#


چطور اینفلوئنسر شوبم؟

7 ژوئن 2019 بدون نظر 1649 بازدید

چطور اینفلوئنسر شوبم؟

با زیاد شدن اد بلاکر ها برای این که تبلیغات را مسدود کنیم دیگر مانند قبل تبلیغاتی وجود ندارد و این تبلیغات دیگر کارایی قبل را نخواهد داشت . در این جاست که بیش تر متوجه اهمیت اینفلوئنسر خواهیم شد . البته شاید بیش تر اینفلوئنسر که می شناسیم از خواننده ها و یا بازیگرها باشند و اما ماهم با رعایت کردن موارد زیر می توانیم به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم .

اینفلوئنسر

بررسی نکاتی برای اینفلوئنسر شدن

۱-به سراغ علاقه های خود بروید : در ابتدا باید همه آن چه را که به آن ها علاقه دارید را پیدا کنید . حتما لازم نیست تا چیزهایی که به آن علاقه دارید  در حوزه سفر و یا آرایش و .. باشد و به صورت کلی اصلا هیچ اهمیتی ندارد که به چه چیزی علاقه دارید بلکه تنها لازم است تا این کار با علاقه انجام دهید . اگر در ایسنتاگرام گشت بزنید متوجه افرادی می شوید که به چیزهای عجیب و غریبی علاقه دارند و اما توانسته اند دنبال کننده های بسیار زیادی را به خود جذب کنند.

۲-کارخاصی را انجام دهید : امروزه در شبکه های اجتماعی افراد بسیار زیادی هستند که درمورد سبک زندگی ، مد و .. می نویسند و درنهایت نیز مطاالب خود را انتشار می دهند . البته این افراد موفقیت زیادی ندارد و آن چنان نتوانسته اند تا موفقیت زیادی را به دست آورند. علت این که این افراد موفق نمی شوند این است که کارهایی را انجام می دهند که بسیاری از افراد دیگر نیز انجام می دهند پس برای این که اینفلوئنسر شوید لازم است تا از سایرین متفاوت باشید .

۳-شبکه اجتماعی خود را انتخاب کنید: این موضوع امکان ندارد تا بتوانید در همه شبکه های اجتماعی موفق باشید پس به جای این که در همه شبکه های اجتماعی سرک بکشید برای این که یک اینفلوئنسر شوید لازم است تا تمام حواس خود را روی یکی از شبکه های اجتماعی بگذارید . برای مثال خیلی از افرادی که فالورهای زیادی در اینستاگرام دارند هنوز حتی پروفایلی را در اینستاگرام ندارند.

۴-محتوای پر محتوا را تولید کنید :بخش بسیار زیادی از وقت شما را تولید محتوا خواهد گرفت . البته این کار ارزش زحمت فراوان را خواهد داشت. در تولید محتوا سعی کنید تا تلاش زیادی داشته باشید و برای این کار وقت بسیار زیادی بگذارید و البته اگر نیازی بود برای آن هزینه هم بکنید .

۵-تبلیغ کردن محتوا : درست است که بیان شد باید وقت بسیار زیادی را برای تولید محتوا صرف کنید و اما اگر محتوای بسیار عالی را تولید کردید و اما کسی این محتوا را نبیند به چه دردی خواهد خودر پس اگر ۲۰ درصد از وقت خود را صرف تولید محتوا کرده اید ۸۰ درصد باقی مانده را باید به تبلیغ کردن آن بپردازید.

۶-با اینفلوئنسر معروف همکاری کنید : برای این مخاطبان سایت خود را بیش تر کنید و این کار به سرعت اتفاق افتد می توانید به یکی از اینفلوئنسر همکاری کنید . برای مثال از این فرد مشهور مطلب جالبی را پخش کنید و یا به هر شکل دیگری توجه وی را جلب کنید تا مطالب شما را گسترش دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *