#


پولوشرت و باید و نباید پوشیدن آن

پولوشرت مردانه
10 ژوئن 2017 بدون نظر 1105 بازدید

پولوشرت و باید و نباید پوشیدن آن

پولوشرت و باید و نباید پوشیدن آن

شاید شما نیز همچون بسیاری از مردان فکر می کنید که پوشیدن پولوشرت مردانه کاری آسان و دلچسب است . در اینکه پوشیدن این لباس جذاب و دلچسب است هیچ شکی وجود ندارد و نباید آن را خیلی آسان داشت . زیرا تعداد افرادی که این لباس را به درستی انتخاب کرده و می پوشند بسیار کم است . به همین دلیل تصمیم گرفتیم باید و نباید های پوشیدن پولوشرت را با شما درمیان بگذاریم .

هرگز یقه آن را بالا ندهید

یکی از کارهای غیر حرفه ای که می توانید در مورد پوشیدن پولوشرت انجام دهید بالا دادن یقه آن است . به طور معمول افرادی که این کار را انجام می دهند قصد دارند اعتماد به نفس و شیک پوشی خودشان را نشان بدهند در صورتی که اصلاً اینگونه نیست . عرف پوشیدن پولوشرت این است که یقه آن را پایین نگه دارید . با این کار حس خوبی به شما دست خواهد داد ولی مطمئن باشید از دید دیگران این کار بسیار غیر حرفه ای و ناخوشایند به نظر خواهد رسید .

مدل های نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ را انتخاب کنید

پولوشرت مردانه

پولوشرت مردانه

همیشه به یاد داشته باشید که الویت اول شما در انتخاب لباس باید اندازه بودن آن باشد . درست است که وجنس و رنگ کیفیت لباس نیز اهمیت دارد ولی الویت اول اندازه بودن لباس است . یک پولوشرت مردانه که اندازه مناسبی نداشته باشد تیپ شما را خراب خواهد کرد و هیکلتان را از آنچه که هست بسیار نافرم تر نشان خواهد داد .

پولوشرت های بگی و گشاد که روی تن شما زار می زنند به شدت تیپ تان را خراب خواهند کرد . در مقابل تیشرت های تنگ نیز باعث نافرم دیده شدن با سن شما خواهد بود و حتی اگر دارای سیکس پک هم باشید کسی آن را نخواهد دید . پس همیشه در انتخاب پولوشرت دقت کنید که فیت و اندازه تن شما باشد .

انتخاب طول مناسب

داشتن اندازه مناسب در طول پولوشرت نیز یکی از ارکان مهم انتخاب آن ها می باشد . اگر قرار است پولوشرت مردانه شما روی شلوارتان قرار بگیرد حتما باید طول آن تا اواسط باسن شما باشد . در صورتی که این طول بیشتر باشد حتما مشکل جدی در پولوشرت شما وجود دارد .

از لوگویی که شکل ناخوشایندی دارد اجتناب کنید

در سال های اخیر پولوشرت ها به نحوی تولید می شوند که روی قسمت سینه آن ها لوگوی برند یا کمپانی تولید کننده آن هک شده است و کمتر پولوشرتی را می توانید پیدا کنید که این ویژگی را نداشته باشد.

این لوگوها می تواند به نوعی امضای تیپ شما نیز باشد . پس در انتخاب پولوشرتی که لوگوی مناسبی دارد و متناسب با شخصیت شما است دقت کنید .

پولوشرت ورزشی برای ورزش کردن

همیشه به یاد داشته باشید که پولوشرت های ورزشی را باید در مکان های ورزشی بپوشید . احتمال دارد که جنس آن ها به گونه ای

پولوشرت مردانه

پولوشرت مردانه

انتخاب شده باشد که قابلیت تنفسی پوست در آن ها بیشتر است و سبک تر نیز می باشند . ولی مخصوص زمین ورزشی طراحی شده اند و پوشیدن آن ها بیرون از زمین ورزشی چندان جالب نمی باشد .

تشخیص اندازه بودن پولوشرت

از جمله ویژگی هایی که پولوشرت ها دارند راحتی و سادگی آن ها می باشد . با وجود این دو ویژگی باز هم اندازه بودن آن مهم است . پولوشرتی که اندازه شما نباشد روی بدن شما ژولیده به نظر خواهد رسید و بیشتر قسمت های صاف هیکل شما را نشان خواهد داد تا عضلات شما را . زمانی که می خواهید خرید کنید حتماً به قسمت های زیر بغل و کتف ها توجه داشته باشید چرا که این قسمت ها باید اندازه تن شما باشد . پس از آن سزشانه ها و کمر پولوشرت را باید مورد توجه و برسی قرار دهید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *