#


پایان غیبت 4 ساله استیون سودربرگ

استیون سودربرگ
30 می 2017 بدون نظر 1421 بازدید

پایان غیبت 4 ساله استیون سودربرگ

پایان غیبت 4 ساله استیون سودربرگ

به گزارش از من بپرس، استیون سودربرگ کارگردان نام آشنای سینما پس از یک غیبت 4 ساله با فیلم لوگن خوش شانس رد 18 ماه اوت برابر با  به سینماها باز می گردد.

در این فیلم که اولین تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است، بازیگرانی مانند دنیل کریگ، هیلاری سوانک، کاترین واترستن، کیتی هولمز، چنینگ تاتم، آدام درایور و رایلی کیا بازی می کنند.

داستان لوگن خوش شانس درباره سه برادر است که می خواهند با انجام یک سرقت بزرگ در جریان مسابقه کوکاکولا ۶۰۰ در پیست موتور شارلوت، طلسم خانوادگی‌ شان رابشکنند.

به نظر می رسد که این فیلم فضایی شبیه به پروژه یازده یار اوشن داشته باشد؛ بنابراین می توان انتظار داشت که به فروش خوبی در نمایش عمومی دست پیدا کند.

چندی پیش سودربرگ در مصاحبه ای که با انترتینمنت ویکلی کرده بود، گفته بود در لوگن خوش شانس هیچ کس خوب لباس نمی ‌پوشد. هیچ کس چیز خوبی در اختیار ندارد. شخصیت ها هیچ پولی هم ندارند و هیچ فناوری هم در اختیار ندارند. همه ‌اش کش پلاستیکی است و این می تواند همان بخش بامزه و خنده ‌دار موضوع باشد.

سودربرگ در ادامه لوگن خوش شانس را نسخه‌ ای از مجموعه اوشن دانسته که به قول او بر روی بلوک ‌های سیمانی محوطه جلوی خانه شما بنا شده است.

عده ای بر اساس همین گفته های سودربرگ این فیلم را پروژه ای ضد «یازده یار اوشن» می دانند. باید دید ایده سرقت این فیلم که بی شباهت با فیلم قتل (1956) استنلی کوبریک نیست، در دستان سودربرگ تبدیل به چه محصولی شده است.

آخرین فیلم به نمایش درآمده استیون سودربرگ به عنوان کارگردان فراسوی چلچراغ نام داشت که در سال 2015 اکران شد. در این فیلم مایکل داگلاس و مت دیمن بازی داشتند. این فیلم در گیشه موفق نبود و حالا بعد از انتظاری 4 ساله سودربرگ می خواهد گیش ها را به تسخیر دربیاورد؛ کاری که نشان داده به خوبی از عهده آن بر می آید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *