#


ست مناسب با شلوارجین مشکی کدام است؟

شلوار جین
21 اکتبر 2017 بدون نظر 1115 بازدید

ست مناسب با شلوارجین مشکی کدام است؟

ست مناسب با شلوارجین مشکی کدام است؟

شلوارهای جین مشکی جزو آندسته از لباس های زنانه هستند که هر خانم شیک پوشی باید یکی از آن را در بین لباس های خود داشته باشد. استفاده از ششلوار جین مشکی برای رفتن به یک محیط کار غیر رسمی و دوستانه می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار برود. این رنگ جزو آن دسته از رنگ ها است که قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارا می باشد. در این مقاله می خواهیم در خصوص اینکه چه لباس هایی مناسب ترین هماهنگی را با این شلوارها دارند صحبت کنیم، با ما تا انتها همراه باشید.

احتمالا شما نیز جزو افرادی هستید که تمایل دارند از لباس هایی که به صورت تک رنگ هستند برای ایجاد یک ترکیب مناسب با شلوارجین مشکی استفاده کنند. طی سال های اخیر استفاده از این ترکیب رنگی برای افراد بسیار و طراحان فعال در عرصه مد و فشن بسیار جالب بوده و تعدادی از آنها از این ترکیب رنگی در طرح ها و استایل های خود استفاده کرده اند.
برای داشتن این استایل می توانید از لباس هایی که به صورت یکدست مشکی هستند استفاده کنید و یا به سراغ مدل هایی بروید که در آن ها از رنگ های سفید یا مشکی و یا خاکستری استفاده شده است. این رنگ ها بهترین انتخاب برای داشتن یک استنایل تک رنگ با شلوار جین مشکی شما خواهد بود.

شلوار جین

شلوار جین

اکسسوری مناسب شلوار جین مشکی

برای اینکه بتوانید یک استایل زیبا و مدرن داشته باشید می توانید در خصوص شلوارهای جین مشکی که که جذب بدن هستند به سراغ اکسسوری هایی همچون بوت های مشکی و کیف دستی های چرم و ژاکت و کتی که به رنگ مشکی است بروید. البته سفید و خاکستری هم رنگ هایی هستند که پس از رنگ مشکی می توانید مورد انتخاب قرار دهید ولی سعی کنید در مرحله اول به سراغ رنگ مشکی بروید.

ایجاد ست مناسب در زمستان

افرادی که نمی دانند در زمستان چه لباس هایی را برای پوشیدن با شلوار جین مشکی خود باید انتخاب کنند بهتر است به سراغ رنگ های جسورانه بروند. زمانی که از رنگ روشن برای ست کردن با شلوار جین مشکی استفاده می کنید رنگ مشکی لباس شما باعث می شود رنگ های روشن درخشان تر دیده شود. در مورد لباس هایی که با این رنگ شلوار هماهنگ می شوند باید بگوئیم تاپ ها و بلوزها و پیراهن های تک رنگ و یا طرحدار و حتی ژاکت ها می توانید پوشیده و با استفاده کردن از یک کت مشکی و ساده کار استایل خود را به پایان برسانید.

در مورد کیف و کفشی که با این ست می پوشید می توانید از رنگ مشکی و یا رنگی که لباس بالا تنه تان دارد گزینه ای را انتخاب کرده و استفاده نمائید. باید توجه داشته باشید که در این استایل نیز اعتدال را رعایت کنید و از لباس ها به اندازه مناسبی استفاده نمائید.

برای ایجاد یک استایل هماهنگ با رنگ مشکی شلوار جین خود می توانید از رنگ های روشنی همچون قرمز هم استفاده کنید. برای اینکه بین شلوار و لباس تان تعادل برقرار باشد بهتر است یک ژاکت که رنگ روشن تری همچون سفید و کرم و یا حتی به رنگ خاکستری است را به همراه یک کیف دستی کیسه ای و پوتین های گرم استفاده نمائید و جذابیت استایل خود را راتقا دهید. این کار به شما کمک می کند علاوه بر جذابیت هارمونی رنگ ها را نیز رعایت کرده و طبق اصولی که در دنیای مد وجود دارد لباس پوشیده باشید.

شلوار جین

شلوار جین

ترکیب رنگ های مناسب مشکی

رنگ مشکی جزو رنگ هایی است که قابلیت ست شدن با تمامی رنگ ها را دارد ولی در این بین رنگ هایی هستند که ترکیب بهتری با رنگ مشکی خواهند داشت و آن هم رنگ های قرمز و سفید است. در خصوص لباس زمستانی خود می توانید از شلوار جین مشکی به همراه یک پیراهن شطرنجی که ترجیحا از جنس پشم است و یک ژاکت قرمز روشن استفاده نمائید و جذابیت خارق العاده ای را به استایل خود ببخشید.

ست مناسب شلوار جین مشکی پس از چهل سالگی کدام است؟

بسیاری از خانم هایی که به سن چهل سالگی می رسند گمان می کنند دیگر نباید از لباس هایی همچون شلوارهای جین استفاده کنند در حالی که اینچنین نیست و در سن بالای چهل سالگی هم می توان از شلوار جین استفاده کرد. شما می توانید در این سن به همراه شلوارجین مشکی خود یک لباس رنگی را مورد استفاده قرار دهید. انتخاب یک ژاکت کرم یا یک کت خاکستری زنانه که رنگ روشنی دارد به همراه یک بوت بژ که قد آن تا مچ پای شما می رسد می تواند یک استایل زیبا را برای شما خلق کند. برای اتمام کار زیبایی استایل خود می توانید از یک گردنبند که قد نسبتا بلندی نیز دارد به همراه یک آرایش ساده و ملایم استفاد کنید و ببینید که در این سن هم می توان جذاب و شیک پوش بود.

شلوار جین

شلوار جین

استفاده از شلوار جین مشکی در هوای سرد

زمانی که هوا بسیار سرد می باشد می توانید از یک کت گرم که دارای خز است به همراه یک ژاکت خاکستری روشن و یک شلوار جین مشکی استفاده کرده و چکمه های شکاری بلند را برای پوشیدن با آن انتخاب کنید. اگر تمایل دارید از کلاه استفاده کنید کلاه و دستکشی که به رنگ قرمز است می تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

با استفاده از این اصول و قواعد می بینید که در هر سنی می توان از شلوارهای جین استفاده کرد و یک استایل زیبا و بینظیر را به وجود آورد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که در هر استایلی باید اعتدال رادر نظر گرفت چرا که زیاده روی در پوشیدن لباس های مختلف می تواند استایل شما را خراب کند و جلوه نامتناسبی به شمابدهد بنابراین در انتخاب نوع لباس های خود دقت کافی را داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *