#


نکاتی بسیار مهم در استفاده از کمربند

22 می 2019 بدون نظر 2409 بازدید

نکاتی بسیار مهم در استفاده از کمربند

از اکسسوری های بسیار مهم که تاثیر بسیار زیادی را در استایل دارد می توان به کمربند اشاره کرد. کمربند باعث می شود تا خوش اندام تر به نظر برسید. تصور نکنید که کمربند تنها مختص برای مردان است و اما زنان هم می توانند برای تکمیل کردن استایل خود از آن ها استفاده کنید .

کمربندها باعث می شود که روی اصلی ترین بخش اندام خود تاکید کنید ومحای که روی آن کمربند قرار می گیرد می تواند تاثیر بسیار زیادی را روی به نظر رسیدن اندام شما داشته باشد . پس می توانید با استفاده از کمربند اندام خود را بسیار زیباتر از قبل کنید و جلوه بهتری را به آن ببخشید. در هنگام خریدن کمربند باید به نکته های بسیار زیادی از جمله جنس ، سایز کمربند ، رنگ و مدل آن توجه بسیاری کرد.توجه داشته باشید استفاده از کمربندهای پهن برای لباس های رسمی مناسب نیستند .می توانید کمربند را در دو رنگ مشکی و خنثی بخرید و همین باعث می شود تا بتوانید آن را با بیش تر لباس های خود ست کنید.

کمربند

بررسی نکاتی برای خرید کمربند

۱-خلاقیت به همراه تازگی :اگر کمربندهای ساده ای را انتخاب کنید که در آن از رنگ های خنثی استفاده شود و در هر زمانی می توان از آن استفاده کرد . پس اگر برای بودجه محدودیتی دارید بهتر است تا از کمربندهایی استفاده کنید که ساده اند و در آن ها تنها از یک رنگ استفاده شده است .

۲-سایزها : سایز کمربند ها به طول آن ها وابسته است و می توان آن ها را براساس متر دسته بندی کرد. اگر می خواهید به صورت اینترنتی برای خرید آن اقدام کنید بهتر است از این سایزبندهای اطلاع داشته باشید.

۳-به شکل اندام توجه کنید :اگر اندام شما به شکل سیب است بهتر است کمربندهایی را انتخاب کنید که رنگ تیره ای دارند و هرچه نیز قطر بیش تری داشته باشند باعث می شوند تا کمر شما باریک تر به نظر برسد ..

اگر اندام شما مستطیل و یا مثلثی شکل است می توانید برای لباس هایی که دارای پایین تنه های گشادتری هستند استفاده کنید . اگر اندام شما به شکل ساعت شنی است برای همه لباس ها می توانید از کمربندها استفاده کنید و حتی برای این که روی قسمت کمر تاکید بیش تری داشته باشید می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید .

۴- ارتفاع کمر مهم است :اگر بالاتنه شما ارتفاع کمی دارد می توانید از کمربندهایی استفاده کنید که به رنگ لباس شما باشند و هم چنین دارای قط کمی باشند . اگر هم به صورت کلی قد کوتاهی دارید می توانید از کمربندهای باریک استفاده کنید.

۵-راه های استفاده : برای استفاده از کمربندها راه های بسیار زیادی وجود دارد که بسته به استایل شما می تواند متفاوت باشد.برای این که استایلی به روز داشته باشید بهتر است تا از لباس مجلسی های ساده ای استفاده کنید و با استفاده از کمربند آن را زیباتر کنید. برای شیک به نظر رسیدن نیز می توانید کمربند را با جواهرات و کفش و کیف خود ست کنید . البته سعی نکنید خیلی رنگ ها را با هم هماهنگ کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *