#


آشنایی با استایل لولیتا و انواع آن

استایل لولیتا
26 آگوست 2018 بدون نظر 6605 بازدید

آشنایی با استایل لولیتا و انواع آن

آشنایی با استایل لولیتا و انواع آن

دنیای مد و فشن تنها شامل استایل های شیک و کلاسیک نمی شود، این دنیا مملو از استایل های جالب و تقریبا غیرمعمول است. شاید شما هم در زمان کودکی خود کارتون ها و انیمیشن های ژاپنی را دیده باشید. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب استایل لولیتا که یک استایل خاص و دوست داشتنی است را مورد بررسی قرار دهیم.

این نوع استایل نوعی سبک لباس های است که شخصیت های کارتونی شما آن ها را می پوشند. به این استایل لولیتا گفته می شود. لولیتا یک استایل تو دل برو و بسیار فانتزی بوده که فرم معمول و روزمره ای ندارد ولی به عنوان یکی از استایل ها در دنیای مد و فشن به شمار می رود.

تاریخچه ی استایل لولیتا

در صورتی که می خواهید در مورد استایل لولیتا بیشتر بدانید باید بگوییم که استایل لولیتا نوعی استریت استایل ژاپنی است که از چند سبک دیگر نظیر روکوکو، گوتیک و ویکتوریایی الهام گرفته است. استریت استایل از منطقه ای به نام (Harajuku) در سال ۹۰میلادی شروع شد و در حال حاضر طرفداران باوفا و تعداد زیادی از علاقه مندان در استرالیا، آمریکا و سطح اروپا این سبک و استایل را مورد توجه قرار می دهند.

همانطور که ذکر کردیم استالیل لولیتا از چند سبک دیگر نیز الهام گرفته است، همچنین باید بگوییم که با توجه به این مورد استایل لولیتا دارای انواع مختلفی می باشد.

سوییت لولیتا

در این نوع از استایل لولیتا رنگ های پاستلی مانند نعنایی، آبی آسمانی، صورتی و هلویی را مشاهده می کنید. این استایل ملیح و سوییت به نظر می رسد، بنابراین تم اصلی آن از آبنبات الهام گرفته است و در اصل همچون آبنبات رنگارنگ و زیبا به نظر می رسد.

علاوه بر این مهم ترین قسمت این استایل اکسسوری ها می باشد. گردنبند و چوکرهای رنگی و پاستلی، پاپیون و مروارید نیز به عنوان اکسسوری ها مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ موی مخصوص برای استایل لولیتا پاستلی و هایلایت های شاد و رنگی در بین موها است.

گوتیک لولیتا

اگر با استایل گوتیک آشنا باشید این را می دانید که این استایل مملو از تیرگی و سیاهی است. در این نوع از استایل لولیتا رنگ هایی مانند مشکی، زرشکی، بادمجانی، سبز یشمی و در مجموع رنگ های تیره بسیار به چشم می خورد. در پیراهن ها و اکسسوری ها نیز از پارچه های تور و گیپور سیاه و سفید استفاده شده است.

گردنبندهایی به صورت خفاش و یا اژدها و به طور کلی موجوداتی که در تیرگی زندگی می کنند، برای استایل گوتیک لولیتا بسیار مناسب هستند. در این استایل از موی مشکی استفاده می شود، ولی این امکان وجود دارد که رنگی هم باشد ولی بیشتر رنگ های تیره و کدری مانند آبی تیره، شرابی، سبز و… مورد استفاده قرار می گیرد.

کلاسیک لولیتا

استایل کلاسیک لولیتا دارای حس و حال قدیمی می باشد. در این نوع استایل از استایل لولیتا رنگ های نود و خنثی به کار برده شده است. برای مثال رنگ هایی مانند کرم، شیری، سفید، قهوه ای، عنابی، خاکستری و غیره. بر روی پیراهن ها از پرینت ها و طرح های ساعت های کلاسیک و آلات موسیقی نظیر ویالون استفاده شده است.

اکسسوری هایی که برای این استایل به کار برده می شوند به طور معمول بسیار شیک و کلاسیک هستند، آن ها در گردنبندهای خود از مرواید و تصویر آیکون های سلطنتی استفاده می نمایند. برای موهای شان می توانند از رنگ استفاده کنند ولی به خاطر کلاسیک بودن این نوع استایل، پیشنهاد می شود که موها به رنگ مشکی، نسکافه ای، قهوه ای، فندقی و به طور کلی رنگ های تیره باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *