#


سرویس طلای عروس

15 می 2019 بدون نظر 4693 بازدید

سرویس طلای عروس

از مهم ترین خرید هایی که در زمان عروسی صورت می گیرد خرید سرویس طلا برای عروس است که بهتر است در هنگام خرید آن نکاتی را رعایت کنید. در این میان انتخاب کردن سرویس طلا نیز از بین تنوع هایی که وجود دارد بسیار سخت است هم طراحی های بسیار متفاوتی دارند و هم طلای زرد و سفید بودن آن ها متفاوت است .

البته مطالعات نشان داده است که بیش تر عروس ها در سال های اخیر گرایش بسیار بیش تری را به سرویس های طلای سفید داشته اند. در بیش تر کشورهای جهان رسم خرید طلا و سرویس طلا برای عروس وجود دارد و اما هندی ها اعتقاد دارند که عروس باید طلاهای زیادی داشته باشد تا مثل خورشید بدرخشد.

سرویس طلای عروس از یک گردنبند ، گوشواره ، دستبند و گاها نیز از یک انگشتر تشکیل می شود . حال اگر این سرویس ها تنها از یک گوشواره و گردنبند تشکیل شده باشد به آن نیم ست می گویند.

سرویس طلا

بررسی نکاتی برای خرید سرویس طلا

در ابتدا و نکته اولی که برای خرید سرویس طلا باید به آن توجه کنید این است که رنگ پوست شما چیست . اگر رنگ پوستی گندمی دارید بهتر است تا از ترکیب طلای زرد و طلای قرمز استفاده کنید. و اما اگر پوست سفیدی دارید بهتر است طلای سفید را انتخاب کنید زیرا روی پوست شما به خوبی می درخشد و می تواند خود را نشان دهد.

در انتخاب سرویس طلا به این موضوع نیز دقت داشته باشید که صورت شما به چه شکلی است و هم چنین فرم گردن هم در انتخاب سرویس طلا موثر است . برای مثال اگر گردنی دارید که کشیده است بهتر است تا از گوشواره هایی استفاده کنید که پهن و بلند باشند و یا برای گوش های کوچک باید از گوشواره هایی استفاده کرد که به گوش بچسبند. پس در زمان انتخاب سرویس طلا این گونه گوشواره هایی را برای آن انتخاب کنید.

دستبندی که برای سرویس خریداری می کنید نه باید خیلی کوچک باشد و نه باید خیلی بزرگ باشد بلکه باید کاملا اندازه دست شود. دستبندهای تنگ باعث اذیت شدن دست می شود و اگر هم گشاد باشد باعث می شود تا جلوه خوبی را نداشته باشد.

نکته بسیار مهم که در خرید همه طلاهای خود به ویژه سرویس طلا باید به آن دقت کنید این است که همیشه به قفل های موجود در طلاها دقت کنید زیرا اگر قفل آن باز شود و گم شود در این گرانی طلا ضرر زیادی را متحمل شدید.

در انتخاب سرویس طلا دقت کنید سرویسی را انتخاب کنید که بتواند تا مدت ها زیبایی خودش را حفظ کند و نیازی نداشته باشید تا بعد از مدت کوتاهی آن را تعویض کنید. زیرا سرویس های طلا قیمت های بسیار بالایی دارند و در تعویض آن حتما ضررهایی را متحمل می شوید.

اگر می خواهید که در سرویس طلای شما سنگ های قیمتی کار شده باشد این نکته را درنظر داشته باشید که رنگ لباس و رنگ سنگ های سرویس با هم هم خوانی داشته باشد. زیرا کار سختی است تا سرویس طلا را با هر لباسی ست کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *