#


سریال سین سیتی ساخته می شود

سین سیتی
3 ژوئن 2017 بدون نظر 2323 بازدید

سریال سین سیتی ساخته می شود

سریال سین سیتی ساخته می شود

به گزارش از من بپرس، مجموعه رمان های گرافیکی فرانک میلر که فیلم سین سیتی از روی آن ساخته شده بود، تبدیل به سریال می شود.

سین سیتی (2005) را رابرت رودریگز و فرانک میلر به طور مشترک کارگردانی کرده بودند؛ فیلمی که نام کوئنتین تارانتینو را به عنوان کارگردان میهمان در عنوان بندی خود داشت!!

این فیلم نئو نوآری عجیب و غریب با ساختاری بکر بود که توانست به سرعت در بین مخاطبان به محبوبیت فراوانی دست پیدا کند.

قسمت دوم این فیلم را رودریگز و میلر با عنوان «بانویی که می توان به خاطرش کشت» در سال 2014 ساختند که به هیچ وجه نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند.

حال کمپانی واینستین که تهیه کننده دو قسمت قبلی بوده، اعلام کرده که قصد دارد یک سریال بر اساس این رمان های گرافیکی پرآوازه تولید کند.

بر اساس اخبار موجود، لن وایزمن در مقام کارگردان قسمت‌ های آزمایشی (پایلِت) و گلن مازارا از نویسندگان موفق سریال های تلویزیونی به عنوان فیلم نامه نویس با این پروژه همکاری خواهند کرد.

گفته شده که مازارا قصد دارد علاوه بر شخصیت هایی که در کار میلر حضور دارند، شخصیت ها و اتفاقات جدیدی را نیز وارد داستان کند. امری که می تواند به پاشنه آشیل این محصول محبوب تبدیل شود.

در دو اقتباس سینمایی از سین سیتی بازیگرانی چون جسیکا آلبا، بروس ویلیس، میکی رورک، بیسیو دل تورو، کلایو اوون، اوا گرین و بریتانی مرفی بازی می کردند که به شدت در نقش های خود جا افتاده بودند. باید منتظر ماند و دید در اقتباس تلویزیونی این دایره المعارف دیالوگ های به یادماندنی چه بازیگرانی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

علاوه بر این فیلمی که دنباله آن با شکست سختی رو به رو شده، پروژه ای با ریسک بالا به حساب می آید. ریسکی که پیشتر کمپانی واینستین از آن رو سفید بیرون آمده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *