#


شیک پوشی در نوروز با رعایت قوانین خوش پوشی

8 فوریه 2018 بدون نظر 1677 بازدید

شیک پوشی در نوروز با رعایت قوانین خوش پوشی

شیک پوشی در نوروز با رعایت قوانین خوش پوشی

نوروز زمانی است که افراد با لباس های زیبا و جدید خود می توانند شیک پوشی و جذابیت ظاهری شان را بیشتر در معرض دید قرار دهند. در این مطلب قصد داریم چند قاعده خاص را برای شیک پوشی در نوروز معرفی کنیم که می توانید با لباس های معمولی برای خود به وجود بیاورید. بهتر ست این مقاله را از دست نداده و با ما همراه باشید.

در صورتی که کیف صورتی خود را با کفشی به همان رنگ ست کنید در واقع پوششی فانتزی را برای خود به وجود خواهید آورد که بهترین گزینه برای خانم های جوان به شمار می رود اما کیفی که به رنگ مشکی است بهترین گزینه برای خانم های مسن می باشد و موجب می شود برازنده تر دیده شوند. اما باید به ترکیبی که برای خود به وجود آورده اید توجه کافی داشته باشید.

تیپ های تازه از راه رسیده

زمانی که قصد دارید ظاهر زیباتری را برای خود به وجود بیاورید و بیشتر در معرض دید قرار بگیرید بهتر است شال صورتی رنگی را انتخاب کرده و ظاهری شادتر را برای خود به وجود بیاورید. این ظاهر به قدری شاد است که موجب می شود تا با دست باز به سراغ استفاده از کوشواره های بزرگ باشید و رنگ های تیزره را انتخاب کنید و به دنبال طرح های ساده تر نیز باشید. استفاده از گوشواره هایی که طرح ساده ای دارد موجب می شود سن تان پائین تر دیده شود و سلیقه بهتری را از شما نشان دهد به همین دلیل رنگ مشکی را توصیه می کنیم.

پوشیدن لباس های میدی

برخی از لباس ها حالتی دارند که تا پوشیده نشوند نمی توان زیبایی آن ها را در نظر گرفت بهتر است این مدل از لباس ها را بپوشید تا بتوانید زیبایی آن را بر روی اندام خود بهتر تماشا کنید. پیراهن های میدی در نگاه اول همین حالت را دارند ولی اگر ست مناسبی برای آن ها در نظر بگیرید مسلما می تواند بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد و ظاهر زیبایی را برای شما به وجود بیاورد.

استفاده از کت مشکی

یکی دیگر از لباس هایی که در کمد لباس هر خانمی باید وجود داشته باشد کت های مشکی رنگ می باشد که بسیار هم شیک و زیبا خواهد بود. اگر تاپ و یا سارافون آستین حلقه ای دارید می توانید آن را در هوای سرد به همراه کت مشکی رنگ خود مورد استفاده قرار دهید. البته توجه داشته باشید که کت های مشکی به دلیل طرح خاصی که دارند هنگام پوشیدن سبک رسمی تری را برای شما به وجود می آورند. استفاده از لباسی به رنگ صورتی ملایم می تواند در زیر کت مشکی استایل زیبایی را برای شما به وجود بیاورد. استفاده از این ست می تواند به راحتی زیباترین ترکیب را برای شما به وجود بیاورد. اگر به دنبال کفش مناسب با این ترکیب هستید می توانیم توصیه کنیم کفشی صورتی رنگ را انتخاب کنید که کمی هم پاشنه آن بلند باشد. این مدل از کفش ها موجب می شود تا استایل رسمی شما تکمیل شده و ظاهر شیک تری از خود به نمایش بگذارید.

استفاده از مانتوهای بهاره

اگر مانتو بهاره ای دارید که به رنگ مشکی است می توانید از آن استفاده کرده و ظاهر خود را رسمی تر نشان دهید. اگر لباسی به رنگ صورتی پوشیده اید می توانید از مانتو مشکی رنگ بر روی آن استفاده کرده و ظاهر جذابی به استایل خود بدهید. مانتوهای مشکی موجب می شود تا اندام شما کمی کشیده دیده شود و رنگ های استفاده شده در کنار آن به خوبی نمایش داده شود. استفاده از گردنبندی صورتی موجب می شود جسارت بیشتری در استفاده از رنگ های دیگر داشته باشید. اگر از لباسی استفاده کنید که بسیار ساده است به کار بردن گردنبند صورتی موجب می شود تا یقه لباس تان به زیبایی دیده شود و در واقع نقش یک یقه را برای شما بازی خواهد کرد.

در کنار لباس های مشکی و صورتی خود می توانید از عینک هایی با فریم مشکی استفاده کنید تا جذابیت استایل تان ارتقا یافته و به زیباترین شکل ممکن خود را نشان بدهد. توجه به این موارد موجب می شود تا خوش سلیقگی خود را به نمایش بگذارید و خود را شیک پوش و خوش استایل نشان دهید. استفاده از رژ لبی که هماهنگی بالایی با ست لباس هایتان دارد می تواند زیبایی ظاهری شما را افزایش داده و استایل بهتری را از شما به نمایش بگذارد.

استفاده از لباس هایی با طرح ساده و زیورآلات هماهنگ با آن

زمانی که لباس هایی ساده را برای خود انتخاب کرده باشید می توانید از اکسسوری های مناسبی نیز در کنار آن ها استفاده کنید و استایل ساده خود را جذابیت ببخشید. می توانید در مورد استفاده از اکسسوری ها به سراغ النگوهای بزرگ بروید و برای تکمیل ظاهر خود آن ها را به کار بگیرید. با استفاده از کفش هایی که دارای تنوع رنگی است می توانید جذابیتی فوق العاده را به استایل خود ببخشید و ظاهر خود را زیباتر نشان دهید. اگر کفشی رنگی دارید می توانید در کنار آن از شلوارهای میدی و یا پیراهن هایی که ماکسی است استفاده نموده و مدل زیبای کفش خود را به زیبایی نشان بدهید. این ترکیب هماهنگی بسیار زیادی با یکدیگر داشته و موجب می شود استایل شما خاص و زیبا دیده شود.

انتخاب کفش مجلسی مناسب

زمانی که قصد انتخاب کفش مجلسی را دارید بهتر است به مجلس و میهمانی ای که قرار است در آن شرکت کنید توجه کافی داشته باشید. اگر در نوروز قرار است در میهمانی ای که حالت غیر رسمی دارد شرکت کنید کفش های تخت می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد اما زمانی که قصد شرکت در میهمانی رسمی تر را دارید بهتر است کفش های مجلسی پاشنه بلند را به خاط رداشته و مدل مناسبی را برگزینید.

استفاده از لباس های گشاد

برخی از لباس ها نسبت به مدل های دیگر کمی گشاد هستند؛ به عنوان مثال لباسی که کمی گشاد است و بر روی سرشانه قرار می گیرد می تواند به عنوان گزینه ای نرم و لطیف برای شما محسوب شود بهتر است رنگ های آرامش بخش را برای خود انتخاب کنید و در میهمانی های عصرانه مورد استفاده قرار دهید. سعی کنید رنگی که انتخاب می کنید با شلوار کرمی شما همانگی بیشتری داشته باشد و یا بتوانید آن را با دامن نارنجی ست کنید. استفاده از گوشواره هایی به رنگ نارنجی موجب می شود تا ظاهر شما خاص و زیبا به نظر برسد. این اکسسوری مناسب موجب می شود تا اعتماد به نفس بالایی نیز داشته باشید و در کنار آن شیک پوش نیز به نظر برسید. در کنار این ترکیب زیبا بهتر است از کیف مناسبی هم استفاده نمائید و درخششی خاص در میهمانی ها برای استایل ظاهری خود به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *