#


دفاع نوید محمد زاده از عزت الله انتظامی

دفاع نوید محمد زاده
20 آگوست 2017 بدون نظر 1935 بازدید

دفاع نوید محمد زاده از عزت الله انتظامی

در ادامه حواشی مراسم جشن منتقدان و جواب نوید محمد زاده به نقد یک منتقد در مورد عزت الله انتضامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه پنج‌شنبه (26 مرداد) مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان میزبان یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی بود؛ علاوه بر اهدای جوایز برگزیدگان، بزرگداشت جمشید هاشم‌پور، گوهر خیراندیش، فرید مصطفوی، جمال امید و نکوداشت زنده‌یاد علی معلم هم در این مراسم برگزار شد.

دفاع نوید محمد زاده

اجرای این مراسم را که اتفاقات و سخنان غیرمنتظره‌ای در آن مطرح شد، فرزاد حسنی برعهده داشت.

از جمله این اتفاقات و حواشی غیرمنتظره سخنرانی جمشید مشایخی درباره‌ یکی از بازیگران قدیمی بدون نام بردن از او بود که با لحن اعتراضی همراه بود و او سپس سالن را ترک کرد اما در ادامه فاضلی منتقد نیز در دفاع از مشایخی با نام بردن از آقای بازیگر اظهارات غیرمنتظره‌ای را مطرح کرد و در نهایت نوید محمدزاده در دفاع از عزت‌الله انتظامی سخن گفت.

براساس گزارش «ایسنا» در ابتدای مراسم کلیپی برای نکوداشت یاد زنده‌یاد علی معلم پخش شد. این کلیپ حاوی تصاویری از مراسم تشییع علی معلم در خانه سینما و صحبت‌های هنرمندان درباره‌ی این منتقد و تهیه‌کننده سینما بود.

وقتی جمشید مشایخی سالن را ترک کرد

هنگامی که جمشید مشایخی در حال ترک سالن بود فرزاد حسنی که مجری مراسم بود از اون دعوت کرد تا بر روی صحنه رفته تا صحبتی کند. جمشید مشایخی هم انتقاد تندی به برگزاری این جشنواره کرد و سپس سالن را ترک کرد.

جمشید مشایخی در سخنان‌اش گفت: می‌خواهم رُک صحبت کنم و این را از علی معلم آموخته‌ام. چرا در این مراسم فقط به یک نفر توجه شده است. اگر می‌دانستم برای منتقدین فقط یک هنرپیشه مطرح است سالها پیش این کار را رها کرده بودم. بقیه بازیگر نیستند؟ هیچ کدام زحمت نکشیده‌اند؟ چرا شما اینها را نمی‌بینید؟ (مشایخی اشاره‌اش به کلیپی بوده که در جشن پخش شده است.)

دفاع نوید محمد زاده

انتقاد نوید محمدزاده از اظهارات یک منتقد درباره‌ عزت‌الله انتظامی

در بخش دیگری از جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که نوید محمدزاده که این بار برای اهدا جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن بر روی صحنه حاضر شده بود با انتقاد از فاضلی که درباره‌ عزت انتظامی به عنوان آقای بازیگر سخن گفت بود، مطرح کرد: هر شخصی یک اسمی دارد و نباید او را بچه سنگلج بنامیم. ما نمی‌توانیم افتخار کنیم که نقدی بر او نوشته‌ایم. او سه دهه درس به ما یاد داد. باید به او احترام بگذاریم و قرار نیست با بی‌احترامی به تایید چیز دیگری بپردازیم. کاش بدانیم چه می‌گوییم.

واکنش مدیرعامل خانه سینما / وای بر ما نسلی که تنفر می‌پراکنیم

منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما با قرارگیری در جایگاه در واکنش به صحبت‌های نوید محمدزاده و حامد بهداد بیان کرد: این دو جوان به نسل ما احترام و دل بستگی و عاشقی یاد می‌دهند. وای بر ما نسلی که تنفر می‌پراکنیم. چگونه می‌شود تشکر کرد که از دل این نسل امثال حامد و نوید پیدا می‌شوند. ما باید از آنها درس بگیریم، درود می‌فرستم به عباس کیارستمی و عزت‌الله انتظامی.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *