#


نکاتی برای داشتن یک میز آرایش مرتب

میز آرایش
30 می 2018 بدون نظر 5171 بازدید

نکاتی برای داشتن یک میز آرایش مرتب

روش هایی برای مرتب کردن میز آرایش

برای مرتب کردن میز آرایش راه های گوناگونی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها میز آرایشی خود را نظم دهید، البته باید به یاد داشته باشید که وسایل خود را بر روی میز رها نکنید.

یکی از راه هایی که می توانید برای ساماندهی به میز آرایش از آن استفاده کنید به کار بردن تعدادی ظرف شیشه ای و یا لیوانی است که دارای ارتفاع زیادی می باشد تا بتوانید به راحتی لوازم آرایشی را داخل آن ها بگذارید. برای زیباتر شدن این ظروف می توانید داخل آن ها را شن رنگی، دانه های قهوه، لوبیا و یا هر چیزی که شبیه به این ها هستند بریزید. با این کار برس و مدادهای آرایشی به راحتی داخل ظروف قرار می گیرند.

میز آرایشچنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهند تمام وسایلشان جلوی چشم شان روی میز آرایش باشد پیشنهاد می کنیم که از ظروف کیک بزرگ استفاده کنید. با استفاده از این ظروف می توانید لوازم آرایشی خود را مرتب کرده و یک میز آرایشی منظم داشته باشید.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن میز آرایشی خود را مرتب کنید استفاده از شیشه های مخصوص سس، رب و مربا است که در تمام خانه ها وجود دارد. شما می توانید این ظروف را به سلیقه خود تزئین کرده و روی میز آرایش اتان استفاده کنید. تفاوتی که بین این روش و راه حل اول وجود دارد این است که دهانه شیشه باشد تنگ باشد.

علاوه بر این موارد می توانید از جای لوازم آرایش رومیزی که امروزه در بازار به شکل جعبه های مخصوص هستند استفاده کنید. برای مرتب کردن میز آرایش اتان می توانید یکی از این مدل ها را خریداری کرده و لوازم آرایشی خود را درون آن ها قرار دهید.

میز آرایشالبته روش دیگری هم وجود دارد و آن هم استفاده از گلدان های زیبایی است که در اندازه های گوناگون در بازار وجود دارد. شما با توجه به نوع لوازم آرایش خود می توانید سایز مناسب این گلدان ها را خریداری کنید و با استفاده از آن ها میز آرایش تان را منظم سازید.

همچنین سبدهای ساده نیز می تواند به ساماندهی میز آرایش تان کمک بسیاری کند. البته این را به یاد داشته باشید این سبد ها باید برای لوازمی که بزرگ تر هستند مورد استفاده قرار گیرند.

علاوه بر این می توانید با استفاده از یک وسیله دو طبقه ساده لوازم آرایشی خود را مرتب کرده و ظاهر میز آرایشی تان را بهبود ببخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *