#


تک پوشی زنانه با پالتو سبز

پالتو سبز
6 ژوئن 2017 بدون نظر 979 بازدید

تک پوشی زنانه با پالتو سبز

تک پوشی زنانه با پالتو سبز

چیزی که همه ساله در دنیای مد ارائه می شود ارائه رنگ های جدید و متنوع می باشد و همانطور که اطلاع دارید رنگ سال ۲۰۱۷ رنگ سبز می باشد . به همین دلیل بسیاری از برندها پوشاک خود را با این رنگ وارد بازار جهانی و دنیای مد کرده اند . گاهی افراد برای پوشیدن برخی رنگ ها از جمله رنگ سبز مشکل دارند ما در این مقاله چگونگی پوشیدن پالتوی سبز را آموزش می دهیم .

ایجاد هماهنگی بین پالتو زنانه سبز و شلوار مشکی

پالتو سبز

پالتو سبز

یکی از بهترین رنگ های کلاسیک رنگ مشکی می باشد که تقریباً می توان آن را با هر رنگی ست کرد . ست شدن شلوار مشکی با پالتوی زنانه سبز هم جذابیت کمی ندارد . پوشیدن شلوار و کفش مشکی به راحتی می تواند با رنگ سبز پالتوی شما ست شود . انتخاب چه رگه ای از سبز نیز خیلی اهمیت ندارد . رنگ مشکی به سادگی می تواند با تمام رگه های سبز هماهنگ شده و به زیبایی خود را نشان بدهد . توصیه ای که ما می توانیم به شما بکنیم این است که لااقل کیف دستی مشکی را انتخاب کنید .

ست کردن پالتو زنانه سبز با شلوار جین

برای نام بردن یکی از رایج ترین پوشاک که بسیار محبوب خانم ها و آقایان می باشد می توان به شلوار جین اشاره کرد که استفاده از آن را در هر مکان عمومی و حتی محل کار افراد نیز شاهد هستیم . یکی دیگر از انتخاب هایی که می تواند بسیار مناسب شما باشد ترکیب شلوار جین با پالتوی زنانه سبز است . تمام مدل های شلوار جین همچون شلوار جین تیره ، روشن ، سنگ شور ، چسبان ، راسته و … می تواند ستی مناسب برای پالتوی سبز شما باشد .

آن چه که بسیار مهم است و شما باید حتماً رعایت کنید انتخاب فرم و شکل مناسب برای پالتو و شلوار جین شما می باشد . طرح این دو مدل باید مکمل یکدیگر باشد . پالتوهای کوتاه با شلوار بلند و پالتوهای بلند با شلوارهای کوتاه ست مناسبی خواهند بود . برای انتخاب کفش هم نباید نگران باشید ؛ کفش های پاشنه بلند هم به اندازه کفش های رسمی پاشنه تخت می توانند با این رنگ پالتو ست بشوند .

هماهنگ کردن پالتوی زنانه سبز با رنگ قهوه ای

پالتو سبز

پالتو سبز

استفاده از رگه های مختلف قهوه ای از رنگ بژ گرفته تا شکلاتی و قهوه ای پررنگ با پالتوی سبز می تواند یک ست زیبا را تشکیل دهد . می توانید رنگ قهوه ای را در شلوار خود به کار ببرید و یا از اکسسوری های قهوه ای همچون کیف ، شال گردن و یا کفش استفاده کنید .

خلق یک ست زیبا با پالتوی زنانه سبز و رنگ قرمز

استفاده از رنگ قرمز به همراه پالتوی سبز پیشنهاد ما برا افرادی است که اهل ریسک کردن بوده و دوست دارند تیپ منحصر به فردی داشته باشند . البته منظور ما این نیست که به صورت خیلی جدی و مشهود از رنگ قرمز استفاده کنید ولی می توانید آن را به صورت خفیف در تیپ خود به کار ببرید . ترکیب این رنگ با پالتوی سبز بسیار جالی خواهد بود ولی مهم است که چه رگه ای سبز و چه رگه ای از قرمز را با یکدیگر ترکیب کنید . یکی از راه هایی که ما می تواینم توصیه کنیم استفاده از رنگ مشکی و سبز به همراه رنگ قرمز است .

پالتو زنانه سبز و رنگ های شاد و روشن

از دیگر انتخاب های جالبی که می توانید داشته باشید استفاده از رنگ های شاد و روشن می باشد . ما به شما توصیه می کنیم از ترکیبرنگ سبز و صورتی ، سبز و زرد و سبز و آبی آسمانی استفاده کنید . انتخاب هایی که در این زمینه می توانید داشته باشید بسیار زیاد است و به طور حتم با یک ترکیب رنگ مناسب می توانید تیپی مثال زدنی برای خود بسازید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *