#


پوشش های سلناگومز

17 می 2019 بدون نظر 4541 بازدید

پوشش های سلناگومز

سلنا گومز از خواننده های آمریکایی است و اززنان بسیار خوش پوشی در دنیای مد است که در دنیای مد شناخته شده است . وی ۲۶ سال سن دارد با همین سن کم توانسته است تا در بسیاری از حوزه ها خوش بدرخشد. هم چنین وی طرافداران بسیار زیادی دارد زیرا علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری و طراحی مد نیز فعالیت زیادی دارد. او برای خود برندهای بسیار خاصی را دارد و استایل خود وی نیز بسیار بی نظیر است . وی در سال ۲۰۱۰ خط طراحی لباس خود را ارائه کرده است و نام آن را خیال پردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز گذاشته است. او درباره لباس هایی که تولید می کند بیان کرده است که می خواهد لباس هایی که تولید می کند در عین زیبایی و راحتی حافظ محیط زیست هم باشد و آن را برای دیگران نیز نشر دهد.

او در سال ۲۰۱۰ به عنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شده است و درواقع جوان ترین عضو در میان آن ها بوده است.

وی در موقعیت های بسیار مختلفی از استایل های بسیار متفاوتی مانند رسمی ، اسپرت و .. استفاده می کند. او در طی سال های بسیار زیادی موهایشان را رنگ نکرده است و اما امسال تغییرات خوبی را در خود ایجاد کرده است و برخلاف زمان قددیم که موهای بلند خرمایی داشته است هم موهایش را کوتاه کرده است و هم آن ها را رنگ کرده است.

سلنا گومز

نمونه هایی از لباس ها که او استفاده بیش تری از آن ها دارد شامل لباس ورزشی ، پلیورهای اور سایز، نیم تنه و شلوار و مواردی از این قبیل می شود . وی در میان کفش ها نیز بیش تر از بوت ها استفاده می کند و هرچه سن وی بالاتر می رود نیز از پیراهن بیش تر در استایل های خود استفاده می کند. استفاده وی از جوراب شلواری نیز بسیار زیاد است و از آن به همراه صندل های مشکی لژدار استفاده می کند که جلوه ای بسیار زیبا خواهد داشت. استایل هایی که وی استفاده می کند بیش تر تک رنگ است برای مثال بیش تر مواقع سرتا پای خود از لباس های سفید استفاده می کند.

سلنا گومز روی استایل خود بسیار حساس است و این رکورد را داشته است که در ۲۴ ساعت سه بار لباس عوض کرده است. او بیش تر از سبک های قدیمی لباس استفاده می کند. وی در پیج اینستاگرامی خود بیش ترین عکس هایی که انتشار می دهد مربوط به عکس هایی به هوادارانش است و این گونه نشان می دهد که از بودن در کنار آن ها لذت زیادی می برد.

بررسی پوشش سلنا گومز در فرودگاه

مدتی قبل سلنا گومز با پوششی در فرودگاه لس آنجلس حاضر شد که باعث شد تا برای عکاسان سوژه بسیار جذابی باشد. لباس وی دارای برند ژیوانشی بوده است که دارای یک شلوار مشکی بوده است و روی ران های آن نیز دارای طرح سفید و قرمزی بوده است و همین طرح روشن روی شلوار باعث می شود تا نظرها را به خود جذب کن. هم چنین در کنار این پوشش به عنوان اکسسوری از دستمال گردن استفاده کرده است که زیبایی استایل وی را بیش تر به چشم آورده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *