید از این ست جذاب کمک بگیرید و ظاهری مدرن و زیبا و در عین حال راحت را برای خود به وجود بیاورید. تنها چیزی که در این ست بسیار حائز اهمیت است پارچه ای می باشد که باید به آن توجه کنید بنابراین بهتر است به سراغ پارچه های نخی و پنبه ای بروید. کفش های لوفر نیز به عنوان کفش هایی راحت به شمار می روند که بسیار وزن کمی دارند و می توانید رنگ های مختلف آن را انتخاب نمائید. همین مساله موجب شده تا بتوانید رنگ های آن را هماهنگ با رنگ لباس های خود انتخاب نموده و طرحی خاص را برای خود به وجود بیاورید.

به کارگیری بلوز راه راه به همراه شلوار سفید

در صورتی که به پوشیدن طرح های راه راه علاقه داشته باشید می توانید بلوز راه راهی را انتخاب کرده و آن را با شلواری که به رنگ سفید است ست نمائید. یکی از خاصیت های طرح های راه راه این است که به سرعت مورد توجه قرار می گیرند و جلب توجه بسیاری می کنند به همین دلیل استفاده از شلواری که به رنگ خنثی است موجب می شود تا ظاهر متعادلی را از خود به نمایش بگذارید. توصیه ای که می توانیم داشته باشیم این است که بلوزهایی را انتخاب کنید که دارای راه راه های باریک هستند و پر رنگ تر از دیگر طرح ها دیده می شوند.

استفاده از بلوز گلدار به همراه شلوارک رنگ خنثی

برای برخی از افراد پوشیدن بلوزی که دارای طرح گلدار است کمی سخت می باشد اما در صورتی که تمایل به تغییر ظاهر خود داشته باشید و بخوایهد تنوعی را ایجاد کرده و متفاوت از سایرین به نظر برسید بهتر است به سراغ بلوزهای گلدار بروید. استفاده از این بلوزها بسیار ساده تر از آن چیزی است که گمان می کنید. برای انتخاب این بلوزها سعی کنید رنگ هایی همچون مشکی و سورمه ای و یا حتی رنگ کبود را برای بلوزتان در نظر بگیرید و در خصوص شلوارک خود نیز به سراغ رنگ های خنثی بروید. پوشیدن صندل یکی از بهترین گزینه هایی است که در این خصوص می توانید از آن استفاده کرده و ظاهر خود را به زیبایی تکمیل کنید.

استفاده از شلوارک به همراه بلوز طرح دار

همواره به یاد داشته باشید که در کنار بلوزهایی که طرح دار است باید از شلوارهای ساده استفاده کرد البته ناگفته نماند عکس این مطلب نیز وجود دارد و به همراه بلوزهای ساده می توان از شلوارهای طرح دار کمک گرفت. اگر خلاف این دو عمل نمائید در واقع ظاهر خود را بسیار شلوغ و بهم ریخته نشان خواهید داد و همین مساله می تواند جذابیت ظاهری شما را از بین ببرد. به همین دلیل اگر به سراغ بلوزهای طرح دار می روید در خصوص شلوار حتما انواع ساده آن را که به رنگ خنثی نیز هستند انتخاب کنید. شلوارهایی به رنگ کرم و سفید بهترین و بیشترین تناسب را با بلوزهای طرح دار دارند و در کنار آن ها می توان از مدل های مختلف کفش لوفر استفاده کرد.

استفاده از بلوز طرح دار به همراه شلوارک جین

در روزهای گرم تابستان یم توان از بلوزهای طرح دار استفاده کرد و این روزهای پر هیجان را با استایلی متفاوت از سایرین سپری کرد. چنانچه تمایل دارید ظاهری اسپرت را برای خود ایجاد کنید می توانید به همراه بلوز طرح دار خود از شلوارک جین استفاده نمائید. البته دقت داشته باشید که شلوارک های جین با رنگ تیره را در این خصوص انتخاب نفرمائید چرا که گرما را به میزان بسیار زیادی به خود جذب می کنند. برای ست کردن با این ترکیب می توانید از کفش های کتانی که به رنگ سفید هستند استفاده کنید و استایلی خاص و بی نظیر برای خود به وجود بیاورید.

به کار گیری شلوار سورمه ای به همراه کت رنگ خنثی

تمام مردان باید در کمد لباس های خود کتی داشته باشند که به رنگ خنثی و روشن باشد به ویژه در فصلی همانند تابستان که بسیار کاربرد خواهد داشت. برای مواقعی که قصد دارید تا تیپی رسمی را برای خود به وجود بیاورید می توانید از شلوارهای سورمه ای به عنوان یکی از گزینه های خوب و مناسب استفاده کنید. در مورد لباسی که از زیر کت تان می پوشید می توانید بلوزی کمرنگ که تناسب زیادی با رنگ کت تان دارد انتخاب نمائید و به این ترتیب اطرافیان تان را تحت تاثیر قرار داده و ظاهری مناسب ررا برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از شلوارک طرح دار به همراه کت ساده و تی شرت

چنانچه به دورهمی دوستانه ای دعوت شده اید و تمایل دارید کمی ظاهر اسپرت خود را کنار گذاشته و رسمی تر به نظر برسید می توانید از شلوارکی طرح دار به همراه کت های ساده و تی شرت استفاده نمائید. همانگونه که پیش تر نیز اعلام کردیم در صورتی که شلوار طرح داری را برای خود انتخاب می کنید بهترین کار در خصوص لباس های بالاتنه این است که انواع ساده آن را برگزینید که به رنگ خنثی نیز هستند.

ترکیب کت و شلوار به همراه تی شرت و کفش کتانی

از دیگر بلس هایی که موجب می شود تا ظاهری رسمی برای خود داشته باشید پوشیدن کت و شلوار مناسب است اما در خصوص استفاده از آن برای تابستان باید به جنس آن توجه کافی داشته باشید. در خصوص رنگ مناسب کت و شلواری که در تابستان قرار است بپوشید بهتر است به سراغ رنگ های روشن همچون کرم و یا خردلی بروید. البته اگر تمایل ندارید ظاهری کاملا رسمی داشته باشید می توانید از تی شرت و کفش کتانی در کنار کت و شلوار خود استفاده کنید و ظاهری جذاب و زیبا را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از شلوارک و پیراهن و تی شرت در کنار یکدیگر

یکی از استایل هایی که بیشتر مردان نسبت به آن علاقه زیادی دارند پوشیدن پیراهن های دکمه دار به همراه تی شرت می باشد. یکی از خاص ترین و دوست داشتنی ترین تیپ های خیابانی همین ترکیب است که برای پوشیدن در فصل تابستان نیز می توان گفت گزینه ای ایده آل محسوب می شود. برای پیشگیری از گرما بهترین کار این است که رنگ های روشن را برای خود انتخاب نمائید و در خصوص شلوارکی که برگزیده اید به سراغ رنگ های تیره بروید.

استفاده از ترکیب بلوز یقه دار به همراه شلوارک

اگر قصد دارید استایلی خاص و جذاب برای ساحل دریا و یا محوطه استخر داشته باشید می توانید از بلوزی یقه دار به همراه شلوارک استفاده کنید که بهترین انتخاب به شمار می روند. می توانید بلوز یقه دار و شلوارک خود را به هر رنگی که تمایل دارید انتخاب نمائید. به طور مثال قرار گرفتن دو تنالیته مختلفی از رنگ آبی این خاصیت را دارند که به زیبایی با رنگ دریا و یا حتی استخر هماهنگ شوند و همین مساله می تواند ظاهری زیبا را برای شما به وجود بیاورد و ترکیبی خاص و جذاب را برای تان به ارمغان خواهد آورد.

توجه به این ترکیب لباس ها و استفاده از آن ها در روزهای گرم تابستان موجب می شود تا ظاهری ایده آل و زیبا و در عین حال راحت داشته باشید و بتوانید گرمای تابستان را به بهترین شکل سپری کنید. تنها باید به رنگ ها و جنس لباس های خود توجه نمائید تا در این فصل گرم با مشکلی جدی مواجه نشوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *