#


معرفی کتانی های جدیدی که به بازار عرضه شده اند

معرفی کتانی
13 جولای 2018 بدون نظر 2065 بازدید

معرفی کتانی های جدیدی که به بازار عرضه شده اند

معرفی کتانی های جدیدی که به بازار عرضه شده اند

این مطلب به معرفی کتانی های جدید پرداخته و با توجه به اینکه رقابت بین برندهای معروف دنیا زیاد است، هر یک از آن ها سعی بر این دارند که بهترین محصولات خود را در زمان کوتاهی به بازار عرضه کنند. البته جالب است بدانید که برندهای معروفی مانند نایک و آدیداس حرف اول را در جهان می زنند.

در صورتی که می­خواهید با کتانی های جدید عرضه شده به بازار آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.

۱-Acne Studios

برند Acne Studios در این اواخر مدل جدید کتانی خود را وارد بازار کرده است. این کفش دارای رنگ گلبهی بوده و طرحی ساده ای دارد. چنانچه علاقه ای به کفش های بندی ندارید این مدل کتانی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

۲-Adidas

برند آدیداس در این اواخر با ستاره ها و کمپانی های مختلف برای تولیدات جدید خود همکاری کرده است که یکی از این برندها برند الکساندر وانگ است. این کتانی با رنگ های خنثی طراحی شده است و می توان آن را با هر رنگ لباسی ست کرد. چنانچه برند مورد علاقه شما آدیداس است، این مدل کفش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

۳-Vans Vault

برند Vans Vault با همکاری با طراح گرافیست معروف، جان ون همرسولد کفش جدیدی را وارد بازار کرده است که بسیاری از هنرمندان آن را می پسندند. جان ون همرسولد طراح ستاره های معروفی مانند بیتلز و جفرسن ایرپلین بوده و به همین دلیل بعد از این کار نیز مسلما خوب درآمده است.

۴-Giorgio Armani

کتانی هایی که به رنگ سفید هستند همیشه دارای طرفداران خاصی بوده است و هیچ موقع از مد نمی افتند. این برند نیز در این اواخر کتانی را به بازار عرضه کرده است که دارای طرحی ساده و کلاسیک است. چنانچه می خواهید کفشی با کیفیت، کاربردی و زیبا داشته باشید، پینهاد می کنیم که از این برند استفاده کنید.

۵-Adidas

برند آدیداس قدیمی ترین طرح های خود را با جدیدترین طرح ها ادترین طرح ها ادام کرده است و کفش جدیدی را طراحی نموده که قطعا طرفداران بسیاری را خواهد داشت. رنگ اصلی این کفش مشکی است ولی به خاطر این که جذابیت آن بیشتر شود کمی رنگ سفید و سبز نیز به آن اضافه شده است.

۶-Nike

برند نایک در این اواخر کفش جدیدی را وارد بازار کرده است که دارای طرح رنگین کمانی است. برای ست کردن این کفش نگران نباشید، رنگ آبی موجود در این کفش می تواند به زیبایی با شلوار جین ست شود.

۷-Kenzo

برند نزو جدیدا کفشی را وارد بازار کرده است که با ادغام فرهنگ ژاپنی، ساده گرایی پاریسی و زیبایی شناسی دهه ۸۰ میلادی تولید شده است. این کفش دارای رنگ های گوناگونی است، لذا در صورتی که از طرح آن خوشتان آمده است می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود رنگ آن را نیز انتخاب کنید.

۸- Puma

برند پوما در آخرین تولداتش با برند sega همکاری کرده است. با این که طرح این کفش ساده است ولی با رنگ های آبی و قرمزی که بر روی آن وجود دارد باعث شده است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

۹- New Balance

برند New Balance جدتدترین کفشی که وارد بازار کرده است، از دو جنس جیر و چرم تولید شده است که رنگ های آن ها مشکی، آبی و خردلی است. چنانچه جزو افراد ساده گرا نیستید و از تنوع لذت می برید می توانید این مدل کفش را انتخاب کنید.

۱۰- Diadora

کفش Diadora یکی از هیجان انگیزترین کفشی است که در این اواخر به بازار عرضه شده است. این کتانی در واقع به رنگ سفید است ولی با چندین رنگ شاد دیگر تزئین شده است. درصورت پوشیدن این کفش توجهات بسیاری به سوی پاهای شما جذب می شود.

۱۱- Reebok

کفشی که در این اواخر توسط برند Reebok وارد بازار شده است، نسبت به مدل های قدیمی خود کمی متفاوت است. با این معرفی کتانی در این مطلب می توانید متوجه شوید که این کفش دارای طراحی منحصر به فردی است که ممکن است با سلیقه هر کسی همخوانی نداشته باشد. درصورتی که جزو آن دسته از افرادی هستید که به متفاوت بودن علاقه دارید و از کفش های خاص لذت می برید. این مدل از کفش Reebok می تواند انتخاب خوبی برای تان باشد.

۱۲- Balenciaga

مدل آگلی و یا همان زشت یکی از مدل های معرفی کتانی است که در سال ۲۰۱۸ به عنوان مد انتخاب شده است. هر کسی این کتانی ها را نمی پسندد، لذا درصورتی که از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید از زیبایی چشم پوشی کرده و با مد روز پیش بروید می توانید این مدل از برند Balenciaga را انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *