#


معرفی انواع گوشواره های مدرن

انواع گوشواره
20 نوامبر 2018 بدون نظر 4297 بازدید

معرفی انواع گوشواره های مدرن

معرفی انواع گوشواره های مدرن

انواع گوشواره که یکی از محبوب ترین اکسسوری است که توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری را دارد. از دوران مصر باستان اغلب زنان نسبت به گوشواره توجهی بسیاری داشتند و قدمت این اکسسوری را می توان به شهر تاریخی پرسپولیس نسبت داد. در این دوران حتی مردان نیز از گوشواره به عنوان نمادی در خصوص گوش های خود استفاده می کردند.

در حال حاضر نیز زنان از گوشواره به عنوان یکی از برترین زیورآلات استفاده می کنند. در ادامه قصد داریم گوشواره های مدرنی که به تازگی وارد بازار شده اند را معرفی کنیم تا علاقه مندان به این اکسسوری زیبا بتوانند مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

طرح های حیوانی

یکی از طرح هایی که در حال حاضر بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده اند انواع گوشواره هایی با طرح حیوانات همچون جغد، پرنده، ماهی و اسب و… هستند و به عنوان مد سال از آن ها نام برده می شود. این مدل از گوشواره ها علاوه بر زیبایی بی اندازه خود این قابلیت را دارند که استایلی متفاوت و خلاقانه را برای افراد به وجود بیاورند.

گوشواره های منگوله دار

در سال۲۰۱۸ انواع گوشواره هایی وارد بازار شده اند که تنوع بسیاری را در بین آن ها می توان دید. برخی از این مدل ها گوشواره های منگوله دار هستند و می توان آن ها را برای ایجاد استایلی متفاوت استفاده کرد.

البته استفاده از منگوله تنها در مورد گوشواره نبوده و می توان از آن ها بر روی کفش و اکسسوری های دیگر نیز استفاده کرد. استفاده از گوشواره های منگوله دار به ویژه زمانی که از منگوله رنگی در مورد آن ها استفاده شده باشد می تواند ظاهری متفاوت را برای افراد به وجود بیاورد.

این نوع از انواع گوشواره ها در مدل های بلند و کوتاه عرضه شده اند که هرفردی با توجه به سلیقه و نظر خود می تواند مناسب ترین گزینه را انتخاب کند.

البته باید توجه داشته باشید به دلیل اینکه این مدل از گوشواره ها بیش از حد جلب توجه می کنند دیگر نیازی به استفاده از اکسسوری های دیگری همچون گردنبند و… نخواهد بود.

استفاده از اکسسوری های دیگر باعث می شود تا توجهات از گوشواره ها برداشته و ظاهری شلوغ را برای شما به وجود خواهد آورد. بنابراین بهتر است در هنگام استفاده از انواع گوشواره های منگوله دار به این نکته توجه کافی داشته باشید.

طرح های گل

طراحانی که در عرصه طراحی زیورآلات فعالیت می کنند گوشواره هایی با الهام از گل و گیاه را برای مواقعی درنظر دارند که قصد نشان دادن ظرافت زنانه را در اکسسوری های این افراد دارند.

گوشواره هایی که به طرح گل و گیاه هستند تنوع بسیار زیادی داشته و افراد با توجه به استایل خود می توانند طرح مناسبی را انتخاب نمایند. این مدل از طرح ها همیشه بر روی مد بوده و هیچ زمانی از مد نخواهند افتاد.

گوشواره گرد

مدتی بود که گوشواره های گرد در بین دیگر زیورآلات دیده نمی شدند اما امسال این مدل گوشواره ها یک بار دیگر نیز طراحی شده اند. طرح این مدل از گوشواره ها به دهه۶۰ و ۷۰ میلادی برمی گردد و از قدمت و محبوبیت بیشماری برخوردار هستند.

گوشواره های حلقه ای که پهن هستند و یا اندازه باریکی دارند در اندازه های کوچک و یا بزرگ طراحی می شوند و افراد بادرنظر گرفتن حالت صورت و یا استایلی که دارند می توانند مدل مناسبی را برگزینند.

گوشواره های گرد این قابلیت را دارند که نسبت به دیگر مدل ها صورت را مرکز توجه قرار دهند. حالت گردی این مدل از گوشواره ها باعث می شود که گونه های فرد بیش از دیگر قسمت های صورت در مرکز توجه قرار داشته باشد.

گوشواره های گرد دارای سبک کلاسیک هستند و هر خانمی می تواند یکی از آن ها را برای خود داشته باشد. این مدل از گوشواره ها را برای مراسم ها و موقعیت های رسمی و غیر رسمی می توان استفاده کرد و ظاهری جذاب و ایده آل را برای خود به وجود آورد.

گوشواره های قطره ای

یکی دیگر از انواع گوشواره هایی که امسال مد شده و مورد توجه خانم های بسیاری قرار دارند گوشواره های قطره ای هستند. این مدل از گوشواره ها نیز سبک کلاسیک را به نمایش می گذارند و می توانند استایلی زنانه و زیبا را برای افراد به وجود بیاورند.

خانم هایی که تمایل دارند استایل خود را کامل کنند می توانند از انواع گوشواره های قطره ای استفاده کنند. البته باید توجه داشت که این مدل از گوشواره ها با مدل هایی که یک زنجیر باعق آویزان بودن آن ها می شود فرق دارند و باید به این نکته توجه خاصی نشان داد.

انواع گوشواره های قطره ای این قابلیت را دارند که در مقایسه با دیگر گوشواره ها تاب کمتری خورده و از سبکی خاص و ویژه برخوردار هستند. خانم هایی که علاقه دارند تا گوشواره های خود را بیشتر نشان دهند بهتر است موهای خود را در بالای سر ببندند. این کار باعث می شود تا زیبایی چهره و گوشواره بیشتر نمایان شود.

نکات اصولی جهت استفاده از گوشواره

افرادی که به تازگی گوش های خود را سوراخ کرده و قصد دارند از انواع گوشواره های جدید استفاده کنند بهتر است که  حدود۴ تا ۶ هفته را تحمل کرده و پس از آن نسبت به استفاده از گوشواره اقدام کنند. چنانچه فردی پیش از این مدت از گوشواره استفاده کند باید این احتمال را در نظر بگیرد که گوش هایش دچار تورم و یا عفونت شود.

خانم هایی که قصد دارند به صورت حرفه ای تر رفتار کنند بهتر است گوشواره را متناسب با فرم صورت خود برگزینند. به طور نمونه افرادی که دارای صورت بیضی هستند می توانند از گوشوارهای متنوعی استفاده کنند اما خانم هایی که دارای صورت گرد هستند بهتر است از گوشواره های بلند مدل مورد دلخواه خود را انتخاب کنند.

توجه به این موضوع باعث می شود تا صورتی کشیده تر داشته باشند. گوشواره هایی که حالت گرد دارند به عنوان بهترین گزینه درخصوص صورت مربعی شکل به شمار می روند.

استفاده از انواع گوشواره هایی که اندازه بزرگی دارند در کنار گردنبند باعث می شود ظاهر فرد بسیار شلوغ دیده شود. افراد باید توجه داشته باشند برای زیباتر دیده شدن استفاده از یک اکسسوری بزرگ و بولد کفایت خواهد کرد. این کار باعث می شود تا ظاهری مرتب و درعین حال جذاب را به نمایش بگذارید.

درخصوص استفاده از گوشواره های بزرگ نیز بهتر است خانم ها موهای خود را در بالای سر جمع کنند تا گوشواره بهتر دیده شده و زیبایی فرد را نشان دهد.

خانم ها باید درنظر داشته باشند که مدل مو بهتر است بادرنظر گرفتن مدل گوشواره مرتب گردد. خانم هایی که علاقه مند هستند موهای خود را باز بگذارند بهتر است از گوشواره های کوچک تر استفاده کنند اما در خصوص مدل موهای بسته بهترین گزینه انتخاب گوشواره های بزرگ است.

انتخاب گوشواره مناسب باعث می شود تمام توجهات به سمت فرد جلب شود و ظاهری زیبا و درعین حال جذاب را از خود به نمایش بگذارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *