#


تجهیز وان پلاس۵ به فناوری رمزگشایی با چهره

25 دسامبر 2017 3 نظر 1251 بازدید

تجهیز وان پلاس۵ به فناوری رمزگشایی با چهره

تجهیز وان پلاس۵ به فناوری رمزگشایی  با چهره

کمپانی وان پلاس که برای تولید گوشی های هوشمند خود چندی است تلاش بسیاری انجام می دهد توانسته وان پلاس۵ را به عنوان یک گوشی هوشمند و کاربردی معرفی نماید. این گوشی جدید قابلیت های بسیاری دارد اما کمپانی وان پلاس اعلام کرده در خصوص آن از Face Unlock استفاده کرده است. کاربران می توانند با استفاده از این تکنولوژی جدید قفل گوشی های خود را با تشخیص چهره باز نمایند.

کارل پی که به عنوان بنیانگذار وان پلاس شناخته می شود  در پیامی که در توئیت گذاشته بود عنوان کرد: کاربران بسیاری تقاضای این فناوری را داشتند و ما نیز برای جلب نظر مشتریان ویژگی با ز کردن قفل گوشی به وسیله چهره را به این گوشی هوشمند ضافه خواهیم کرد.

در بین تمام تولیداتی که به وسیله این کمپانی وارد بازار شده اند تنها وان پلاس۵ تی دارای این فناوری نوین می باشد. این فناوری در واقع ساده ترین نسخه از فیس آیدی آیفون۱۰ می باشد که موجب می شود با دیدن چهره به وسیله دوربین سلفی گوشی قفل گوشی باز شده و کاربر بتواند از گوشی خود استفاده نماید.

نمی توانیم این قابلیت را هم پای فیس آیدی که در آیفون۱۰ اپل به کار رفته است بدانیم اما باید بگوئیم سرعت بالایی را دارا می باشد. امنیت این قابلیت جدید نیز به پای فیس آیدی نمی رسد اما می تواند کاربردی باشد و مشکلات باز کردن رمز قفل گوشی را برای کاربر مرتفع سازد و می توان گفت این ویژگی تنها مخصوص باز کردن قفل گوشی است و کاربرد دیگری را نمی توان برای آن برشمرد.

برای تجهیز وان پلاس۵ به این ویزگی تاریخ مشخصی اعلام نشده است و احتمالا گوشی های قدیمی تر این کمپانی از این ویژگی بی بهره باقی بمانند اما باید منتظر اعلام نظر از سوی این کمپانی بود. به هر حال تنها چیزی که در این بین وجود دارد این است که گوشی وان پلاس۵ می تواند با داشتن این قابلیت کاربردی تر ظاهر شده و برای علاقه مندان به گوشی های این کمپانی گزینه مناسبی خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *