#


برترین کتانی های سبک مینیمالیست و ایجاد استایلی جذاب

26 مارس 2018 بدون نظر 2643 بازدید

برترین کتانی های سبک مینیمالیست و ایجاد استایلی جذاب

آشنایی با برترین کتانی هایی که دارای سبک مینیمالیست هستند

استایل اسپرت یکی از استایل هایی است که جوانان بسیاری به آن علاقه مند هستند و می توان آن را در مواقع بسیاری به کار گرفت. تمام افراد باید در جاکفشی خود کفش های ساده و راحت و سبکی داشته باشند تا بتوانند در موقعیت های خاصی آن ها را به کار بگیرند. این مدل از کفش ها کاربرد بسیار زیادی دارند و می توانند به سادگی با لباس های مختلفی ست شوند و استایلی خاص و جذاب را برای کاربران به وجود بیاورند. در صورتی که تمایل داشته باشید تا برترین برندهای کفش های کتانی که دارای سبک مینیمالیست هستند آشنا شوید بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید. در این مقاله سعی کرده ایم چند نمونه از بهترین کتانی هایی را که طراحی آن ها به صورت مینیمالیست است را نام ببریم تا بتوانید از آن ها استفاده کرده و استایلی خاص و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

کتانی های سوپرگا و ایجاد استایلی خاص

سوپرگا به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر ایتالیایی می باشد که در سال۱۹۱۱ میلادی تاسیس شد. در این سال والتر مارتینی تصمیم گرفته بود تا کفش هایی با زیره پلاستیکی را تولید کند که در آن زمان کاربرد بسیار زیادی داشته و اغلب از آن ها در مزارع استفاده می شده است. برند ایتالیایی سوپرگا دارای سابقه ای بیشتر از صد سال می باشد و توانسته مدل های مختلف کتانی و کفش و نیم بوت و بوت را طراحی کند. این برند ایتالیایی بیش از هر چیزی برای طرح های جوان پسند و کژوال خود شهرت دارد که هر فردی از یک کودک گرفته تا فردی با سن۱۰۰ سال می تواند از آن ها استفاده نماید.

یکی از بهترین سبک هایی که این برند برای طرح های خود در نظر گرفته سبک مینیمالیست می باشد که توانسته علاقه مندان بسیاری را به سمت محصولات خود جلب کند. یکی از پرطرفدارترین مدل هایی که می توان نام برد مدل۲۷۵۰ می باشد که با ظاهر ایتالیایی خود توانسته به عنوان یک کفش راحتی مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد و توجهات بسیاری را به خود جلب کند. برند سوپرگا با تجربه زیادی که در زمینه طراحی کفش دارد توانسته مدل های مختلفی از کفش های ورزشی و اسپرت و چکمه و بوت را تولید نماید و اعتبار بسیاری نیز برای خود به دست بیاورد. رنگ ها و مدل های مختلفی را می توان در کلکسیون کفش های تولید شده این برند مشاهده کرد و برای ایجاد استایلی خاص و تک از آن ها استفاده نمود.

کتانی های آدیداس و ایجاد جذابیتی ناب در استایل

برندهای بسیاری وجود دارد که توانسته اند کفش هایی به سبک مینیمالیست را طراحی نمایند اما منبع الهام تمام این برندها تنها برند آدیداس می باشد. کتانی های Stan Smith که به وسیله آدیداس طراحی شده اند نه تنها نخستین نمونه از کفش های چرمی مخصوص تنیس بوده اند که در سال۱۹۶۳ میلادی طراحی و تولید شده اند بلکه در زمانی که وارد بازار می شدند از نظر تکنولوژی و طراحی ساده خود هیچ رقیبی را نداشتند. در حال حاضر بیشتر از پنجاه سال از تولید نخستین کفش های تنیس می گذرد و استن اسمیت به عنوان یکی از کتانی های مد روز به کار می رود و می توان آن را با هر پوششی مورد استفاده قرار داد. از آن پس برندهای مختلفی سعی کردند کتانی هایی به سبک مینیمالیست طراحی کنند اما هیچ یک از آن ها نتوانستند محصولی به خوبی برند آدیداس را طراحی کرده و روانه بازارهای جهانی کنند.

کتانی های برند ریس و ایجاد ظاهری جذاب و تک

کتانی های برند ریس می تواند بهترین توصیه برای افرادی باشد که به عنوان توریست قصد دارند به مسافرت رفته و مدت زمان زیادی را گشت بزنند. برند ریس موفق شده اسنیکرها و کتانی های زیبایی را تولید نماید که سبک مینیمالیست را به خوبی نشان می دهد. کفش های برند ریس اغلب از جنس جیر می باشند و رنگی که برای آن ها به کار رفته خنثی می باشد. در صورتی که برای ست کردن لباس های مختلف خود با رنگ کفش تان مشکل دارید می توانید از کفش های این برند استفاده کرده و به راحتی با هر لباسی آن را ست کنید. راحتی ست کردن این کفش ها با لباس ها موجب شده تا افراد به سادگی بتوانند استایلی جذاب و خاص را برای خود به وجود بیاورند. قیمتی که این برند برای کتانی های خود تعیین کرده بسیار مناسب می باشد و می توانید با قیمت مقرون به صرفه ای آن ها را تهیه نمائید.

کتانی های برند اچ اند ام و ایجاد استایلی جذاب و خاص

یکی از برندهایی که دارای شهرت و محبوبیت بسیار زیادی در جهان می باشد برند اچ اند ام است. این کمپانی سوئدی چند ملیتی می باشد و که به عنوان خرده فروشی لباس نیز فعالیت دارد و توانسته نام خود را به عنوان یکی از کمپانی های ارائه دهنده محصولات فست فشن در زمینه لباس های مردانه و زنانه و کودکان معرفی نماید. برند اچ اند ام به عنوان دومین کمپانی بزرگی شناخته می شود که لباس ها و اکسسوری های بسیاری را در جهان عرضه کرده است. سادگی و قیمت مناسبی که محصولات این برند دارد در کنار زیبایی آن ها موجب شده تا به عنوان پرفروش ترین لباس ها در جهان شناخته شوند. برند اپ اند ام در زمینه تولید و طراحی کفش های خود سعی کرده از سبک مینیمالیست استفاده نماید و کفش های زیبایی را تولید نماید. کتانی های اچ اند ام علیرغم طراحی مینیمالیست خود بسیار لوکس و جذاب به شمار می روند به همین دلیل در صورتی که به دنبال کفشی زیبا و بادوام و با قیمت مناسب هستید می تواند به سراغ کفش های این برند رفته و مدل مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

کتانی های زیبای برند الکس اریگاتو

برند الکس اریگاتو به عنوان یکی از برندهای سوئدی شناخته می شود که در دنیای کتانی توانسته محصولات بسیاری را طراحی نماید. این برند سوئدی از زمانی که کار خود را آغاز کرده تا به حال توانسته سبک های مختلف بسیاری را در خصوص کتانی ها مورد استفاده قرار دهد. برند الکس اریگاتو به عنوان یکی از برندهای پرفروش معرفی می شود که علت آن عرضه هفتگی کتانیی به وسیله وب سایت این کمپانی می باشد. این برند سوئدی کلیه تولیدات خود را به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای در اختیار مشتریان و طرفداران خود قرار می دهد و این مساله موجب شده که قیمت تولیدات این برند در مقایسه با بسیاری از برندهای دیگر مناسب تر و مقرون به صرفه تر باشد. قیمت پائین و کیفیت خوب محص.لات این برند موجب شده تا هر چند ماه یکبار بتوان یکی از محصولات و کتانی های جدید این برند را خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد.

کتانی های خاص برند جان لاب

برند خاص و لوکس جان لاب در سال۱۸۶۶ زیر نظر برند معروف هرمس آغاز به فعالیت کرد و از آن سال تا به حال چیزی در حدود۱۰۰۰ جفت کفش را به صورت هفته ای تولید کرده است و در این عرصه توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند. این برند در طراحی کفش های خود از فرهنگ انگلیسی استفاده کرده است که تنها به آکسفورد اختصاص نداشته و در همه جا طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد. کفش های چرم دست دوز این برند این امکان را به شما می دهند که از آن ها به راحتی استفاده نمایید و اطمینان داشته باشید که دوام و مقاومت بالایی دارند و می توان تا سال های زیادی از آن ها استفاده کرد چرا که عمر این کتانی های مینیمالیست نامحدود می باشد و می توان آن ها را در صورت خرابی به راحتی تعمیر کرد. به دلیل اینکه نسبت تولید به فروش محصولات این برند کمی محدود است این مساله موجب شده تا قیمت بالایی نیز داشته باشند ولی با این حال طرفداران خاص خود را دارند و افراد بسیاری از آن ها استفاده می کنند بدون اینکه قیمت بالای آن ها چندان مهم باشد.

با استفاده از این کفش های کتانی می توان استایلی خاص و زیبا را برای خود ایجاد کرده و به راحتی در هر فضایی آن ها را به کار گرفت و ساعات بسیاری بدون احساس خستگی با آن ها قدم زد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *