#


با بهره گیری از چه آیتم هایی ساده پوش باشیم ؟

4 ژوئن 2019 بدون نظر 2373 بازدید

با بهره گیری از چه آیتم هایی ساده پوش باشیم ؟

کارشناسان لباس همیشه به مردم این پیشنهاد را دارند تا در استایل خود ساده پوشی داشته باشند  و از پیچیدگی هایی که باعث به هم خوردن استایل می شود جلوگیری کنند. بهتر است در استایل خود کم ترین عناصر را به کاربرید و با همان ها به اهداف خود برسید .  البته منظور ما از ساده پوشی این نیست که لباس های شما مثل بقیه باشد و تفاوتی را با یک کارمند ساده نداشته باشد زیرا حتی یک کارمند هم می تواند در لباس های ساده خود تغییراتی را ایجاد کند.

ساده پوشی

برای ساده پوشی از چه آیتم هایی استفاده می شود ؟

۱-بهره گیری از استایل های تک رنگ : می توانید در استایل خود از لباس های سر تا پا سفید ، خاکستری و یا مشکی استفاده کنید و اما باید اصول استایل تک رنگ را رعایت کنید . استفاده از استایل های تک رنگ راهی است برای این که به سادگی استایلی کسل کننده را از خود دور کنید .

۲­-جواهرات بزرگ : اگر ساده پوشی ملاک شما برای انتخاب استایل است توجه کنید که باید از جواهرات درشت استفاده کنید تا بتواند شما را از حالت ساده پوشی بیرون آورد. برای مثال می توانید از ساعت ، دستبند و یا گردنبندی بزرگ استفاده کنید .

۳-استایل سیاه و سفید : استفاده از رنگ های سیاه و سفید در کنار هم باعث می شود تا استایل شما از سادگی خارج شود. البته منظور از سیاه و سفید لباس های طرح دارد سیاه و سفید نیست این لباس ها با ساده پوشی هماهنگی ندارد.

۴-استفاده از لباس هایی که برش و دوخت بسیار منظمی دارند : برای این که یک استایل ساده را داشته باشید باید از لباس هایی استفاده کنید که دارای دوخت بسیار زیبا و تمیزی باشند این باعث می شود تا استایل شما مرتب تر به نظر برسد.

۵-نقش کیف و کفش بسیار اهمیت دارد: در استایل ها کیف و کفش نقش بسیار زیادی دارد می توانید کیف و کفشی را انتخاب کنید تا هم شیک و کلاسیک باشد وو هم از آیتم های ساده پوشی به شمار رود . اما به صورت کلی کفش هایی را انتخاب کنید که با کارتان و محلی که می خواهید رفت و آمد داشته باشید متناسب باشد.

۶-تعدیل موارد افراطی : سبک هایی که اغراق آمیزند می توانند بسیار جذاب به نظر برسند . در تعدیل نکته بسیار مهم این است که باید با لباس های خنثی ست کرد .برای مثال اگر از شلوارهای دم پا گشاد استفاده می کنید بهتر است تا در بالاتنه از پارچه کم تری استفاده کنیم تا معقول تر به نظر برسیم.

۷-خط کمر را از یاد نبرید :سن و سال مهم نیست لباس هایی که در کمر برش دارند یکی از آیتم هایی هستند که می توانند در لاغر جلوه دادن بسیار کمک کننده باشند. می توانید لباس هایی را استفاده کنید که در کمر برش خورده اند و یا می توانید از لباس های گشاد استفاده کنید و درنهایت نیز از کمربندی استفاده کنید تا گودی کمر را بهتر نشان دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *