#


برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

8 ژوئن 2019 بدون نظر 2103 بازدید

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و اما انتخاب کردن لباس برای مهمانی رسمی بسیار سخت خواهد بود . زیرا لباس پوشیدن تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت افراد است و تاثیری که بر اطرافیان می گذارد بسیار زیاد است به همین دلیل باید در انتخاب کردن آن ها بسیار دقت کرد .

مهمانی رسمی

نکات مهم که در مهمانی رسمی باید به آن دقت کرد ؟

۱-در ابتدا باید توجه کنید که برای مهمانی رسمی نمی توانید از آرایش های غلیظ و یا رژلب های نارنجی و یا قرمز استفاده کنید . برای استفاده از رژلب های قرمز باید از آرایش چشم ساده استفاده کنید و برعکس اگر می خواهید از آرایش چشم غلیظی استفاده کنید می توانید از رژ لبی با رنگ گوشتی استفاده کنید .

۲-برای یک مهمانی رسمی می توانید موهای خود را براشینگ کنید زیرا موهای صاف از موهای حالت دار و یا موج دار حالت رسمی تری دارند .

۳-در مهمانی ها می توانید از دامن های کلوش ، راسته شنل و یا پیله دار استفاده کنید . از این دامن ها می توانید به همراه پیراهن های ساده توتم استفاده کنید . برای کامل کردن استایل خود می توانید از بلیزر استفاده کنید.

۴-کیف دستی : از مهم ترین و اصلی ترین آیتم ها در هر استایل استفاده از کیف هاست . اگر برای مهمانی رسمی یک کیف مناسب ندارید حتما در اول لیست خرید خود  آن را قرار دهید . البته زیاد از این کیف ها استفاده نکنید و سعی کنید آن را برای مهمانی ها نو نگه دارید.

۵-کفش ها در استایل ها نقش بسیار مهمی دارند . حتی اگر کفش های پاشنه دار را دوست ندارید باز باید بدانید که این کفش ها برای استایل رسمی بسیار مهم است . برای مثال می توانید از یک جفت کفش پاشنه بلند خریداری کنید تا بعدها در انتخاب کفش برای مهمانی مشکلی نداشته باشید . بعد از این که از کفش ها استفاده کردید حتما آن ها را تمیز کرده و در جای خود قرار دهید.

۶-در مهمانی رسمی جوان تر ها می توانند از شلوارهای جین استفاده کنند . در این استایل می توانید از شلوارهای جین ساده و یا تنگ به همراه پیراهن های دکمه دار و یا تیشرت استفاده کنید.

۷-در هر استایلی اکسسوری ها اهمیت بسیار زیادی دارند و برای تکمیل کردن استایل بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . البته توجه داشته باشید که نباید در استفاده از اکسسوری ها زیاده روی کنید . در مهمانی رسمی می توانید از اکسسوری هایی به رنک نقره ای و یا طلایی استفاده کنید .

۸-اگر برای استفاده از دامن ها در مهمانی رسمی مطمئن نیستید می توانید از شلوارهای پارچه ای استفاده کنید . می توانید برای این که استایل خود را خاص کنید از کت پارچه ای نیز استفاده کنید.

۹-کمربندها تاثیر بسیار زیادی در استایل دارد . می توانید از کمربند هایی استفاده کنید که سگگ های ظریف استفاده کنید و البته باید توجه کنید که رنگ سگک با بقیه اکسسوری ها هماهنگی داشته باشد . برای مهمانی رسمی می توانید از سگک هایی با رنگ های تیره و خنثی استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *