#


با رایحه خوش “عطر” بیدار شوید!!!

با رایحه خوش "عطر" بیدار شوید!!!
10 جولای 2017 بدون نظر 1269 بازدید

با رایحه خوش “عطر” بیدار شوید!!!

این ساعت زنگ دار شما را با رایحه خوش “عطر” بیدار می کند!!!

چه میشد اگر به جای زنگ هشدار گوشی با عطر “کریستال های تازه پخته شده”!!! یا عطر یک “نسیم اقیانوسی شور”!!! بیدار میشدید؟

با رایحه خوش "عطر" بیدار شوید!!!

محصولی وجود دارد که ادعا می کند ، می تواند دقیقا همین کار را انجام دهد!. با توجه به گفته های سازندگان ساعت زنگ دار Sensorwake Olfactory، عطر با یک تماس سریع و به اندازه کافی قدرتمند میتواند شما را به راحتی در عرض دو دقیقه بیدار کند.

زنگ (در واقع عطر) هشدار دهنده Kickstarter دارای هفت کپسول dry-air diffusion از جمله توت ، نعناع ، ​​کوریسانس، اسپرسو و رایحه ساحلی است. عطرها به طور خاص انتخاب شدند تا ” احساسات دلپذیر و همچنین خاطرات شیرین ” را به وجود آورند، به طوری که شما می توانید با خلق و خوی خوب بیدار شوید.

برای استفاده از زنگ (عطر) هشدار، کارتریج مورد نظر و محبوب خود را وارد کنید، زمان را تنظیم کنید ؛ آنگاه شما با عطر انتخابی و دوست داشتنی خود ، سرحال و شاداب  بیدار خواهید شد. برای کسانی که خواب سنگین دارند، یک ملودی پشتیبان وجود دارد که پس از سه دقیقه پخش می شود ؛ بنابراین شما لازم نیست نگران دیدار ساعت ۹ صبح  خود باشید حتی اگر به زحمت از خواب بیدار میشوید 🙂

ما از ساعت زنگ دار سال هاست که استفاده میکنیم اما این ابزار عجیب و غریب که هنوز در بازار موجود نیست قطعا حيرت انگيز و جایگزین مناسبی برای آلارم های آزار دهنده گوشی ها و ساعت ها خواهد بود .فرض کنید یک روز صبح با همچین رایحه دلنشینی بیدار شوید و لیوان قهوه گرم خود را همراه با صبحانه در کنار خانواده خود صرف کنید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *