#


خصوصیات لباس زیر مناسب دوران بارداری

لباس زیر مناسب
26 می 2017 بدون نظر 1097 بازدید

خصوصیات لباس زیر مناسب دوران بارداری

خصوصیات لباس زیر مناسب دوران بارداری

از آن جایی که با شروع بارداری حجم و سایز سینه و باسن زنان باردار افزایش می یابد لباس های زیر قبلی دیگر برای این دوران مناسب نیستند . بهترین کار قبل از خرید لباس زیر جدید این است که چند نکته را در نظر داشته باشید . ما مقاله ای را به جهت انتخاب بهتر شورت و سوتین مناسب بارداری برای شما آماده کرده ایم . پس با ما همراه باشید .

انتخاب یک سوتین مناسب

لباس زیر مناسب

لباس زیر مناسب

بزرگ شدن سینه ها می تواند جز اولین نشانه های بارداری به حساب بیاید و در این بین ممکن است الگوی رشد سینه هر زنی با زن دیگر متفاوت باشد . برخی از زنان رشد سینه هایشان در سه ماه اول باردار رخ می دهد و از آن پس دیگر تا انتهای بارداری تغییر چندانی ندارد اما برخی دیگر از زنان از شروع بارداری تا انتهای آن با افزایش سایز سینه هایشان رو به رو می شوند .

افزایش سایز سینه برای برخی از خانم ها چندان خوشایند نیست و نگرانی هایی را درمورد بد فرم شدن بدنشان برای آن ها به وجود می آورد . به هر صورت اگر سوتین مناسبی را در طول دوران بارداری انتخاب کنید ممکن است سیر رشد سینه ها را کنترل کرده و متوقف کند . بهترین زمان را برای انتخاب سوتین بدنتان به شما خواهد داد .

اگر سینه های شما به قدری بزرگ شده که سوتین های قبلیتان تنگ شده است باید به یک فروشگاه لباس زیر مراجعه کرده و سوتین مناسبی را پیدا کنید . بهتر است در این فروشگاه ها چند نکته ریز را به خاطر داشته باشید :

جنس سوتین تا حد ممکن نخی باشد

برای اینکه بتوانید یک سوتین نخی انتخاب کنید بهتر است روی اتیکت داخل سوتین را خواهده و یا از فروشنده سوال کنید . اغلب درصد نخ مصرفی که در سوتین به کار رفته است روی اتیکت پارچه ای آن نوشته شده است . به عنوان مثال بر روی اتیکت یک سوتین خارجی عبارت ۱۰۰ درصد Cotton نوشته شده است .

سوتین شما باید به گونه ای باشد که تمام سینه ها را بپوشاند

اگر سینه هایتان حساس شده است سعی کنید سوتینی را بخرید که تمام سینه شما را در برگرفته و بپوشاند . سوتین های فانتزی که فقط نیمه ی پایینی سینه را پوشش می دهد برای بارداری مناسب نیستند .

 سوتین انتخابی باید دارای حداقل سه ردیف قلاب در پشت باشد

سوتینی که انتخاب می کنید باید قابلیت این را داشته باشد که کمی تنگ یا گشادش کنید . به دلیل اینکه ممکن است سینه های شما روز به روز رشد کرده و بزرگ تر شود سوتینی که قلاب های فلزی بیشتری دارد به شما کمک می کند تا بتوانید مدت بیشتری از آن ها استفاده کنید .

بند سوتین انتخابی شما باید پهن باشد

هنگام خرید سوتین بهتر است سوتین هایی را انتخاب کنید که دارای بند پهنی هستند و چند سانتی متر از زیر سینه را نیز می پوشانند . سوتین هایی که بند پهنی دارند و تمام سینه را پوشش می دهند تا حدودی از تکان های سینه جلوگیری می کنند .

سوتین نباید فلز داشته باشد

سوتین هایی دارای فنر هستند می توانند مانع از رشد صحیح سینه بشوند . از طرفی این سوتین های فنردار موجب ناراحتی مادر می شوند و از طرفی دیگر ممکن است فنر آن ها خارج شده و باعث زخم شدن سینه بشود . اگر خودتان به راحتی نمی توانید سایز جدید سینه هایتان را اندازه گیری کنید می توانید از فروشنده خانم فروشگاه لباس زیر بخواهید تا سایز سینه ی شما را مشخص کرده و شما بتوانید سوتینی مناسب با سایز جدید سینه ی خود انتخاب کنید . سعی کنید سوتین های خیلی تنگ نخرید . اگر در ماه های آخر بارداری قرار دارید و می خواهید سوتین جدیدی خریداری کنید می توانید سوتین هایی را انتخاب کنید که برای دوران شیردهی هم مناسب باشد .

حال بپردازیم به انتخاب شورت مناسب

لباس زیر مناسب

لباس زیر مناسب

انتخاب یک شورت مناسب برای دوران بارداری به راحتی و عادت شما در مورد نوع آن بستگی خواهد داشت . در طول دوران بارداری باسن شما ممکن است کمی بزرگ شود و حجم شکم اجازه نمی دهد که شما شورت هایی را که قبلاً استفاده می کرده اید باز هم بپوشید . شورت های بارداری شورت هایی هستند که تاروی شکم هم کشیده می شود و خود شکم را هم تحت پوشش قرار می دهد . برای خرید یک شورت بارداری مناسب می توانید از موارد زیر پیروی کنید .

  • شورت انتخابی شما نباید خیلی تنگ و یا خیلی گشاد باشد . شورتی که تنگ یا گشاد باشد ممکن است از حرکت آزادانه ی شما ممانعت کند .
  • جنس شورت هم باید نخی باشد ؛ ترجیحاً شورتی که انتخاب می کنید بهتر است کاملاً نخی باشد یا روی اتیکت آن عبارت Cotton درج شده باشد . شورت هایی که جنس آن ها نخی است معمولاً باعث ایجاد حساسیت در واژن نمی شوند .
  • قسمت کشی شورت که بر روی شکم کشیده می شود نباید خیلی تنگ باشد و بهتر است جنس آن نیز تا حد امکان از نخ باشد . اگر شورت های بارداری برای شما مناسب نیست یا در آن احساس راحتی ندارید می توانید از شورت ها معمولی نیز استفاده کنید اما حتماً نسبت به سایز و جنس آن دقت کافی را داشته باشید .
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *