#


حرف های جالب جمشید مشایخی درباره حسن روحانی

جمشید مشایخی
25 می 2017 بدون نظر 1385 بازدید

حرف های جالب جمشید مشایخی درباره حسن روحانی

حرف های جالب مشایخی درباره حسن روحانی

به گزارش از من بپرس، جمشید مشایخی در مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: اگر روحانی رئیس جمهور نمی شد، ایران نمی ماندم.

این مراسم، دیروز در سالن وزارت کشور با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور، افرادی از تیم دولت مانند اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌ جمهور و نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و حجت ‌الله ایوبی، رئیس ستاد هنرمندان حامی روحانی و  تعدادی از چهره های سینمایی برگزار شد.

از میان اهالی سینما که در این مراسم حاضر بودند می توان به نام هایی همچون سروش صحت، امیرحسین رستمی، حسین فرح‌ بخش، سامان مقدم، فرشته طائرپور، علی قربان ‌زاده، کامران تفتی، مجید مظفری، کیهان ملکی، مجید توکلی، الهام پاوه ‌نژاد، احترام برومند، لیلی رشیدی، کتایون ریاحی، بیژن میرباقری، سعید سهیلی، پرستو گلستانی، پانته آ بهرام، حمید پورآذری و… اشاره کرد.

جمشید مشایخی در بخشی از مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت. مجری مراسم مشایخی را به عنوان یکی از حامیان جدی روحانی در انتخابات معرفی کرد که حتی در بستر بیماری هم دست از حمایت او برنداشت.

مشایخی با بیان اینکه ملت ایران به اعتراف دیگر ملت های جهان، با فرهنگ‌ ترین مردم جهان بوده و هستند، در سخنانی جالب گفت: من اهل تعارف نیستم، به همین دلیل می‌ گویم که اگر آقای روحانی انتخاب نمی ‌شد، من در ایران نمی ‌ماندم.

این بازیگر با اخلاق تئاتر، سینما و تلویزیون همچنین ضمن آرزوی سلامتی برای ملت ایران، خطاب به آنها گفت که تلاش کنند تا معلم دیگر ملت‌ های جهان باشند.

حسن روحانی نیز در پاسخ با بیان اینکه حرف های مشایخی برای او تکان دهنده بوده است، از بار سنگینی گفت که این حرف ها بر روی دوش او گذاشته است.

گفتنی است در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که 29 اردیبهشت انجام شد، حسن روحانی برای بار دوم به عنوان منتخب ملت ایران برگزیده شد.

در طول این دوره از انتخابات چهره های بسیاری از اهالی سینما، موسیقی، تئاتر و ادبیات با دفاع از کارنامه دولت روحانی در دور گذشته، از کاندیداتوری او اعلام حمایت کردند.

کار به جایی رسیده بود که بیاینه ای با امضای 6000 نفر از هنرمندان و اهل قلم در حمایت از روحانی منتشر شد. عده ای از این هنرمندان نیز با حضور در ستاد او به جذب آرا کمک می کردند. مراسم دیروز برای قدردانی از این دسته هنرمندان برگزار شد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *