#


مرجانه گلچین و مهران غفوریان در سریال نوروزی مر قانون

سریال نوروزی
31 دسامبر 2018 بدون نظر 2087 بازدید

مرجانه گلچین و مهران غفوریان در سریال نوروزی مر قانون

 مرجانه گلچین و مهران غفوریان در سریال نوروزی مر قانون

سریال نوروزی مر قانون به کارگردانی محمد حسین لطیفی تست گریم بازیگران را سپری می‌کند و از روز شنبه  تصویربرداری آن در مجتمع فنی سعادت آباد آغاز خواهد شد.

تصویربرداری این سریال به کارگردانی محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده می باشد که قرار  است شنبه هشتم دی ماه در مجتمع فنی سعادت آباد تصویر برداری شود.

مهران مهام درباره لوکیشن تصویربرداری این سریال گفت:

 قرار بود که تصویربرداری در استودیو حالا خورشید انجام بگیرد با توجه به مهیا شدن شرایط تصویربرداری تصمیم گرفتیممر قانون را که دارای  فضای مفرح با موقعیت‌های کمدی است فردا صبح در لوکیشنی واقع در مجتمع فنی سعادت آباد برای پخش در تعطیلات نوروز سال ۹۸ کلید بزنیم.

ایشان در ادامه به بازیگران سریال مر قانون اشاره کردند و گفتند:

 مهران غفوریان ،مرجانه گلچین، یوسف تیموری ،ناهید مسلمی ،هدایت هاشمی، شیدا خلیق ،مهشید ناصری ،دلسا ملکی ،کریم باقری و مهران رجبی در این سریال حضور دارند و با توجه به اینکه فیلمنامه در حال تکمیل نهایی است قطعا در ادامه بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

 ایشان اضافه کردند: مهدی روشن روان و امیرعباس پیام نویسنده این سریال هستند و در مراحل بازبینی و لوکیشن ها و تست گریم بازیگران هستیم.

 دیگر عوامل این سریال عبارتند از:

 امید شیرنگی دستیار کارگردان، فرشید احمدی مدیر صدابرداری، مجتبی خادم زاده مدیر برنامه ریزی،  فرهاد عزیزی فرد طراح صحنه و لباس ، فرهاد عزیزی فرد طراح صحنه و لباس، شهرام خلج طراح چهره پردازی، مهدیه لطیفی عکاس، علی کفایت مدیر تدارکات، رسول طغیانی دستیار طراح و

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *