#


عطرهای زنانه برای پاییز ۲۰۱۸

عطرهای زنانه
19 اکتبر 2018 بدون نظر 2141 بازدید

عطرهای زنانه برای پاییز ۲۰۱۸

عطرهای زنانه برای پاییز ۲۰۱۸

در حال حاضر برندهای عطر بسیاری در بازار وجود دارند ولی ممکن است همه ی آن ها برای شما مناسب نباشند. علاوه بر سلیقه شخصی، بعضی از عطرها هستند که می بایست در زمان مناسب خود استفاده شوند. به طور مثال عطری که شما برای تابستان مصرف می کنید با عطری که برای پاییز یا زمستان استفاده می کنید، متفاوت است. در صورتی که شما هم به فکر خرید عطری برای فصل پاییز تان هستید، پیشنهاد می کنید که این مطلب را تا انتها بخوانید تا برخی از بهترین عطرهای زنانه برای پاییز ۲۰۱۸ آشنا شوید.

La Vie Est Belle – Lancome

برند لوکس لانکوم یک عطر تولید کرده است که دارای رایحه ای رمانتیک است، به همین دلیل خانم هایی که از روحیه ی لطیف و رمانتیک برخوردارند، مطمئنا از آن راضی خواهند بود. یکی از عطرهای زنانه  La Vie Est Belle است که از ترکیب گل های متنوع و اسانس های تند به دست آمده است که در کنار یکدیگر رایحه ی شیرینی را به وجود می آورند. هنگامی که این عطر را استفاده می کنید، اولین رایحه ای که به مشام تان می رسد، رایحه گل سوسن و بعد از آن نعناع هندی می باشد. در صورتی که به دنبال عطری با ماندگاری بالا برای میهمانی های عصرانه تان هستید، این عطر می توانید گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

Black Opium – YSL

یکی از بهترین عطرهای زنانه برند ایو سن لوران، عطر بلک اوپیوم می باشد. این عطر دارای رایحه گرم و مسحور کننده است که اعتماد به نفس تان را افزایش خواهد داد. از اسانس های اولیه آن می توان به قهوه و وانیل اشاره کرد که در کنار اسانس های ثانویه گل های سفید رنگ، ترکیبی فوق العاده به وجود آورده است. صدر و نعناع هندی نیز از دیگر رایحه های این عطر به شمار می روند. در صورتی که به عطرهایی با تن گرم علاقه دارید، این عطر بهترین گزینه برای شما می باشد. همچنین به دلیل ماندگاری بالایی که این عطر دارد، می تواند برای میهمانی ها و مراسم گوناگون مناسب باشد.

Issey Miyake- L’Eau d’Issey

این عطر دارای رایحه ی شیرین می باشد که از ترکیب گل های بهاری به دست آمده است. با توجه به این که ماندگاری آن تا ۱۲ ساعت است، کافیست که در طول روز چند اسپری از آن را به خود بزنید و تا شب از رایحه معطرش لذت ببرید. با اینکه سابقه این عطر به چندین سال قبل باز می گردد ولی همواره نامش در فهرست بهترین عطرهای سال قرار دارد. اسانس های گل لوتوس، لیمو، سیکلامن، میخک و فریزیا از اسانس های اولیه و سدر، چوب صندل، مشک و عنبر از اسانس های ثانویه آن به شمار می روند. شما می توانید از این عطر برای مصرف روزانه تان استفاده نمایید.

Daisy Eau So Fresh – Marc Jacobs

عطر Daisy Eau So Fresh که یکی از عطرهای مارک جیکوبز به شمار می رود از جمله عطرهای زنانه ای است که آقایان علاقه بسیاری به آن دارند. بلافاصله پس از اسپری کردن آن به بدن از اسانس میوه ای آن که شامل توت، هلو و گریپ فروت است به مشام تان خواهد رسید. گل یاسمین، شکوفه سیب و گل رز و بنفشه اسانس های ثانویه این عطر به حساب می آیند که در ترکیب با اسانس های اولیه، بسیار مسحور کننده به نظر می رسند. این عطر برای مصرف روزانه می تواند انتخاب مناسب باشد و با توجه به اینکه ماندگاری بالایی ندارد، شاید مجبور شوید که آن را دو بار در طی روز به بدن خود اسپری نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *