#


زیبایی و زنانگی با لباس خانگی راحت

لباس خانگی
11 ژوئن 2017 بدون نظر 1089 بازدید

زیبایی و زنانگی با لباس خانگی راحت

زیبایی و زنانگی با لباس خانگی راحت

به همان اندازه که استایلی زیبا بیرون از خانه داشتن اهمیت دارد پوشیدن لباس در منزل نیز مهم می باشد و باید در خانه هم خوش تیپ و راحت باشیم . این مطلب را خوانده و تا انتها با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه لباس هایی در خانه مناسب هستند .

لباس های کهنه نپوشید

تا حد امکان لباس هایی را که پاره و پر از لک و نخ کش هستند و یا سوراخ می باشند و مناسب نیستند را در خانه نپوشید بلکه آن ها دور بیاندازید . پیشنهادی که ما داریم نگه داشتن یک دست لباس کهنه برای کار با سفید کننده و گذاشتن رنگ مو در خانه است .

لباس خواب نپوشید

سعی کنید لباس هایی را در خانه بپوشید که احساس راحتی داشته باشید چرا که قرار نیست همچون شب ها تمام روز را با لباس خواب های ساتن و گیپور در خانه بچرخید . این لباس ها مخصوص شب و تخت خواب هستند . نه کل روز .

هرگز به سراغ پوشیدن لباس های سخت نروید

توجه داشته باشید لباس هایی که زود چروک می شوند ، دامن های تنگی که حتی قادر نیستید به راحتی با آن نشست و برخاست کنید ، لباس زیرهای تنگ و سفت و لگینگ های پلاستیکی برای پوشیدن در خانه به هیچ عنوان مناسب نیستند . شما قارار است در خانه احساس راحتی بکنید ، حتی خوش تیپی هم نباید باعث شود راحتی خود را فدا کنید .

لباس هایی که تنگ یا گشاد هستند نپوشید

ترجیحاً حتی در خانه نیز سایز را جدی بگیرید . برای اینکه راحت باشید به سراغ شلوارهایی که سه سایز بزرگتر هستند و با تیشرت هایی که سر آستین آن ها تا آرنج شما می رسند نروید . اگر کمی هم اضافه وزن دارید به سراغ لباس های تنگ نیز نروید چرا که شما را بد فرم نشان خواهند داد .

لباس خانگی

لباس خانگی

ست کنید

بلوز و شلوارهایی که با یکدیگر ست باشند به وفور یافت می شوند ، به ترکیب رنگ های خود خوب فکر کنید . سعی کنید ترکیبی از رنگ های شاد و زنده و رنگ های خنثی و مات را انتخاب کنید . سر تا پا قرمز یا سر تا پا خاکستری را برای پوشیدن انتخاب نکنید . سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که بیرون از خانه کمتر آن ها را می پوشند . به طور مثال اگر بیرون از خانه به طور مداوم مشکی به تن می کنید ، در خانه سراغ رنگ های سفید و فسفری بروید و سعی کنید رنگ های شاد را که آرامبخش نیز هستند انتخاب کنید .

نخی بپوشید

پوشیدن لباس های نخی یک توصیه ملی در مورد هر لباسی است که قرار است مدت زیادی پوشیده شود و در آن احساس راحتی داشته باشید . بنابراین این لباسی هم که قرار است در خانه مورد استفاده قرار بگیرد به سراغ پارچه های نخی بروید . لباس هایی که جذب و چسبناک هستند درصد بالایی از پلاستیک را در خود دارند . بنابراین از پوشیدن زیاد لگینگ ها و تاپ های تنگ خودداری کنید .

تعادل را در پوشیدن حفظ کنید

دقت داشته باشید لباس هایی که می پوشید نه خیلی باز باشد و نه خیلی پوشیده ؛ حتی اگر هوا خیلی سرد است سر تا پای خود را نپوشانید . به عنوان مثال برای پوشیدن بلوز آستین بلند شلوار برمودا را انتخاب کنید و یا برعکس آن . اگر هوا خیلی هم گرم باشد تاپ بندی را به همراه شلوارک کوتاه نپوشید به جای آن سعی کنید همیشه فقط یک بخش از بدن را باز بگذارید . به طور مثال تاپ را با شلوار بپوشید و شلوارک را با یک تیشرت معمولی هماهنگ کنید . برای پوشیدن در خانه به دنبال لباس هایی باشید که در نقاط خاصی باز هستند . مثلاً بلوزهایی که روی شانه آن ها سوراخ می باشد و یا تیشرت هایی که از پشت روی کمر باز هستند .

در پوشیدن متناسب باشید

با توجه به اندامی که دارید لباس خانگی زنانه را نتخاب کرده و بپوشید . اگر دارای بالاتنه بلند و پاهای کوتاهی هستید تونیک را به کلی

لباس خانگی

لباس خانگی

از میان لباس هایتان حذف کنید . یا اگر شکم بزرگی دارید به هیچ وجه سراغ تاپ های کوتاه نروید . برای انتخاب رنگ تیره و روشن نیز این تناسب را حفظ کنید . رنگ های تیره برای باریک تر نشان دادن افراد و رنگ های روشن برای حجیم تر نشان دادن آن ها مناسب هستند .

سعی کنید در پوشیدن لباس متنوع باشید

سعی کنید که لباس پوشیدن شما همیشه به یک شکل نباشد . چند دست لباس خانگی زنانه در چند سبک مختلف را ست کنید و آماده بگذارید که به ترتیب بپوشید . به عنوان مثال یک بلوز و دامن ، یک تیشرت و شلوار گشاد راحت ، یک تاپ و شلوار برمودا ، یک پیراهن نخی تا روی زانو ، یک تونیک با جوراب شلواری را همیشه در کمد لباس های خود داشته باشید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *