#


برترین کتانی های مردانه سال۲۰۱۷ میلادی

25 دسامبر 2017 بدون نظر 1539 بازدید

برترین کتانی های مردانه سال۲۰۱۷ میلادی

برترین کتانی های مردانه سال۲۰۱۷ میلادی

تمام افراد باید در بین کفش های خود یک جفت کفش کتانی داشته باشند که موجب ایجاد ناراحتی برای پاهای آن ها نشود. در حال حاضر برندهای معروف بسیاری هستند که اقدام به تولید کتانی های مناسبی نموده اند و می توان از میان آن ها مناسب ترین را انتخاب کرد.

اگر شما نیز تمایل دارید کتانی های خود را از میان نمونه های برتری که در بازار وجود دارد انتخاب نمائید بهتر است این مقاله را تا انتها با ما همراه باشید. در این مطلب کتانی های برتری که در سال جاری میلادی انتخاب شده اند را معرفی کرده ایم و شما نیز با توجه به این مطلب می توانید بهترین آن ها را انتخاب کرده و در مواقع ضروری از آن استفاده نمائید.

کتانی های Hummel Marathona BLU

طراحانی که در برندهای مختلف حضور دارند گاهی اوقات سری به گذشته می زنند و از طرح های نوستالژی کمک می گیرند تا بتوانند طرح های جدیدی را ارائه نمایند و نظر مردم را به سمت تولیدات خود جلب کنند. یکی از این برند ها هومل می باشد که در خصوص کتانی های برتر سال۲۰۱۷ به سراغ مدل های قدیمی که تولید کرده بود و در آن زمان طرفداران زیادی را داشت رفته و از این طرح ها استفاده کرد تا بتواند طرح جدیدی را عرضه نماید.

این کتانی ها مناسب آن دسته از افرادی است که تمایل دارند کمی از کتانی های مدرن دور شوند و طرحی قدیمی تر را انتخاب نمایند. در طراحی این کفش ها از رنگ مشکی و سفید و آبی استفاده شده است که وقتی در کنار یکدیگر قرار بگیرند موجب می شوند تا ترکیب فوق العاده ای به وجود بیاید که مطمئناً نظر هر مردی را به خود جلب خواهند کرد.

کتانی های Adidas Futurecraft4D

برند آدیداس یکی از مشهورترین برندهایی است که توانسته در زمینه تولید کفش انقلابی را بر پا کند. این کمپانی در کفه کتانی های خود رنگ سبز را به کار برده است و حالتی هندسی به آن داده است. اگر به ظاهر این کتانی ها نگاه کنید آن را به شکل بافت خواهید دید. ظاهر زیبای این کفش ها موجب شده تا بتوانید آن را با لباس های مختلف خود ست کرده و استایل فوق العاده ای را به وجود بیاورید.

تعداد تولید شده این مدل از کفش های آدیداس هم اکنون بسیار محدود می باشد اما این کمپانی وعده داده در سال۲۰۱۸ میلادی آن را به شکل گسترده ای تولید خواهد کرد تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده نمایند. کمپانی آدیداس از دیرباز اعتقاد داشته که اگر در ابتدای تولید محصولی آن را به میزان محدودی تولید کند ارزش آن محصول بالاتر خواهد رفت و افراد بیشتری خواستار آن خواهند شد.

کتانی های برند دیادورا

مدت ها بود که در مورد کفش های مردانه از رنگ های پاستلی استفاده نمیشد اما برند دیادورا توانست در سال جاری میلادی این قانون را شکسته و کتانی هایی را تولید نماید که دارای رنگ های پاستلی زیادی در خود بودند. این کمپانی از ترکیب بندی ویژه ای در خصوص رنگ های پاستلی کتانی های خود استفاده کرده است که هرگز نمونه آن را در دیگر کتانی ها پیدا نخواهید کرد. افرادی که تمایل دارند خاص بودن خود را نشان دهند می توانند از این کفش هایی که تعداد محدودی از آن در بازار وجود دارد استفاده نمایند.

کتانی سیلور بولت برند نایک

برند نایک نیز به تازگی کتانی هایی را تولید کرده است که توانسته در لحظات اول ورود به بازار فروش قابل توجهی را برای خود ثبت کرده است. هم اکنون رنگ نقره ای این کفش وارد بازار شده است اما نایک اعلام کرده است که در سال۲۰۱۸ میلادی رنگ های دیگری از این کتانی ها را نیز وارد بازار خواهد کرد. مردانی که تمایل دارند ظاهر متفاوتی را داشته باشند می توانند این مدل از کتانی های نایک را انتخاب نمایند.

کتانی های ریبوک

ریبوک کتانی های متنوع بسیاری دارد که یکی از محبوب ترین آن ها کتانی های سفیدی است که در طراحی آن از سبک مینیمالیست استفاده شده است. کتانی های سفید همیشه مورد توجه افراد بوده اند و هیچگاه از مد نخواهند افتاد به همین دلیل کفش های ریبوک نیز مد بوده و توانسته اند از گذشته تا کنون مورد توجه افراد قرار بگیرند.

یکی از موارد الزامی برای هر فردی داشتن کتانی هایی به رنگ سفید است که بتوان آن را با لباس های مختلف هماهنگ کرد. به همین دلیل توصیه می کنیم یک جفت کتانی سفید که کیفیت بالایی نیز دارد را برای خود انتخاب کرده و در مواقع مختلفی از آن استفاده نمائید.

با توجه به کتانی هایی که معرفی کردیم شما به عنوان یک مرد خوش پوش می توانید کتانی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید. آشنایی با مدل های مختلف باعث می شود تا در انتخاب خود عملکرد بهتری داشته باشید و بتوانید نمونه مناسبی را برگزینید. البته علاوه بر مواردی که عنوان کردیم کتانی های دیگری نیز در بازار وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیاز شما بوده و راحتی و احساس خوبی را برای پاهای شما به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *