#


کری گرانت بازیگر فیلم نخستین وعده دیدار

کری گرانت
14 ژانویه 2017 بدون نظر 1903 بازدید

کری گرانت بازیگر فیلم نخستین وعده دیدار

مختصری درباره ی کری گرانت (CARYGRANT)

کری گرانت بازیگر فیلم نخستین وعده دیدار و گویندگان ؛ ابوالحسن تهامی، ناصرطهماسب، منوچهرنادری، چنگزجلیلوند، منوچهراسماعیلی، منوچهرنوذری، نصرالله مدقالچی.
بازیگرمردسینما تبعه آمریکا متولد بریستول انگلستان 18ژوئن 1904به نام اصلیش آرچیبکالدالکساندرلیچ، فیلم نشاندار او در میان تمام فیل هایش شمال از شمال غربی است.
گرانت بازیگری است که شخصیت او تماشاگران را بسیارآشفته و مجذوب می کند، به گونه ای که اسمش را با شخصیت های فیلم هایش یکی می کنند. استادبازی نقش های کمدی درعین حال خشن، اوبیشترخواستار معیارهایی دربازیگری است که سایرین درانجام تکنیک های سنجیده شوند، ولی این طوربه نظرمی رسد که هنر و تکنیک بازی گرانت را انواع پرسوناژها باعث شده است که اوهمیشه بادیگران متفاوت باشد.

استعداد وهمچنین چهره فتوژنیک وی سبب شده است که جایگاه محکمی درمیان بازیگران سرشناس هالیوود بازکند، ارزیابی ثابتی که درطی چهاردهه فعالیت بازیگری گرانت در نیای سینما تغییر نکرد. مجموعا دربیش ازپنجاه فیلم نقش آفرینی کرد و پنج بارازدواج کرد که ثمرات این ازدواجها یک دختر به نام جنیفرگرانت است که ستاره سینماست وی درسال1970جایزه اسکارافتخاری را دریافت داشت و از برخی محافل هنری وسینمایی جوایز وتقدیرنامه هائی دریافت نمود. سرانجام در29نوامبر1986براثرسکته مغزی درگذشت و به جای تدفین جسدش راخاکسترکردند.

کری گرانت بازیگر

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *