#


برندهایی که برترین عطرها را تولید می کنند

برترین عطرها
22 آگوست 2018 بدون نظر 2025 بازدید

برندهایی که برترین عطرها را تولید می کنند

برند هایی که برترین عطرها را تولید می کنند

معرفی برخی از برند هایی که برترین عطرها را در دنیا می سازند: عطرهای مشهور دنیا نام ‌های بزرگی عظیمی دارند، نام‌ های برندهای شناخته شده مد و فشن که علاوه بر کار طراحی لباس برند عطر مخصوص خود را نیز تولید می نمایند. بسیاری از مردم با عطرهای این برندها که از جمله بهترین و برترین ‌ها نیز به شمار می روند آشنایی دارند ولی برندهایی هستند که به طور اختصاصی در زمینه عطر کار می ‌کنند که آن ‌ها را خانه عطر یا Perfume House می نامند.

این برندهای عطر، تخصصی‌ تر و حرفه‌ ای ‌تر هستند و جزء برترین عطرها هستند، ولی کمتر به شهرت رسیده اند و ممکن است تنها افرادی که شناخت کافی از دنیای عطر دارند نام آن ‌ها را شنیده‌ باشند. در ادامه برخی از این برندهای عطر را به شما معرفی می کنیم.

برند عطر آنیک گوتال Annick Goutal

آنیک گوتال یکی از اعضای انجمن خانه‌ های عطر سطح بالای فرانسه به شمار می رود و عطرسازان اختصاصی خود را دارد. کیفیت و اصالت برای این برند از اهمیت خاصی برخوردار است و همواره برای تولید عطر و بسته بندی آن بهترین موارد را به کار می برد. حدود قیمت عطرهای این برند بین ۱۱۰تا ۳۱۰دلار می باشد.

برند عطر آرکیسته Arquiste

برند آرکیسته به وسیله یک معمار مکزیکی به نام کارلوس اوبر بنیان گذاری شد که کار طراحی داخلی برای رالف لورن را برعهده داشت. وی به نیویورک رفت و صنعت عطرسازی در این بخش را شناسایی کرد و با افتتاح برند خود رتبه پنج برترین برند عطر نیویورک را به خود اختصاص داد. قیمت عطرهای آرکیسته تقریبا بین ۱۶۵تا ۱۸۵دلار می باشد.

برند عطر بایریدو Byredo

بایریدو به عنوان یک برند سوئدی معروف است که از برترین عطرها می باشد که آن ریشه آسیای شرقی دارند. بن گورهام دورگه هندی و کانادایی این برند را تاسیس کرده است و توجه خاصی به ریشه‌ های اجدادی مادرش در هندوستان داشت. وی مواد اولیه عطر را از سراسر دنیا وارد کرده و در کشور سوئد بهترین عطرها را می سازد که قیمت آن ها بین ۱۱۰تا ۲۲۰دلار می باشند.

برند CB I Hate Perfume

کریستوفر بروزو یک راننده تاکسی بود که همیشه از بوی بد عطر مسافران خود تنفر داشت به همین دلیل تصمیم گرفت یک برند عطر به این نام تولید کند و به این خشم و ناراحتی پایان دهد و بهترین عطرها را بسازد. قیمت عطرهای این برند تقریبا بین ۸۰تا ۲۱۰دلار می باشد.

برند سیره ترودون Cire Trudon

منشا این برند از شمع ‌های معطری با سبک ژاپنی است که از سده هفدهم میلادی در فرانسه رواج پیدا کرد. لویی پانزدهم، ماری آنتوانت و ناپلئون به علاقه بسیاری به این شمع‌ ها داشتند و این ریشه تاریخی این برند عطر را به برندی ماندگار در دنیای عطر تبدیل کرد. قیمت شمع‌ های معطر آن تقریبا ۱۹۰دلار است.

برند عطر کلایو کریشن Clive Christian

این برند گران بهاترین عطر دنیا را که در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است را تولید می ‌کند. بطری عطر شمار۱ این برند از کریستال باکارات تولید شده و با الماس ‌های پنج قیراطی و طلای ۱۸عیار مزین شده است. قیمت این عطر اختصاصی حدود ۲۱۵هزار دلار می باشد.

برند عطر کرید Creed

جیمز کرید در سال۱۷۰۰ میلادی در انگلستان برند کرید را بنیان گذاری کرد که به خانواده سلطنتی تعلق داشت. در حال حاضر نواده او اولیور کرید همواره نیز به سبک سیصد سال پیش عطر خریداری می ‌کند یعنی به طور کامل دستچین شده و سنتی. قیمت عطرهای این برند تقریبا بین ۱۶۵تا ۲۰۰۰دلار برآورد شده است.

برند The Different Company

این برند با نام عجیبی که دارد در سال۲۰۰۰ به وسیله ژان کلود النا افتتاح شده است که یکی از برترین و موفق ‌ترین عطرسازان نسل امروزی به شمار می رود. وی پیش از این برای ارمس، بولگاری و کارتیه عطر می ساخت ولی قیمت عطرهای برند شخصی وی بین۹۵ تا ۳۷۵دلار می باشد.

برند عطر دیپ تیک Diptique

این برند یکی از پرفروش‌ ترین برندهای عطر اختصاصی در دنیا می باشد که عطرهای آن دارای رایحه غیرمعمول ولی باشکوه می باشد و خریداران را تا پایان عمر به این برند وفادار نگه می ‌دارند. قیمت این عطر تقریبا بین ۹۵تا ۱۴۰دلار می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *