#


طرز تهیه دسر ژله هندوانه ای

 

دسر ژله هندوانه ای

این یک دسر ژله هندوانه ای است که به دلیل اینکه این دسر بدلیل دارا بودن ژله حاوی آمینواسیدهای طبیعی است برای پوست خیلی مفید است.
زمان آماده سازی 10 دقیقه
زمان پخت 1 ساعت
کل زمان 1 ساعت 10 دقیقه
مناسب برای 2 نفر
مقدار کالری 100کیلو کالری
Author پوریا

مواد اولیه

  • 1 بسته ژله الوئه ورا
  • 1 بسته ژله البالو
  • 2 فنجان اب

دستور پخت

  • ابتدا دو ظرف گرد مانند و مناسب را انتخاب میکنیم به طوری که بتوان به راحتی این دو ظرف را داخل هم قرار داد. ابتدا تقریبا نصف ژله آلوئه ورا را با آب جوش خوب مخلوط میکنم تا آنقدر که به صورت مایعی صاف و شفاف دیده شود و مخلوط بدست آمده را در یکی از ظزف ها میریزیم و ظرف خالی دیگر را روی آن قرار میدهیم. مواد باید به قدری باشند که وقتی ظرف دیگری را بروی ان فشار میدهیم، تا مواد دور تا دور ظرف زیری بصورت مماس با ظزف رویی قرار گیرند.
    سپس ظرف را در یخچال بگذارید تا شکل ژله خودش را بگیرد و باید توجه کنیم که ژله کاملا گرفته باشد و ظرف اول را از سر آن بر میداریم. سپس در ظرفی دیگر ژله الورا را با آب جوش هم میزنیم و بعد از اینکه به طور کامل در ان حل شد و به صورت رقیق شده در آمد بستنی وانیلی آب شده را با مواد مخلوط میکنیم و کاملا خوب بهم میزنیم سپس مخلوط الورا و بستنیرا روی ژله بسته شده میریزیم و مجددا ظرف را روی آن قرار میدهیم تا مواد به دوره ظرف ها بچسبند و میگذاریم در یخچال بماند تا شکل بگیرد.
    در این زمان، ژله قرمز رنگ را با آب جوش درست میکنیم و بعد از اینکه برای بار دوم ژله را از یخچال برمیداریم . ظرف فوقانی را به طور کامل کنار میذاریم و در همان ظرف زیرین که شامل دو رویه ژله بسته شده می باشد مواد ژله آلبالو را روی آن میریزیم و برای بار آخر این بار تنها یک ظرف را در یخچال بگذارید تا خودش را کامل بگید.
    در نهایت بعد از گذشت ۳ الی ۴ ساعت که ژله کاملا گرفته شده ژله را برش میدهیم و تزیین میکنیم
طرز تهیه ژله هندوانه ای
15 جولای 2017 بدون نظر 5313 بازدید
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *