#


نکاتی اساسی که باید درباره لباس زیرتان بدانید

نکاتی درباره لباس زیر
6 جولای 2017 بدون نظر 1419 بازدید

نکاتی اساسی که باید درباره لباس زیرتان بدانید

نکاتی اساسی که باید درباره لباس زیرتان بدانید

باید به این نکته توجه داشته باشید که باید دائما لباس زیر شما تمیز و خشک بوده و هیچ گونه پارگی نداشته باشد. زمانی که لباس زیر پاره شده باشد سبب می شود اندام جنسی شما خیلی سریع در دسترس باشد و همچنین دیده شدن و بیرون بودن اندام جنسی باعث تحریک بیشتر آن می شود.

باید بدانید که برای خرید لباس زیر اصلا خساست به خرج نداده و سعی کنید تعداد زیادی تهیه کنید تا بتوانید زود به زود آن را تعویض کنید و همینطور باید لباس زیرتان را زود به زود دور بیندازید و مجددا نوی آن را خرید کنید و مطمئن باشید در این مورد هیچ گونه ولخرجی و اسرافی رخ نداده است.

بعضی از افراد فکر می کنند که چون لباس زیر جلوی دید نیست باید چندین سال متوالی از آن استفاده کنند ولی بهتر است بدانید که استفاده از لباس زیر پاره شده و کهنه در شان شما نبوده و اینکه اگر شما خودتان را محترم می دانید باید حتما به طرز لباس پوشیدن خود و خصوصا لباس زیرتان توجه خاصی داشته باشید.

همانطور که گفته شد باید  برای خود و شخصیتتان احترام قائل  باشید ونیز در مورد نحوه لباس پوشیدنتان هم باید نکاتی را رعایت کنید حال اگر در موقعیت مالی تان با مشکل مواجه هستید می توانید با جوشاندن لباس های زیرتان آلودگی آن ها را برطرف کنید.

در انتخاب لباس زیر حتما به جنس آن توجه زیادی داشته باشید و بهتر است لباس زیری که جنس نخی دارد انتخاب کنید. شورت هایی که چسبان و لیز هستند باعث تحریک شده مخصوصا این در مورد لباس زیر بانوان بیشتر صدق می کند زیرا لباس زیرهایی که وجود دارند در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید شده و هرکدام از آنها برای موقعیت های مختلفی تولید شده اند. به عنوان مثال بعضی از لباس زیرها برای دوره پریود خانم هاست، بعضی برای حالت دادن به اندام و بعضی نیز برای زیبایی بیشتر.

استفاده از لباس زیر به عنوان محرک جنسی

سعی کنید از لباس زیرهایی که بسیار محرک و تحریک کننده هستند استفاده نکنید فقط متاهلین می توانند از آن، آنهم در زمان هایی که قصد تحریک خود و همسرشان را دارند استفاده کنند زیرا در غیر این صورت اگر استفاده شود ممکن است باعث تحریک بیش از حد فرد شده و موجبات خودارضایی کردن فرد را مهیا می کند.

همچنین در تولید اینگونه لباس ها جنبه بهداشتی آن را درنظر نگرفته و ممکن است باعث بروز حساسیت یا عفونت در عضو جنسی می شود. ولی حتما سعی کنید قبل از انجام عمل جنسی از لباس زیرهای تحریک کننده استفاده کنید تا بتوانید همسرتان را برای داشتن لحظات لذت بخش آماده کنید.

پس مهمترین چیزی که در مورد جنس لباس زیر باید بدانید این است که باید از نخ معمولی تهیه شده باشد، و هرچه مواد پلاستیکی و شیمیایی کمتر در آن به کار رفته باشد برای سلامتی شما ضرر کمتری دارد.

هنگام استفاده از لباس زیر چه نکات بهداشتی باید رعایت شود

۱- سعی کنید روزی یک مرتبه لباس زیر خود را عوض کنید.

۲- در شستن لباس زیرتان باید به این توجه داشته باشید که اصلا آن را بقیه لباس ها یا لباس زیر دیگران یکجا نشویید.

۳- هرگز از لباس زیر مشترک حتی نزدیک ترین افراد خانواده تان استفاده نکنید.

۴- بعد از شستن لباس زیر آن را زیر نور خورشید پهن کرده تا بتوانید به این طریق لباس زیرتان را ضد عفونی کنید ولی اگر دسترسی به نور خورشید نداشته باشید آن را اتو بزنید.

۵- برای انتخاب لباس زیر سعی کنید از رنگ های روشن یا سفید استفاده کنید زیرا با انتخاب این نوع رنگ ها می توانید تغییراتی را که در ترشحات اندام تناسلی تان به وجود می آید به راحتی تشخیص دهید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *