#


پولوشرت مردانه چگونه به وجود آمد؟

پلوشرت مردانه
8 ژوئن 2017 بدون نظر 1237 بازدید

پولوشرت مردانه چگونه به وجود آمد؟

پولوشرت مردانه چگونه به وجود آمد؟

یکی از مدل های تیشرت که با پارچه کشباف و و اکثراً ساده تولید می شود پولوشرت نام دارد . در عصر جدید پولوشرت ها جزو یکی از استانداردترین لباس های مردانه به شمار می رود که می توان از آن به عنوان یک پوشش رسمی و غیر رسمی به کار برود . همان گونه که از اسم پولوشرت مشخص است پولو به معنای چوگان می باشد و این لباس اغلب برای مسابقات چوگان به کار برده می شود . امروز می خواهیم تاریخچه پدید آمدن این پولوشرت های مردانه را با شما در میان بگذاریم .

تاریخ پیدایش و استفاده از پولوشرت به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد و اغلب باورها این گونه نشان می دهد که اولین پولوشرت ها در هندوستان به تولید رسیده اند چرا که چوگان جزو محبوب ترین ورزش ها در میان اشراف زادگان انگلیسی بوده است . تولید اولیه این لباس های مردانه به صورت آستین بلند بوده است و در نتیجه وزن زیادی نیز داشتند و بازیکنان احساس راحتی ای با آن نمی کردند .

اما در سال ۱۹۲۶ ژان رنه لاکوست که یک تنیس باز معروف بود و هوادارانش او را با نام کروکودیل می شناختند این پیراهن های پولوشرت را مجدداً طراحی کرد . این تنیس باز برخلاف سنت روز عمل کرده و این پولوشرت ها را با این آستین های کوتاه و یقه برگردان بدون آهار طراحی کرد و این فرم مدرن ترین نوع پولوشرت است که این روزها آن را می شناسیم . لاکوست پس از اینکه دوره حرفه ای بازی تنیسش به پایان رسید کمپانی لباس خود را راه اندازی کرده و کار خود را بر روی تولید و طراحی متمرکز کرده و در این مسیر به موفقیت های چشمگیری نیز دست پیدا کرد .

به گونه ای که در دهه ۱۹۸۰ در خواست برای پولوشرت های مردانه به صورت چشمگیری افزایش یافته بود و تا امروز هم این پولوشرت های مردانه یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع لباس مردانه به شمار می روند . با وجود ساده بودن پولوشرت ها امکان دارد شما در پوشیدن آن ها دچار اشتباه بشوید . به همین دلیل است که باید اصول پوشیدن پولوشرت مردانه را یاد گرفته و به کار ببندید .

استایل رسمی با پولوشرت

پلوشرت مردانه

پلوشرت مردانه

درست است شما می توانید پولوشرت را با یک لباس رسمی نیز مورد استفاده قرار بدهید . ترکیب پولوشرت با یک کت و شلوار تابستانی مناسب می تواند هماهنگی فوق العاده ای به وجود بیاورد و استایل رسمی و شیک را برای شما به همراه باشد . همراه پولوشرت ها به جای کفش کالج و یا کفش های رسمی می توانید از کفش های کتانی استفاده کنید تا استایلی متفاوت و سیک به شما بدهد.

استایل راحتی با پولوشرت

به طور کلی این پولوشرت ها برای داشتن یک استایل راحتی مردانه طراحی شده اند بنابراین ایجاد هماهنگی آن ها با لباس راحت کار سختی نخواهد بود . اما اگر به دنبال روش های جدیدتری هستید می توانید یک کت اسپرت و شلوار جین به همراه یک بوت کوتاه را انتخاب کنید . برای اینکه لباس اسپرت تری داشته باشید میتوانید از یک کاپشن و شلوار جین با رنگ های تیره که انتخاب مناسبی است استفاده نمایید .

پوشیدن شلوار مناسب با پولوشرت

شلوار جین یکی از بهترین و کم دردسرترین شلوارهایی است که می توانید به همراه پولوشرت بپوشید . اگر طول پولوشرت مناسب بوده و به گونه ای باشد که بتواند کمر شلوار را پوشش دهد می توان از شلوارهای رسمی نیز برای ست کردن با پولوشرت ها استفاده کرد . ولی اگر شما بخواهید آن را داخل شلوار قرار دهید باید کمربند و کفش خودتان را ست کنید .

استفاده از کفش مناسب با پولوشرت

برای ایجاد هماهنگی بین پولوشرت و کفش می توانید از گزینه های مناسبی همچون بوت های مردانه ، کفش های کتانی و کفش کالج بهره بگیرید . البته باید به خاطر داشته باشید انتخاب کفش به شلوار نیز بستگی دارد ؛ به عنوان مثال بوت را حتماً با شلوار جین بپوشید . کفش کالج حالتی مابین رسمی و راحتی دارند و بهترین کار این است که با شلوارهای تنگ تر مورد استفاده قرار بگیرند . در مورد استفاده از کفش های کتانی هم می توانید از مدل های ساده تری که کمتر ورزشی به نظر می رسند بهره مند شوید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *